Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 244
  • 9 761

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
älä vielä puhu.. fedo on jo yhden maalin tehny, sitte clark ja Lydman innostuu ja Mironov iskee pari maalii, ni mä olen jo ohi.. ;) et sillee..
olit näköjää jättäny oatesin penkille, viel ehit laittaa sen kokoonpanoon sil on peli tänää..
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kävin tossa äsken hyväksymässä yhen treidin ja sen jälkeen huomasin tälläisen:

Lemieux, MarioDTD (C-Pit) - 67 2 22 11 35 -1 4 6 23 0 0 2 0 88 FA [Add]
Naslund, Markus (LW-Van) - 1 3 24 15 13 5 14 9 8 0 0 5 1 88 FA [Add]

jne...

Kaikki pelaajat jotka olivat varattuja olivatkin FA ja mun olisi tarvinnut vain painaa add. Klikkasin add nappulaa ja kone kysyi, että kenet haluan tiputtaa? En tietenkään viitsinyt ketään sieltä valita ja olisiko edes toiminut? Mutta huomasin vaan.

No joo, se treidi on siis:

Boguniecki ja Parrish mulle ja Brind´Amour sekä Dafoe No Mercy teamille.

Huomasin, että Parrish on DTD...toivottavasti ei pahasti loukkaantunut? En löytänyt ainakaan muuta tietoa kuin flunssa.

Josta tulikin mieleeni, että mitä muuten meidän liigan säännöissä sanotaan siitä, että saako pelaajan (jonka "myyvä" manageri tietää olevan vaikka pahasti loukkaantunut, mutta vastapuoli ei sitä vielä tiedä) treidata paremman pelaajan toivossa? Mielestäni ei. Mitä mieltä muut?

Ciao,
Tommi
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Loukkaantumiset vaivaavat HC Flintstonea

Juuri kun peli alkoi kulkea niin hetihän sitä piti loukkaantumisten alkaa runtelemaan mun joukkuetta.

- John LeClair (LW-Phi), jolla siis lähti olkapää sijoiltaan joutuu leikaukseen ja sairasloman kesto on 8-12 vkoa. Tana!! Ja kun tämä ei muka riittäisi niin Yahookin suuressa viisaudessaan pitää LeClairia vain Day by Day tilassa joten ilmeisesti mun on pakko tiputtaa LeClair kokonaan mun joukkueesta että saan ehjiä miehiä kentälle.

- Ruslan Salei (D-Anh) joutui jättämään pelin kesken olkavamman takia ja on nyt mukana Day by Day statuksella.

- Ian Laperriere (C, RW-La) kärsii lievästä niskavammasta ja on myöskin Day by Day tilassa.

- Pavel Datsyuk (C-Det) näyttää ESPN:n NHL-sivujen mukaan olevan sivussa polvivamman takia. Yahoo ei tosin näytä tietävän asiasta mitään joten Datsyukin tilassa se ei siellä tietenkään näy.

Ja HC Kiisa hyödynsi mun vajaamiehisyyteni nappaamalla reilun 9-3 voiton, harmillista tappiossa on se että suurin osa kategorioista meni HC Kiisalle todella niukalla erolla (esim maalit 15-16 jne). Toinen tappio putkeen ja matka takaisin taulukon häntäpäähän näittäisi alkaneen. Suunnan muutosta yritetään seuraavaksi Ice Kangarooseja vastaan...
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti vieri
Josta tulikin mieleeni, että mitä muuten meidän liigan säännöissä sanotaan siitä, että saako pelaajan (jonka "myyvä" manageri tietää olevan vaikka pahasti loukkaantunut, mutta vastapuoli ei sitä vielä tiedä) treidata paremman pelaajan toivossa? Mielestäni ei. Mitä mieltä muut?

Mielestäni ei, fair play kunniaan! Tavataan kaukalossa, ensi viikon kohtamisia odotan pelonsekaisin tuntein (kävin vakoilemassa joukkueesi harjoituksissa)..;)
 
K

kangaroo

Jos treidiehdotuksesta näkyy selvästi, että toiselta puuttuu jotain olennaista tietoa, niin on reilua tarkistaa asia eikä käyttää sitä hyväksi, muuten tulee taatusti jälkikäteen sanomista.

Käykääs muuten katsomassa Jatkoaika5 -ketjua, siellä on porina käynnissä, on tehty salapoliisityötä ja sanomista on tullut.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vieri
että saako pelaajan (jonka "myyvä" manageri tietää olevan vaikka pahasti loukkaantunut, mutta vastapuoli ei sitä vielä tiedä) treidata paremman pelaajan toivossa? Mielestäni ei. Mitä mieltä muut?

Ciao,
Tommi

Juu, ilmoittaa ehdottomasti pitää.
Ongelmana ovat vaan ne (6?) manageria jotka eivät käsittääkseni sähköpostia liigassamme käytä, oma moka?

Doping-epäilyt varjostavat hieman komeaa voittoa NMTeestä.
Manageri vetoaa kuitenkin legendaariseen lauseesseen "ei se ollut kiellettyjen aineiden listalla"...
Noh, taivun enemmistön päätökseen, DiPietro on jo dropattu.
Jatkossa tulen maalivahteja peluuttamaan aina kun mahdollista.

Päivän erikoistarjous tulee tässä.
Kaksi pelaajaa nelikosta Nilson,Eloranta, Schastlivy, Kjellberg vaihdossa right wingiin.
Elikkä kaksi pelaajaa yhdestä, Samsonov on tervehtynyt (jippii) ja rosteriin täytyy tehdä tilaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti Helinkopteri
Doping-epäilyt varjostavat hieman komeaa voittoa NMTeestä.
Manageri vetoaa kuitenkin legendaariseen lauseesseen "ei se ollut kiellettyjen aineiden listalla"...

Ei mitään syytä potea huonoa omaatuntoa. Maalivahtipeliinhän tuo matsi kyllä ratkesi, mutta siitä kuuluu pikemminkin syyttää Philadelphian epäonnista molarikaksikkoa sekä toisaalta kiittää Aebischerin ja Grahamen nappisuorituksia.

NMT on lisäksi koko kauden kärsinyt lähes täydellisestä kuivuudesta SHG, SHA, GWG, GTG ja Shutout-kategorioissa (no, nämähän ovat vaikeita ennustaa ja antavat rouva Fortunallekin mahdollisuuden sanoa sanansa); kunhan ne hanat toivottavasti joskus aukeavat, on vastustajilla vielä tukalat paikat.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli sitten tunti turpaan...

Nizorals lähti hieman takki auki viime viikon matsiin Karsimon Solua vastaan toissaviikon murskavoiton jälkeen. Niinhän siinä sitten kävi että Karsimo vei ja Nizorals vikisi. Tappelut sentään voitettiin. Onnittelut voittajalle - ei jäänyt pahemmin epäselvyyksiä.

Tämänaamuisen joukkuepalaverin jäljiltä Jääkone voi varautua kylmään kyytiin. Nizoralsin hyökkääjiä on ruoskittu eristysnauhalla perseelle (Havlat, Naslund ja Walker saivat vapautuksen) ja äijät lupasivat pistää tästä eteenpäin verkot tötterölle joka pelissä. Jos lupaukset eivät pidä on treidin hajua ilmassa...

GM Plankton, Nizorals
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Re: Tuli sitten tunti turpaan...

Viestin lähetti Plankton
Nizorals lähti hieman takki auki viime viikon matsiin Karsimon Solua vastaan toissaviikon murskavoiton jälkeen. Niinhän siinä sitten kävi että Karsimo vei ja Nizorals vikisi. Tappelut sentään voitettiin. Onnittelut voittajalle - ei jäänyt pahemmin epäselvyyksiä.

Kiitos, kiitos. Pelaajat hoiti hommansa todella hienosti, taisi olla meidän paras esitys tähän asti. Toivottavasti pojilla ei vaan nouse keltainen neste päähän. Mutta sen estämiseen meikäläinen onkin palkattu, eikun hommiin...
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Pikkupakon edesä treidasimme Elorannan ja Nilsonin TFCeehen Fedotenkoa vastaan,
Eloranta oli jäämässä ilman pelipaikkaa ja Nilson halusi suurempaa roolia johon manageri vastasi näyttämällä ovea.

Jospa tiktaattorimme suuressa hyvyydessään kävisi hyväksymässä treidin niin
pääsen nostamaan Samsonovin pelaavaan kokoonpanoon.
Mitäs muuten luulette, rosterithan päivittyvät vasta huomiseksi
niin kai mä silti voin tiputtaa Elorannan vai voinko???
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Helinkopteri
Mitäs muuten luulette, rosterithan päivittyvät vasta huomiseksi
niin kai mä silti voin tiputtaa Elorannan vai voinko???
Olipas paha kysymys...Tiputtaa? Etkös sinä justiinsa ole vaihtamassa Elorantaa pois ja näin ollen hän tippuu vain ja ainoastaan TFC:n joukkueeseen?

Hetken mietittyäni tulin tulokseen, että haluaisit siis varmaankin nostaa Samsonovin ylös jo ensi yöksi? Meinaatko sitä, että tiputtaisit Elorannan kokonaan pois? Waiverlistalle? Luulen ettei kumpikaan ole mahdollista. Luulisin ettet saa Samsonovia peliin vaikka miten yrittäisit. Jos saat niin kerro miten? :)

No joo...sitten hieman mun jengistä joka on kokonaan myynnissä..vaihto mielellään vaikka Pasi Nurmiseen. Olen niin tympääntynyt joukkueeseeni joka on tappiolla murskaavasti jo ensimmäisen yön jälkeen.

Sitten joukkueeni treidihistoriaa viimeisen viikon ajalta:

Poistin Weinhandlin viime viikolla ja toivoin ettei kukaan häntä ottaisi. Syy miksi vaihdoin hänet pois oli vain ja ainoastaan Gary Robertsin ja Krystofer Kolanoksen saaminen IR-listalle, jonne hommasin muuten myös Steve Reinprechtin. Sitten tänä aamuna nostin Weinhandlin takaisin joukkueeseeni waiverlistalta.

Olen tyytyväinen viikon waiverlista treideihini.

Ai niin..teinhän minä treidin No Mercy Teaminkin kanssa:

Eric Boguniecki sekä Mark Parrish saapuivat joukkueeseeni vaihdossa Brind'Amouriin sekä Dafoehen.

Mielestäni loistava kauppa ottaen huomioon sen, että olin juuri miettinyt Dafoen laittamista waiverlistalle. Dafoe on hyvä pelaaja, mutta en vain luota joukkueeseen johon hänet ostettiin. Kun Dafoen waiverlistalta nappasin, toivoin että NY Rangers miehen ostaisi, mutta Atlanta ei ollut mieleeni.

Olipas sekavaa...toivottavasti saitte jotain selvää. :)

Ciao,
Tommi
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vieri

Hetken mietittyäni tulin tulokseen, että haluaisit siis varmaankin nostaa Samsonovin ylös jo ensi yöksi?

Juuri tätä meinasin, en ole uskaltanut kokeilla vielä mitään ettei vaan tapahdu mitään peruuttamatonta.
Heti treidin hyväksymisen jälkeenhän, tässä tapauksessa Fedotenko, ilmestyy joukkueeseeni ainakin treidimoodissa.
Noh, illalla (ehkä) rohkaisen itseni ja nostan Sammyn "ylös",
katsotaan mitä tapahtuu.

Viestin lähetti vieri

Olipas sekavaa...toivottavasti saitte jotain selvää. :)

Niinpä :)

EDIT: rohkaisin mieleni, Eloranta siirtyi siististi penkille ja Samsonov on ensi yönä tulessa...
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Jees, Onnistuin poimimaan Tomi Kallion riveihini. Alustavien tietojen mukaan hän saattaa päästä Columbuksessa pelaamaan Sandersonin ja Casselsin rinnalle. Jos pelaajien kemiat osuu kohdilleen, tulee Kallio tekemään siinä mukavasti pisteitä.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Helinkopteri
Juu, ilmoittaa ehdottomasti pitää.
Ongelmana ovat vaan ne (6?) manageria jotka eivät käsittääkseni sähköpostia liigassamme käytä, oma moka?

Team & manager listassa sähköpostini kohdalla lukee "not shown", mutta on se silti käytössä. Samoin se voi olla muillakin... Eli ei mene hukkaan, jos jotain raapustaa treidien yhteydessä tekstilootaan.
Itseasiassa sähköpostiosoitteeni näyttää saavan esille klikkaamalla Yahoo!ID:n kohdalla.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Animaaliset,HC Kortepohja, HC Flintstone, No Mercy Team, Predators, Karsimon Solu, Team Fight Club,TeamKoivu, Ice Kangaroos, HC N@statPoj@t, HC Tiki10,Nizorals, Helinkopteri.

Kahden vuorokauden nimenhuuto tuotti hienot 13 ääntä.
Lisäksi Mirasane näyttää kirjoittaneen ainakain tähän ketjuun ja tiktaattorimme Jääkone on käynyt treidin hyväksymässä joten olemme varmasti Jatkoaika-liigoista kaikkein ahkerin.
Hyvä me!

Olisi ehkä pitänyt kysäistä kuinka usein käytte joukkuettanne vilkaisemassa.
Itse teen töitä ruudun ääressä joten kyllä tulee aika ahkerasti käytyä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Helinkopteri
Olisi ehkä pitänyt kysäistä kuinka usein käytte joukkuettanne vilkaisemassa.

Joka päivä. Menestys ei tosin motivoi, mutta pitää treidit käydä katsomassa:) Viikonloppuna tosin saattaa joskus jäädä putki päälle, ja kuittaaminen kestää...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sama vika kuin Helinkopterilla. Duunia teen verkossa ja kotonakin bitti kulkee, joten liigaa tulee kurkittua useamman kerran päivässä.

Nyt on edessä ensimmäinen breikki kun pitäis torstaina lähteä viettämään pitkä viikonloppu eteläisen naapurimme eteläisessä yliopistokaupungissa. Ja Jääkoneelle tiedoksi että loppuviikon rosterit suunnitellaan hyvissä ajoin ennen lähtöä eli murskatappiosi on siitä huolimatta varma...(toivottavasti)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Arkipäivisin mukana menossa

Mutta vain työaikaa, en siis ole jaksanut/viitsinyt kotiin nettiyhteyttä hankkia kun töistä voi halutessaan imuroida mitä tarvitsee. Eli työaikana vähintään kertaalleen käyn (yleensä) aamuisin tsekkaamassa joukkueen pisteet ja mahdolliset kauppatarjoukset, joten suhteellisen aktiivisesti mukana roikutaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nousuun

Poikain kanssa pidimme palaveria, ja Jääkone on selvästi lähdössä uuteen nousuun. Todettiin vain, että kaikki lähtee jokaisen omasta tekemisestä. Muitakin fraaseja hoettiin niin maan perkeleesti, eli katsokaa selustaanne liigan keskikasti! Joukkueemme yksi tuoreimmista vahvistuksista on Petrovicky, joka napattiin waiversista. Petrovicky-Nedved-Bure tekee kovaa jälkeä, ja kun Marion(viime yönä 1+0, we need more...) flunssakin on ohi, niin täältä tullaan...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Helinkopteri
Animaaliset,HC Kortepohja, HC Flintstone, No Mercy Team, Predators, Karsimon Solu, Team Fight Club,TeamKoivu, Ice Kangaroos, HC N@statPoj@t, HC Tiki10,Nizorals, Helinkopteri.
Ai ai ai!!

Ja Vieri´s dream teamiä ei siis enää lasketa. :(

IR-pelaajien kanssa kävi justiinsa mukava munkki. Huomasin, että Reinprecht on taas pelikykyinen ja samaan aikaan Weinhendl joka oli DTD oli siiretty IR-pelaajaksi. (heh)

Työskentelen myös päätteen ääressä suurimmaksi osaksi (tosin nyt olen 2 viikon lomalla) ja kotona on myös kone, joten joukkuettani käyn yleensä katsomassa 2-3 kertaa päivässä.

Ciao,
Tommi

Ai niin..joukkueeni on 4-5 tappiolla, mutta kyllä täältä vielä "noustaan" ! ..toivottavasti. :)
 
K

kangaroo

Re: Nousuun

Viestin lähetti sopuli
Joukkueemme yksi tuoreimmista vahvistuksista on Petrovicky, joka napattiin waiversista.

Miten mulle jäi sellainen mielikuva, että Petrovicky olisi ollut free agent... katselin moneen kertaan, että pitäisikö äijä ottaa, mutta ottamatta jäi sitten prkl... Korjatkaa jos muistan väärin.

Nizoralsin manageri oli näköjään kärppänä paikalla, kun Taylor Pyatt siirtyi waiverista FA-puolelle, ja nappasi miehen. Nopeaa toimintaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vihdoin LeClair pääsi IR-listalle

Joten sain täydennnetty loukkaantumisista kärsivää joukkuettani. Tällä kertaa haaviin tarttui Willie Mitchell (D-Min) piristämään liiallisesta pehmeydestä kärsivää joukkuettani, eli joskohan Willie saisi tuohon Lappyn loukkaantumisen jäljiltä säälittäviin lukemiin tippuneeseen jäähy-sarakkeeseen hieman eloa.

Itse tän viikon peli on edelleen menossa varsin selvin numeroin mulle (8-4) mutta käytännössä kaikki on vielä avoinna sen verran mitättömät lukemat on molemmilla kaikissa sarakkeissa. Eli tiukka viikonloppu edessä jolloin katsotaan kummalta HC Flintstonelta vai Ice Kangaroosilta löyty enemmän puristusta voittoon. Jännä, vaikkakin heikkotasoinen, taisto siis menossa...
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Vihdoin LeClair pääsi IR-listalle

Viestin lähetti flintstone
Jännä, vaikkakin heikkotasoinen, taisto siis menossa...

Sitä on ilmassa, tosin meillä tilanne on 2-7 Predatorsille.
Joukkueen tehot 0+4 -6, mihin ei missään nimessä olla tyytyväisiä.
Manageri vei kierroksen jälkeen porukan pyynikin portaisiin tsemppiä hakemaan.
Tämän seurauksena Letowskin on listattu DTD.

Tilanne ei ole silti toivoton, maalivahtini eivät vielä ole pelanneet joten iskun paikka on vielä.
Mutta toden totta, erittäin huonotasoista peliä, vastustaja varmaan samaa mieltä?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suunnittelemani Jääkoneen murskatappio ei etene aivan aikataulussa, mikä näkyy myös tulostaululla: 4-8. Itsenäisyyspäivän kunniaksi numerot tulevat heittämään ns. häränpyllyä. Näin minulle kertoi Jennifer Lopez unessani. J-Lo jutteli myös muita mukavia, mutta aiheen henkilökohtaisuuden vuoksi en paljasta enempää.

Senttereiden alisuorittaminen viime aikoina johti treidiin, jossa Brendan Morrison pääsee sovittamaan Nizoralsin aina tyylikästä pelipaitaa ja Miro Satan (läksiäistehoilla 0+2) lähti TeamKoivuilemaan. Mikäli Satanille tulee koti-ikävä, saat Sedinin vaihdossa, jooko?

Kangaroolle tiedoksi että Pyatt on kovasti saatavilla. Taisin tosin tarjota äskettäisessä treidi-ehdotuksessa aivan eri tason miehiä, Mutta jos haluat mieluummin Pyattin niin sekin käy.

GM Plankton, Nizorals
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Allison

Loistavaa...Allison teki nopeamman paluun kuin oli laskettu.Hyvä näin, sillä olinkin jo melkein heti loukkaantumisen jälkeen pistämässä kaveria kokonaan pois..samaan hengenvetoon totean kuitenkin, että Jaska Allison on myynnissä...
Ja Nizo, taisiko Satanin tehottomuus kääntyä laskuun ja slovakki-Saatana rupeaa pistämään paljon pojoja(Morrisonin menetys kyllä koskee!),ja Sedinejä en tarvitse(ehkä 20 kiekkoon ja pariin rullaan erkkaria)

TeamKoivu nousee taas!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös