Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 250
  • 9 761

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Onnittelut HeliNkopterille myös loistavasta hankinnasta.

Tarkoitan hankkimaasi McLarenia...olisin miehen hankkinut heti aamusella, mutta nähtävästi vain nopeat elävät. Täytyy vissiin täst´edes nukkua päivällä ja olla tarkkana yöllä jolloin huhut/treidit tapahtuvat. ;)

Joukkueestani ketään ei ole myynnissä, mutta silmiäni miellyttävän treidiehdotuksen osuessa kohdalleen kukaan ei ole korvaamaton.

Tämän viikon vastustajani on Jääkengurut...veikkaan 8-2 voittoa minulle. (uhoa) Heheh!

Ciao,
Tommi
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Turpiin tuli että heilahti

Viestin lähetti Helinkopteri
HeliNkopteri kiittää hyvästä taistelusta.

Heh heh, kiitoksia mun lukivirheen korjaamisesta. Menihän se lopulta jakeluun kun tarpeeksi monta kertaa tuota ÄNNÄÄ painotit. Tiukka oli tuo taisto ja mun muutaman ratkaisupelaajan alavireisyys (ainakin siis mun odotuksiin nähden) antoi sulle tarvittavan edun - ei silti jännä ja tiukka taisto tuo kaiken kaikkiaan oli. Mutta nyt katseet taas tulevaan...
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vieri
Onnittelut HeliNkopterille myös loistavasta hankinnasta.

Kerrankin Vieri jä nuolemaan näppejään! hehheh...

Ei nyt vielä liikaa onnitella, Cheechoonkin kanssa meni poskelleen.

Managerin saamien tietojen mukaan McLarenin osoite olisi Coloraaro,
joka sopisi meille loistavasti koska Bostoniin lähtisi vaihdossa Tanguay hakemaan nostetta alakanttiin menneelle alkukaudelle.
Nämä ovat kuitenkin vielä huhuja...

Ensi yönä kuitenkin nukutaaan ;)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
No Mercy Team aloitti kauden vaisuhkosti, mutta aktiivinen toiminta siirtomarkkinoilla, hyvä onni waivers-listalla ja luottomiesten terästäytyminen on tuonut joukkueen lähemmäs tavoitetta eli kotikenttäetua play-offeissa.

Ilmaiset FA-hankinnat Dick Tärnström, Eric Boguniecki, Jeff Hackett, D.Seidenberg, P.J.Stock, Tyler Wright sekä P.Dupuis ovat kompensoineet mukavasti Mike Riccin, Bates Battaglian, Gerg de Vriesin, kalliilla hankitun Mark Parrishin ja osittain Forsbergin odotettua vaisumpaa aloitusta. Dupuis sai viime viikolla siirron Jääkenguruihin - ei niinkään omasta syystään vaan siksi, että manageri odottaa Minnesotan alkavan pian hiipua. Samassa kaupassa meni Patrick Breeze-by, myös hän lähinnä Montrealin joukkueeseen kohdistuvien pessimististen odotusten takia eikä henk. koht. syistä. Vastineeksi tulivat Landon Wilson tuomaan laukaisuvoimaa ja Todd White hyödyntämään Ottawan oletettua nousukautta. Riskisijoitus ehkä tämä trade, mutta eipähän ole jääty tuleen makaamaan.

Vakiokokoonpanon miehistä saanevat paikkansa loppuun asti säilyttää Forsberg, Tärnström, Ricci, Sturm, deVries, Battaglia, jäähyautomaatti P.J.Stock sekä Phillyn värisuora Czech Magnet & Esche.

NMT:llä on tällä hetkellä yksi ylimääräinen puolustaja (ja IR-hyllyllä vielä Chris Pronger!), joten pakkipulasta kärsivät voivat ehdotella vaihtokauppaa laitahyökkääjään seuraavista nimistä:

Jackman, Lydman, Cullimore.

Hyökkääjistä ovat vapaita neuvottelemaan:

Eric Boguniecki, Ben Clymer, Rob DiMaio, Mark Parrish ja Martin Rucinsky.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
ai ai ai. nyt kyllä kävi TFC:lle köpelösti. tiukka taisto hävittiin selvin luvuin 10-2 väitän kyllä että tässä numerot valehtelevat..
sillä vain 4 pistettä meni selvästi kortepohjalle..

poijaat luistelee.. ja lehdistötiedotteesta huolimatta pieniä tradeija ehdotellaan..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vaihtoja

Tosin vain waiver-listalta, eli loukkaantunut (IR) Jiri Fischer liittyi HC Flintstonen miehistöön odottamaan kuntoutumista. Ja Tom Koivisto joutui farmikomennuksen myötä vaihtoon, tilalle tuli Edmontonista Jason Smith.

HC Kiisa aloitti vahvasti ja vain mun maalivahti peli piti numerot tasoissa 5-5, kenttäpelissä numerot on kuitenkin varsin selkeästi HC Kiisalle. No ensi yönä lähes koko joukkue pelaa, joten silloin olisi hyvä tilaisuus yrittää tasoittaa lukemia.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Vaihtoja

Viestin lähetti flintstone
Tosin vain waiver-listalta, eli loukkaantunut (IR) Jiri Fischer liittyi HC Flintstonen miehistöön odottamaan kuntoutumista.

Mahtaako miehestä olla hyötyä, paranemisajaksi kun on ennustettu 4-6 kuukautta.

Aebischer sisuuntui treidi-listalle joutumisestaan ja pelasi komean nollapelin.
Muuten lähtikin vähän nihkeästi käyntiin tämä viikko,
taitaa olla vielä paikat tukossa viime viikon taistelun jäljiltä.
Noh, viikko on pitkä joten eteenpäin mennään täyttä höyryä...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No eipä tuo Fischer tilaakaan rosterissa vie

Eli IR statuksella ollessaan kaverista ei pahemmin ole haittaakaan ja onpahan reservissä jos tuo paranemin onkin odotettua nopeampaa.

Eli "ei vara venettä kaada."
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: No eipä tuo Fischer tilaakaan rosterissa vie

Viestin lähetti flintstone
Eli IR statuksella ollessaan kaverista ei pahemmin ole haittaakaan ja onpahan reservissä jos tuo paranemin onkin odotettua nopeampaa.

Eli "ei vara venettä kaada."
Mutta eikö toi pelaaja kuitenkin vie yhden terveen pelaajan paikan? Eli jos sulla olisi joku pisteisiin kykenevä pelaaja siinä Fischerin paikalla niin voisit jotain hyötyäkin...eikö? Vai voinko esim. hankkia IR-statuksen omaavan pelaajan vaikka joukkue olisi jo täynnä? Ja jos voin niin miten ihmeessä?

Ciao,
Tommi
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
IR-status

Käsittääkseni IR-status toimii näin:

1. Kun joukkueessasi jo oleva pelaaja saa IR-merkinnän, hänelle tulee pudotusvalikkoon vaihtoehdoksi IR, jolla voit siirtää hänet IR-tilaan. Samalla vapautuu yksi pelaajapaikka, jonka voi täyttää vapaalla agentilla, droppaamalla siis tämä --empty--

2. Jos joukkueesi on jo täynnä, ja hankit IR-merkinnällä varustetun pelaajan waiversista tai FA-listalta, joudut ensin pudottamaan yhden pelaajasi normaaliin tapaan, mutta voit saman tien siirtää tämän hankkimasi miehen IR-tilaan, jolloin voit kohdan 1. mukaisesti saada vielä yhden uuden pelaajan FA-listalta.

Mahtoiko selventää yhtään, näin tämä ainakin mulla on toiminut..
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Selvensi paljonkin...kiitos tiedosta.

Harmi vaan kun olisin tiennyt tämän jo alkukaudesta.

Ciao,
Tommi

Edit: voikohan IR pelaajia ottaa useampia "varastoon" vaiko vain yhden?

Mitäs sitten kun IR pelaaja tulee pelikuntoon? Tiputtaako järjestelmä automaattisesti jonkun pelaajan pois? Ajattelin vaan kysäistä, koska jos olen esim. matkoilla niin mitä mahtaa tapahtua jos pelaaja sen aikana tuleekin pelikuntoon...onko tietoa vai kyselenkö liian vaikeita? ;)
 
Viimeksi muokattu:

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri
Edit: voikohan IR pelaajia ottaa useampia "varastoon" vaiko vain yhden?

Katselin tuossa meidän liigan asetuksia ja siellä näyttää olevan 3 kertaa IR-paikka. Eli siis kolme kaveria saa olla varastossa.

Mitäs sitten kun IR pelaaja tulee pelikuntoon? Tiputtaako järjestelmä automaattisesti jonkun pelaajan pois? Ajattelin vaan kysäistä, koska jos olen esim. matkoilla niin mitä mahtaa tapahtua jos pelaaja sen aikana tuleekin pelikuntoon...onko tietoa vai kyselenkö liian vaikeita? ;)

Ei, kaikki pelaajat pysyvät IR-tilassa, kunnes muutat sen itse. Eli kun kaverit tervehtyvät, teet itse tilaa pelaajalle pelaavaan kokoonpanoon. Siinä vaiheessa kun pelaajalta poistuu IR-status (kun pelaaja pelaa NHL:ssä ensimmäisen pelinsä loukkaantumisen jälkeen), peli laskee kyseisen pelaajan terveeksi ja näin ollen jos esimerkiksi haluaisit vaihtaa jonkun nykyisen pelaajan jonkun free agentin kanssa niin se ei onnistu, vaan peli ilmoittaa, että sinulla on yksi kaveri liikaa rosterissa. Sitten pitää päättää kenet pistät jengistä pois.

Olipas epäselvästi selitetty, toivottavasti sait juonesta kiinni.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Muutaman hiljaisemman pelin jälkeen tehot löytyivät

Eli mun senttereiden ja koko joukkuen tärkeimpiin pelaajiin kuuluvat Thornton ja Rolston iskivät mukavat tehot Bostonin voittaessa 7-2, Rolston siis 2+0 ja Thornton 0+3. Ja Boston kaksikon mukana HC Flintstone käänsi eiliset tasapisteet 7-4 johdoksi, mutta edelleen tilanne on erittäin tiukka kun otetaan huomioon että vain mun yksi maalivahti (Markkanen) on pelannut ja HC Kiisan maalivahdeista ei vielä kukaan, joten varsin keskinkertaisilla lukemilla niistä tilastoista tulee pisteitä.

Ja menin hieman tuossa aiemmassa viestissäni asioiden edelle eli ensi yönä lähes koko mun joukkue pelaa, ei viime yönä. Eli ensi yö on ainakin mun joukkueelle varsin tärkeä kamppailun kulun kannalta.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Muutaman hiljaisemman pelin jälkeen tehot löytyivät

Viestin lähetti flintstone
Eli ensi yö on ainakin mun joukkueelle varsin tärkeä kamppailun kulun kannalta.

Ensi yönä todellakin on myös sekä THK sekä NMT lähes koko joukkueillaan tosi toimissa.
Manageri on teroittanut pojille pelien tärkeyttä,
ensi yön mennessä putkeen on mahdollisuus ratkaista peli jo tässä vaiheessa.
Kokematon Dipietro ei saa managerilta luottoa Ottawaa(Hossaa) vastaan joten penkkikomennus on tosiasia.

Toivomme Pit-Phi pelistä erittäin suurinumeroista ;).
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Huonoa tuuria, tana!!

Jo vähän aikaa mun on pitänyt taas hieman aktivoitua kaupankäynti rintamalla ja kun tänään sitten vihdoin aktivoiduin niin eikös siinä ollutkin käynyt niin että se pelaaja jolla mun piti käydä kauppaa onkin loukkaantunut viime yönä, eli kaikille siis tiedoksi että John LeClair:llä meni viime yön kierroksella olkapää sijoiltaan. Eli eipä taida LeClair vähään aikaan pelata saatikka kiinnostaa ketään kauppatavarana.

Ja kun mulle on tullut taas muutamia tarjouksia niin kerrotaan nyt kaikille että seuraavat pelaajat eivät ole kaupan:
T. Selänne (RW-SJ)
M. Brodeur (G-NJ)
B. Rolston (C-Bos)
J. Thornton (C-Bos)

Muista voidaan sitten neuvotella.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Huonoa tuuria, tana!!

Viestin lähetti flintstone
Eli eipä taida LeClair vähään aikaan pelata saatikka kiinnostaa ketään kauppatavarana.

Kiitän rehellisyydestäsi, olit vetänyt tarjouksen pois ennenkuin kerkesin siihen vastaamaan.
Jätin vastineeni reilusta pelistä liigan message-palstalle enkä viitsisi sitä tähän kopioida.

Pelillisesti menee aika mukavasti, en nyt vaan viitsi enempää julkisesti kommentoida ennenkuin saamme "säännöt" kuntoon.

Rehdin pelin puolesta, Team Helinkopteri
 
K

kangaroo

Huh.. meneepä jännäksi tämän viikon ottelu sarjajohtajaa vastaan. Viime yön pelien jälkeen Vierillä on 7-4 johto, mutta noin kymmenen kategoriaa viidestätoista on niin pienillä marginaaleilla, että ne saattavat kääntyä kummalle tahansa. Paljon on kiinni viikonlopun peleissä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Joo...jännäksi menee. Tasaista näyttää olevan kaikissa sarakkeissa. Ensi yönä/tänä iltana mulla ainakin pelaavat lähes kaikki tähdet, joten huomen aamulla nähdään hyvin pitkälti missä mennään.

Luulisin ettei Dafoeta olisi kannattanut ostaa laisinkaan, koska Atlantahan on NHL:n huonoimpia joukkueita, jos olisin lepuuttanut Dafoeta viime yönä niin johtaisin edelleen 9-2. Täytyy katella muutama viikko ja sitten ehkä päästää mies menemään.

Onko kenelläkään kiinnostusta Dafoeta kohtaan?

Ciao,
Tommi

Edit: Huomioin sun signaturen. "Narrien ostomestaruus"??? (heh)
 
Viimeksi muokattu:
K

kangaroo

Joo Vieri, Dafoe näköjään onnistui ryssimään sun veskarisarakkeet niukasti tappion puolelle. Mutta tämähän on kai sitä reilua peluuttamista, jota peräänkuulutettiin meidän divisioonan omalla keskustelupalstalla.

Siitä signaturesta: tällä IFK-mies Rivermanilla on aina silloin tällöin pistämättömän "teräviä" heittoja Jokereista, en voinut olla ottamatta tuota.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti kangaroo
Mutta tämähän on kai sitä reilua peluuttamista, jota peräänkuulutettiin meidän divisioonan omalla keskustelupalstalla.

Jatketaanko pelaamista Flintstonen ehdottamalla (ei empty paikkoja) vai minun ja Vierin "kannattamalla" taktiikka-tsydeemillä?
Saisikohan ketjuun tehtyä äänestyksen...

Jos maalivahtia on aina "pakko" peluuttaa niin saatte kohta napata sekä Aebischerin että DiPietron waiversista. Jatkan sitten vain Grahamella ja Johnsonilla.
Ei kai mikään sääntö pakota IR-pelaajan tilalle ketään ottamaan.
Sitäpaitsi mitäs jos joku keksii pelata vai yhdellä maalivahdilla,
huippumolari huippujoukkueessa hoitaa yhdellä pelillä pisteet managerilleen...

Hitto, tässähän jää joukkueen valmennus taka-alalle kun pitää sääntöjä miettiä,
sen takia varmaan pärjäävätkin niin hyvin...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Dopingia...

Mun mielipide on ehdottomasti No Empties.

Jotenkin tommonen kikkailu vie makua koko touhusta. Vaikka tää onkin ihan fantasiaa koko peli niin onhan se hölmöä kun vastustaja "luistelee kentälle" ilman veskareita. Ei tarvi haalia sellaisia pelaajia joita ei uskalla peluuttaa. Jollain muulla vois olla käyttöä niille ja uskallusta pistää kentälle.

Toi taktiikkakin toimii vain silloin kun sattuu saamaan heti alkuun hyvät statsit alle, joten se on mielestäni vain tilanteen kylmää hyväksikäyttöä, jolla ei ole kovin paljoa urheiluhengen kanssa tekemistä. Mä en ainakaan halua lähteä oman joukkueen kanssa tolle tielle ja jos muut lähtevät niin saman tien voisin myydä kaikki starani pois ilmaiseksi ja ryhtyä jatkossa pelaamaan Pasi-Anssia. Sori vaan tää vuodatus mut mä en vaan oikein sulata.

GM Plankton, Nizorals
 
K

kangaroo

No niin, ne oli sitten siinä tämän viikon pelit. Loppu kosmetiikkaa ja Vieri jatkaa kärjessä. Olihan nuo meikäläisen toiveet vähän sellaisia päiväunia. Samanlaisia Tepsi varmaan elättelee tänään Jokerien kaatamisesta.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
perkules kengu olisitki oikees.. ku on melkee kaikki sarakkeet 1-2 pisteen erolla, voi mennä koko johto tästä sillattis äkkiä alta.. tiukkaa vääntöä on kyllä N@st@poikien kanssa ollut..

on se muute ihme juttu, jos tää viikko loppuis tähän tilanteeseen, (eli mä voittaisin 7-4) ni mä en silitkään kauheesti sarjataulukossa nouse.. ja viimeviikon jälkeen kuitenki pystysin 6 sijaa tippuun..

--- life is unfair, and so is hockey, that´s why i like them both..
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti kangaroo
No niin, ne oli sitten siinä tämän viikon pelit. Loppu kosmetiikkaa ja Vieri jatkaa kärjessä. Olihan nuo meikäläisen toiveet vähän sellaisia päiväunia. Samanlaisia Tepsi varmaan elättelee tänään Jokerien kaatamisesta.
Joo...taisin voittaa tämän kohtaamisen (peli on nyt 8-3), mutta Tps taisi saada tästä tekstistä lisää puhtia ja voitti...ikävä kyllä.

Ciao,
Tommi
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti nro.44
perkules kengu olisitki oikees.. ku on melkee kaikki sarakkeet 1-2 pisteen erolla, voi mennä koko johto tästä sillattis äkkiä alta.. tiukkaa vääntöä on kyllä N@st@poikien kanssa ollut..

Niin, tiukkoja ovat matsit olleet..Rehellisesti sanoen, en odottanut häviäväni noita kohtaamisia. Viime yön matsit menivät joukkueeni kannalta kuten piti ja voitto tuli; siinä suhteessa täytyy olla tyytyväinen. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös