Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 250
  • 9 761

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No huh huh...

HC Flintstonehan jyräs jääkoneen totaalisesta ja voitto mulle kirjattiin murska lukemin 12-1. Uskomatonta että jopa maalivahti rintamalla mun molarit pysty kirimään tilanteen surkeasta aloituksesta huolimatta myös torjuntaprosentin osalta mun voitoksi. Ja kaiken kaikkiaan mun joukkueen peli vaikuttaa todella vahvalta. Tästä on hyvä jatkaa.

Ja Kun kerran alettiin vertaileen pisteitä Vieri niin laskin tän loppuneen viikon pisteet...

Vieri´s dream team
G:14 A:39 +/-:7 PIM:28 PPG:9 PPA:18 SHG:0 SHA:1 GWG:2 GTG:1 SOG:155 W:1 GAA:3.43 SV%:.891 SHO:0

HC Flintstone
G:18 A:23 +/-:15 PIM:38 PPG:8 PPA:10 SHG:0 SHA:1 GWG:3 GTG:2 SOG:151 W:2 GAA:2.95 SV%:.914 SHO:0

Eli pisteet menisivät tällä hetkellä seuraavasti:
Vieri´s dream team, SCORE: 4
HC Flintstone, SCORE: 9

...pelottaako?
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: No huh huh...

Viestin lähetti flintstone
Ja Kun kerran alettiin vertaileen pisteitä Vieri niin laskin tän loppuneen viikon pisteet
Ai jaa, mä lopetin yrittämisen jo viikon puolivälissä, koska luulin ettei me enää lasketa. Olisit sanonut. :) Ja ei pelota, vasta kun pleijarit alkavat niin sitten rupee pelottamaan.

Huomasin muuten, että olin vihdoinkin päässyt paikalle jolle oman näkemykseni mukaan kuulun...eli sarjajohtajaksi sarjajohtajan paikalle. :)

Ja tämän viikon vastustaja HC Kiisakin on näemmä päässyt takaisin elävien kirjoille usean viikon poissaolon jälkeen. Tervetuloa.

Ciao,
Tommi
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
miten se IR-homma oikein toimii??

Mä ymmärsin niin, että yhden pelaajan voi laittaa IR-systeemiin ja ottaa yhden sen tilalle. Näin mä tein ja painoin sitten DROP. Mutta nyt en saa millään sen pelaajan takas, ja eikö sen pitänyt jäädä mulle???? Kone kertoo jostain 'you can't pick this player until he clears waivers' tai jotain sellaista! Kertokaa nyt! miten mä saan pelaajani takaisin!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: miten se IR-homma oikein toimii??

Viestin lähetti ozo
Mä ymmärsin niin, että yhden pelaajan voi laittaa IR-systeemiin ja ottaa yhden sen tilalle. Näin mä tein ja painoin sitten DROP. Mutta nyt en saa millään sen pelaajan takas, ja eikö sen pitänyt jäädä mulle???? Kone kertoo jostain 'you can't pick this player until he clears waivers' tai jotain sellaista! Kertokaa nyt! miten mä saan pelaajani takaisin!

Juu, ei sitä pelaajaa saa dropata. Pitää vaan valita valita pelaajan 'tilaksi' IR samalla lailla kun vaikkapa RW/Bench/F. Sitten vaan livautat submittia, ja pelaaja jää rosteriisi. Jos kauniisti pyydät, niin emme kenties nappaa pelaajaasi waiwersista.


edit: Huh! Sattuu kiveksiin, kun kattoo sarjataulukkoa. Olin kaksi viikkoa sitten muistaakseni viidentenä, ja nyt toiseksi viimeisenä!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Thanks!

Nyt ymmärrän.. Itse asiassa tää tapahtui mulle toisessa divisioonassa, tässä Jatkoaika2-divarissa kaikki on 'hyvin'. Meikä nousi viimeiseltä sijalta sijalle 15.. wauuuu!! :)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Re: No huh huh...

Viestin lähetti vieri

Huomasin muuten, että olin vihdoinkin päässyt paikalle jolle oman näkemykseni mukaan kuulun...eli sarjajohtajaksi sarjajohtajan paikalle. :)

Sait harmillisesti ylimääräistä tasoitusta, kun mun molemmat maalivahdit päättivät loukkaantui vajaa kaksi viikkoa sitten. Molempien tila on yhä DTD, eli ei paljon naurata täällä päässä...
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
TFC sai tuntea nahoissaan kengurun vihan Ice Kangaroosin pöyhittyä TFC:n 10-3 nyt jopa PIM sarake jäi kummalliseen tappioasemaan TFC:lle.. tähän parannusta lähdetään hakemaan hankkimalla Cairns takaisin, samalla kauppaamalla pois joukkueen ainoan no-trade dealin omaava pelaaja Marian Gaborik joka ei pitänyt pelaamisesta häviävässä joukkueessa.. myös alkukauden täysin flopannut Nieminen myydään joukkueesta pois. Myös Zubrus on kokoonpanmosta tiputettu todella surkean alkukauden takia...

toivotaan toivotaan..

(ja näillä miehillä ei mennä koko kautta)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Re: No huh huh...

Viestin lähetti mirasane
Sait harmillisesti ylimääräistä tasoitusta, kun mun molemmat maalivahdit päättivät loukkaantui vajaa kaksi viikkoa sitten. Molempien tila on yhä DTD, eli ei paljon naurata täällä päässä...
Mullakin on veskarit ollut välillä loukkaantuneina (Roy ja Kölzig) ja muutenkin ne on pelanneet vähän niin ja näin. Mutta päätin korjata asian ja sijoitin viimeiset roponi uuteen maalivahtiin joka tulee tekemään sopimuksen lähiaikoina...ehkäpä jo ensi yönä? ;-)

Kiinnostaiskos ketään antaa paria hyvää pelaajaa vaihdossa vähän huonompiin? (heh-heh)

Ciao,
Tommi

PS: mikset muuten tarjonnut Gaborikia mulle? Olisit saanut Lindrosin tai jonkun muun.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Noniin, Koivu alkaa näköjään vertyä.
3+1, joista kaksi ylivoimalla ja yksi AVlla.
Toivottavasti muu joukkue ottaa oppia ja pystymme antamaan Flinkkareille kunnon vastuksen.

Paria treidiäkin on yritetty, vaan eipä ole tärppiä tullut.
Kiitokset Mirasanelle vastauksesta, olisiko Youngista mahkut viritellä jotain jos et Arnottista suostu luopumaan?

No niin, manageri lähtee nyt tarkastamaan sairashuoneen, joko sieltä saisi porukkaa askiin...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Reilut takaa-ajo asemat (0-7)

Molemmilla oli minimaalisesti pelaajia kentällä (mulla 1 ja Helikopterilla 2) kun vain Pingviinit ja Canadies pelasivat viime yön kierroksella.

Ja Koivu oli tosiaan näin mun joukkueen kannalta turhankin rajulla pelipäällä siivittämällä Helikopterin rajulle karkumatkalla. Onneksi viikkoa on vielä reilusti jäljellä joten paljon kerkeää vielä tapahtua. Mutta katsellaan josko kiriminen takaa tälläkin kertaa onnistuisi...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nizoralsin kausi jatkuu nousujohteisena ja kärkiviisikko tulee selkä edellä vastaan. Viime yönä Perreaultin tilastoihin merkauttama yksi laukaus riitti ratkaisevan tuntuiseen 1-0 johtoon Kontula Grindersista. Ylivoimani on tässä vaiheessa lähes murskaavaa.

Eilen toteutui myös mittava treidi Fight Clubin kanssa, jossa Nizoralsin pelaajamateriaalin terävä kärki terävöityi mutta materiaali toisaalta kapeni. Wingit, puolustus ja maalivahdit alkavat olla kohtuullisessa kuosissa mutta selkeä ykkössentteri puuttuu edelleen. Tarjouksia saa lähettää mutta höntyilemään en lähde.

Seuraavilla pelaajilla no-trade sopimus (joka tietenkin purkautuu liian houkuttelevan tarjouksen edessä):

Näslund
Elias
Satan
Gaborik
MacInnis
Chara
Chelios
Aucoin
Giguere
Legace

GM Plankton, Nizorals
 
K

kangaroo

Viestin lähetti nro.44
TFC sai tuntea nahoissaan kengurun vihan Ice Kangaroosin pöyhittyä TFC:n 10-3

Heh.. kenguru on kiltti eläin joka ei vihaa ketään, vaan halaa Apemaisesti jopa vastustajaa...

Totta puhuen olen itsekin hämmästynyt siitä, että kahden tappion jälkeen on nyt tullut neljä voittoa putkeen. Joukkue kuitenkin pelaa käytännössä yhdellä vasemmalla laiturilla, kun häntäpään varausvuoro toi mukanaan kaikenlaista rupusakkia. Vapaista agenteista olen onnistunut kuitenkin haalimaan muutamia kohtuullisia pelimiehiä, joilta ei ennen kautta suuria taidettu odottaa.

Tämän viikon vastustajan kanssa on odotettavissa tiukka vääntö ja ensi viikolla onkin sitten vastassa sarjajohtaja, jolta ei pisteitä ole luvassa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti kangaroo
Joukkue kuitenkin pelaa käytännössä yhdellä vasemmalla laiturilla, kun häntäpään varausvuoro toi mukanaan kaikenlaista rupusakkia. Vapaista agenteista olen onnistunut kuitenkin haalimaan muutamia kohtuullisia pelimiehiä, joilta ei ennen kautta suuria taidettu odottaa.

Itse asiassa havaitsin, että tuo draftaus suoritettiin joka toisella kierroksella käänteisessä järjestyksessä. Itse vain rankkasin aivan liian vähän pelaajia...
 
K

kangaroo

Ahaa, kiitos tiedosta sopuli. Enpä sitten enää valita kovaa kohtaloani. Rankkasin kai liian vähän pelaajia (40) tai huonoa tuuria.. tai jotain.

Näillä mennään. (Oikeastaan tuon latteuden viljelemisestä pitäisi saada penalttia).
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
40 pelaajaa tuntuu todellla vähältä

Mä kun ainakin itse rankkasin muistaakseni 15-20 pelaajaa jokaiselle pelipaikalle, siitä huolimatta varsinkin vasemmalla laidalle ja maalivahti rintamalla mulle meinasi jäädä ns mustapekka käteen. Kauppojen ja muutaman onnistuneen vapaan-agentin nappauksella mun joukkue näyttäisi myöskin nousseen alun pettymyksestä jo melko vahvaksi suorittajaksi.

Ja mitä tulee tän viikon peliin niin nyt sitten nousin niukasti (6-5) Helikopterin ohi vaikka Bostonin Thortonilla ja Rolstonilla ilmeisesti oli viime yönä ns vapaapäivä. Helikopterin puolustukseksi on tosin sanottava että mun maalivahdeista Brodeur pelasi viime yönä kun Helikopterin maalivahdeista kukaan ei ole vielä esiintynyt jäällä.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Voi tätä onnenpäivää; Theo is back on ice! Toivottavasti tehoja tulee löytymään, en minä häntä turhaan ole joukkueessani pitänyt..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
HC Flintstone - Helikopteri, tilanne 6-4

Ja monissa kategorioissa todella tiukka taisto meneillään.

Maalivahtirintamalla olen selkeästi niskan päällä kun tuo Helikopterin kolmikko (Grahame - Bos, Aebischer - Col ja loukkaantuneena oleva Johnson - StL) ei vaikuta pelaavan samalla syklillä kuin mun kolmikko (Brodeur - NJ, Denis - Cls ja Markkanen - Edm).

Mutta tämä kamppailu on siitä huolimatta kaikkea muuta kuin selvä.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: HC Flintstone - Helikopteri, tilanne 6-4

Viestin lähetti flintstone

Mutta tämä kamppailu on siitä huolimatta kaikkea muuta kuin selvä.

Managerin saamien tietojen mukaan Grahame aloittaa Carolinaa vastaan maalissa.
Miehen onnistuminen olisi ERITTÄIN tärkeää.
Pidimme sunnuntaina ylimääräiset ylivoima reenit ja sillä osastolla näyttää hyvältä.

Surullisiin uutisiin, Sergei Samsonov on siirretty "injured reserviin".
Miehen ranne ei kestä pelaamista ja mies on sivussa toistaiseksi.
Onneksi tämä näyttää herättäneen muun joukkueen taistelemaan entistä kovemmin!

Varo vaan Flinkku, me ollaan vihasina tosi vaarallisia!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Boston-Carolina peli

Tuon kyseisen pelin pisteitä ei ole sitten "viitsitty" ottaa mukaan laskuihin kokonaispisteitä laskettaessa. No eiköhän nekin päivity vielä mukaan, mutta odotellaan...

Edit: Tulihan ne pisteet sieltä kun vähän potkii.

Grahame näytti onnistuneen pelissään ja näillä näkymin päästetyissä maaleissa ja torjuntaprosentissa en tule enää Helikopteria saamaan kiinni, voitot ja nollapelit saattavat mulle tullakin. Ja maalivahtipelin ansiosta tilanne kääntyi nyt Helikopterin niukaksi johdoksi numeroin 6-5.
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Boston-Carolina peli

Viestin lähetti flintstone
Ja maalivahtipelin ansiosta tilanne kääntyi nyt Helikopterin niukaksi johdoksi numeroin 6-5.

Ännä puuttuu...

Eipä ole omalle kohdalle vielä näin tiukkaa taistoa osunut.
Maalit tasan 9-9, syötöt mulle 10-9 ja laukaukset sulle 63-56.

Meijjän jätkät ovat onnistuneet hienosti hyödyntämään vastustajien jäähyt,
tosin Flintstonen äijjät ovat kunnostautuneet AV:llä sekä voittomaalien teossa.

Ensi yönä sulla on pieni etulyöntiasema kun multa on tulessa neljä äijjää sun yhdeksää vastaan. En taida uskaltaa laittaa edes DesRocherssia maaliin...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Jason Blake...

Liigan peränpitäjänä ajattelin tasoittaa hieman liigaa, ja droppasin Jason Blaken. Tottakai mies teki viime yönä 2+2! Ottakaa siitä sentteri itsellenne, vaikkakin epäilen että mies jatkaa tuolla tavalla. Peca tulee ja Blake tippu Islesin senttertilastossa alaspäin...

Sviduttaa kuitenkin vähän...
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Segalla kävi taas hyvin kun nappasin Jason Wiemerin. Viimme yönä hieno peli ja 1+3, mutta tuskin jatkaa samaa rataa.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
TFC:n manageri on alkanut miettiä mikä joukkueen henkessä mättää, sillä pelaajat alkavat heti tehdä pisteitä lähdettyään joukkueesta, ja huippumiehetkin lopettavat pisteiden teon joukkueesta postuttuaan.. syytä etsittiin joukkueen Kapteenin Olli Jokisen johtamis taidoista, mutta päälikön kyvyt osoittautivat hyviksi. Tähtiä sikermässä ei ole. joten tähdetkään eivät voi meingillään fiilistä pilata. Kunnes viimein löytyi ratkaisu, joukkueen sisäinen kilpailu on niin kova, että kaikilla on pieni apina selässä, tästä syystä joukkueen puolustus saa työrauhan, ja heille on luvattu kaikille varma paikka puolustuksessa seuraavan kahden viikon ajan (siis kaikilla no-trade pykälä 2 viikkoa) myös kaksi hyökkääjää ovat saanet vakio kokoonpano paikan, Olli Jokinen ja Chris Clark. Muutenkin joukkueen vaihtuvuus on viime aikoina ollut kovin suurta ja sitä koitetaan pienentää.. Maalivahdeista Hnilicka potkitaan joukkueesta ulos, ja Fred Brathwaite tulee paikkaamaan huonosti aloittanutta maalivahtia..

(tämä ei tarkoita että manageri olisi lähtemässä kahden viikon lomalle, joukkuetta ja siirtomarkkinoita tarkkaillaan yhä silmä kovana..)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Turpiin tuli että heilahti

Numerot 4-8 ei jätä paljoa selittelyn varaa, hieman kuitenkin, eli vaikka lopputulos onkin selkeä tappio niin monissa kategorioissa tappio kirjattiin vain muutaman maalin yms erolla. Joka tapauksessa voittoputki katkesi varsin selkeään tappioon, varsinkin Bostonin kaksikon (Thornton ja Rolston) pettäessä viime viikon odotukset. Onnittelut voitosta Helikopterille.

Ja tappiosta huolimatta nyt uusin kujein HC Kiisan kimppuun, ei anneta sarjasijoituksen hämätä sillä vastassa on erittäin nimekäs ja vaarallinen kokoonpano.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Turpiin tuli että heilahti

Viestin lähetti flintstone
Onnittelut voitosta Helikopterille.

HeliNkopteri kiittää hyvästä taistelusta.

Manageri kiittää myös koko joukkuetta kovasta tsempistä.
YV toimi kiitettävästi ja onnistumisia tuli laajalla rintamalla.
Taistelu oli todellakin tiukka ja pienikin lipsahdus olisi saattanut olla kohtalokas.
Erityiskiitos Koivulle 3+2, Hossalle 4+2, Hrdinalle 4+0 sekä Grahamelle .958.

Tästä sisuuntuneena käymme NMTeen kimppuun itseluottamusta puhkuen!

Treidipuolella on ollut hiljaisempaa ja osaltaan vaikutti joukkueen yhtenäisyyteen.
Kenenkään työpaikka ei ole vaarassa, joskin muutamia pelaajia saattaisi olla lähdössä...

Treiding-block

Peter Schastlivy
Radek Dvorak
Mikko Eloranta
Marcus Nilson
Denis Arkhipov
David Aebischer
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös