Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 244
  • 9 761

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Plankton
Suunnittelemani Jääkoneen murskatappio ei etene aivan aikataulussa, mikä näkyy myös tulostaululla: 4-8.

Joopa joo, meinasin eilen tänne jo kirjoitella, että ensi yönä pelaa Biron nollapelin ja näin siis kävi. Kova työ sinulla on nousta, sillä luulen, että vahvassa vedossa oleva Canucks laittaa tällä viikolla myös Skudran maaliin. Viime viikon aivan törkeistä tappiolukemista voittoon johtanut ryhdistäytyminen jatkuu...

Itsenäisyyspäivän kunniaksi numerot tulevat heittämään ns. häränpyllyä. Näin minulle kertoi Jennifer Lopez unessani. J-Lo jutteli myös muita mukavia, mutta aiheen henkilökohtaisuuden vuoksi en paljasta enempää.

Itse asiassa mimmi vieraili viime viikolla Floridan huvilallani, ja jätimme puhumiset väliin kokonaan. Tappiolle jäät tälläkin osastolla ;)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Team Koivu:

Errors:

A player involved in the trade is also involved in a waiver request. You cannot accept this trade, unless the manager cancels the waiver request.

Eli en voi hyväksyä treidiä koska sulla on joku waiver request päällä? Ehkäpä Tim Taylorista?

Ciao,
Tommi
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
saatinpa taas Vierin kanssa hierottua kauppaa tärkeistä pelaajista..

toivottavasti tällä kertaa on minun vuoro jäädä voitolle.. ;)


Vierille, Mike York sekä Ricard Zednik


TFC:lle Brendan Morrow sekä Kristian Huselius
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Joo...toivotaan että tällä kertaa sinä voittasit kaupassa. :)

Syy tähän treidiin oli Morrowin haluttomuus pelata osoittamallani kolmosketjun paikalla. Mies sen kuin kitisi ja kitisi kuin $onaldo viime kesänä, joten näin parhaaksi treidata hänet.

Huseliuksen menettäminen kirpaisi todellakin, mutta eiköhän Zednik korvaa hänet kakkos ketjussa vallan mainiosti.

Mulla on myös kädet täynnä Team Koivun kanssa ja jos edellä mainittu manageri ei lähde juopottelemaan tänä iltana niin ehkä pääsisimme sopuun? ;)

Ciao,
Tommi

Ps: Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
kirpaisi kyllä täälläkin päässä.. Zedo oli toiseksi paras malin tekijä ja York toiseksi paras syöttelijä..


toivotaan toivotaan..


TFC kirjautuu viikonlopuksi ulos taajuudelta mutta palaa taas kuvioihin sunnuntai iltana..

Maanantaina alkaa alennus myynti jossa koitetaan päästä eroon muutamasta floridan pelaajasta.. (Novo ja Nilson) kun on jo hieman liikaa floridan varassa tää peli, ja se ei yleensä lupaa kauheen hyvää.. ;)

Boris Mironov on myös alessa mukana..

signing out
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Takaisin voittojen tielle

Loppujen lopuksi numeroiden valoissa HC Flintstone pyyhki Jääkenguruilla jäätä, eli voitto kirjattiin numeroin 9-3 tosin ihan noin ylivoimaista meno ei kaikissa sarakkeissa ollut vaan voitto kirjattiin erittäin pienellä, mutta riittävällä, erolla. Varsinkin maalivahtipelissä mun joukkeu ottti todellisen tyrmäyksen nappaamalla kaikissa sarakkeissa voiton

Nyt sitten vastassa HC N@statPoj@t, saa nähdä oliko paluu voittojen tielle pysyvämpikin muutos vai jatkuuko ailahtelu.
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
3 in a row!!!

Vierin unipoppoon pieksättyä meidät perusteellisesti tiimimme on voittanut nyt kolme putkeen ja tarrannut kiinni play-off paikkaan. (sikäli kun niitä on 8?)

Voitto tuli erittäin tiukasti ja ratkaisu taistoon saatiin myöhään eilen illalla NYR-BOS matsissa jossa vastakkain olivat Blackburn ja Grahame.
Manageri seurasi matsin Yahoon tulospalvelusta "livenä" jännityksestä soikeana. Grahame piti pintansa ja hoiti elintärkeät pisteet tiimille.

Edellämainittu onkin ainoa joka säästyy tämänpäiväiseltä reissulta pispalan portaille, sen verran manageri on kiukustunut viikon maalimäärään (4).

Manageri nosti Cheechoon kilpailemaan pelipaikasta ja herättelemään joukkueen "tähtiä".

Nizoralsia (Gaborikki&Neeslund) vastaan ei lepsuiluun ole varaa,
maaleja PITÄÄ syntyä moninkertaisesti viime yöhön verrattuna.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Do dih, sopuli

Pelaajieni lepsuilu kostautui ja tavoittelemani murskavoitto Jääkoneesta jäi toteutumatta. Bironin loisto-otteet pitivät pelin kutkuttavan tasaisena. Nizoralsin valmentajan uhkaus pistää joukkue jatkossa treenaamaan Gimmelin tahdissa jos otteet eivät parane, auttoi hyvään loppukiriin jolla Jääkone lopulta kaatui numeroin 6-4. Kiitos jännittävästä matsista.

Eilen illalla kun olimme Shania Twainin, Janina Frostellin ja hunajapurkin kanssa palaamassa ravintolasta kämpilleni, törmäsimme Gimmelin Ushmaan joka kertoi olevansa menossa vierailemaan sopulin Floridan huvilalla. Tappiolle taisit jäädä tälläkin osastolla. Kaks hymiötä.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
No nii..vierin supertiimi kaatui moneen otteeseen. Lisätehoa tuo Theon paluu kentälle sekä Hurmeen unelmaottelut.

Seuraavana on vuorossa HC Flintstonein tiimi, jota vastaan lähdetään vastustajaa kunnioittaen ja omaa peruspeliä pelaten. Pelaajamme odottavat innolla joulutaukoa; toivottavasti pukki tulee tänä vuonna aikaisin. (:
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti M@rko77
No nii..vierin supertiimi kaatui moneen otteeseen.
...mutta Vierin "supertiimi" nousi lopulta viimeisenä yönä ohi ja voitti ottelusarjan murskaavasti 7-6. :D

Seuraavaksi vastaan asettuukin Team Fight Club jonka kanssa juuri vaihdoin muutaman pelaajan. Ratkaisevatko Zednik ja York ottelun edukseni? :)
Viestin lähetti Helinkopteri
Vierin unipoppoon
Unipoppoo? :D


Ciao,
Tommi
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Unipoppoo?

== Dreamteam
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Ilmoitusasia!

Johnson on joukkueestani tervehtynyt pelikuntoiseksi.
Manageri sai tiedon vasta aamusella.
Tsiitsuun pesti jäi näin siis alle vuorokauden mittaiseksi.
Valitettavasti pystyn Johnsonin aktivoimaan vasta huomenna,
pelin asetukset kun tuntuvat olevan sellaiset.
Eli peluuttaisin Johnsonia heti tänään jos se vain olisi suinkin mahdollista.
Pelaa piru vie kuitenkin nollapelin....
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pohjalla ollaan

Sarjajumbon paikan oon vallannut ja siitä en taida helpolla eroon päästä. Eilen lehdestä luin joukkueeni supertähden Pavel Bureen luokkaantumisesta. Kaveri on mahdollisesti jopa koko loppukauden sivussa. Bure on ollut joukkueeni paras maalintekijä ja hanakin laukoja. Juuri kyseisissä tilastoissa olen lähes viikosta viikkoon ottanut vastustajiltani nokkiin, joten ei hyvältä tulevaisuus näytä. Nyt täytyy muiden vaan ottaa vastuu kantaakseen...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Treideistä ja treidiehdotusten hyväksymisestä/hylkäämisestä:

Olen lähettänyt muutaman potentiaalisen treidiehdotuksen muutamalle managerille, mutta vaikka huomaan, että toinen manageri on "aktiivinen" niin silti vastausta ei kuulu. Ei sitten puolesta eikä vastaan...missä vika? Onko ehdotukseni niin huono ettei viitsi edes painaa reject nappulaa? Haluaisin vaan tietää etten turhaa kuluta aikaani. ;)

Ja toinen treidiehdotukseni meni HC Kiisalle, mutta hän ei ole niin aktiivinen. :D

Ciao,
Tommi
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Helinkopteri: En näe vaihto-ehdotustasi, vaikka olen saanut asiaa koskevan viestin sähköpostitse..hmm..Tietääkö ylipäällikkömme, missä vika?

HC Flintstone rökitti joukkueemme, toivottavasti ensi yö on meidän! ;)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti M@rko77
Helinkopteri: En näe vaihto-ehdotustasi, vaikka olen saanut asiaa koskevan viestin sähköpostitse..hmm..Tietääkö ylipäällikkömme, missä vika?

Vedin sen takaisin, yritän Segan kanssa yhtä juttua vaikka vaikealta tuntuu...
Sitäpaitsi mun piti Cz saada :(

Viestin lähetti vieri
Onko ehdotukseni niin huono ettei viitsi edes painaa reject nappulaa?i

Minä ainakin painoin heti rejectiä kun tarjouksesi näin ;)
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja pelaajat liikkuvat

Koska elämä olisi tylsää ilman aktiivista treidaamista, päätti Nizoralsin GM pelata hieman jopa riskin päälle. Pitkään kiinnostuksen kohteena ollut HC Turhien P. Turgeon otti kaverinsa S. Thorntonin mukaan ja vaihtoi Nizoralsin hikipaitaan. Toiseen suuntaan matkasivat C. Ronning ja Sundsvallin pommittaja F. Modin. Thorntonin hieman vaisu alku loukkaantumisesta toipumisen jälkeen hieman arveluttaa mutta eiköhän mies kohta palaa tasolleen ja ala paukuttamaan Gordie Howe hat-trickeja.

Vierille: ehkä tossa viivyttelyssä on kysymys siitä että kaverilla on samoja pelaajiansa koskeva vielä houkuttavampi viritys menossa, jonka lopputuloksen haluaa selville ennen kuin vastaa "varaehdotukseen". Tämä siis puhdasta spekulaatiota, itse painan namiskaa nanosekunnissa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Ja pelaajat liikkuvat

Viestin lähetti Plankton
itse painan namiskaa nanosekunnissa.
Joo...olen huomannut. :D

Oletko yhtään katsonut kyseisiä "tarjouksia" vai suoraan vaan hylännyt kun olet huomannut että ne tulevat multa? :)

Saisin varmaankin tarjota G.Murrayta, Kovalevia ja ehkä vielä lisäksi Kariyaa jotta antaisit vaihdossa esim. Havlatin.

Luulen että yleisin syy siihen että minkä takia mun kanssa ei enää tehdä oikeastaan treidejä on se ettei kukaan uskalla niitä tehdä koska pelkää että mun joukkueeni voisi vielä vahvistua entisestään? Olenko edes hieman oikeassa?

Syy minkä takia itse haluaisin tehdä treidejä on sama kuin sulla...elämä (tämä peli) on hieman tylsää ilman niitä.

Ciao,
Tommi

Edit: Ja kun tylsyydestä puhuin ääneen niin saman tien sain aikaan treidin Kontula Grindersin kanssa. Loistavan kauden pelannut G.Murray (nyyh) sekä Eric Boguniecki vaihtavat paitansa Kontulan väreihin :D Ja Dream teamin ykkös ja kakkoskenttään saapuvat herrat nimeltä V.Damphousse sekä S.Sullivan.

Syy vaihtoon on osaltani Herra Boguniecki. Hän on pelannut loistavan alkukauden, mutt ajotenkin en vain luota kaveriin.
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Ja pelaajat liikkuvat

Viestin lähetti vieri
Oletko yhtään katsonut kyseisiä "tarjouksia" vai suoraan vaan hylännyt kun olet huomannut että ne tulevat multa? :)
Olen kyllä tsekannut eikä ne ole olleet erityisen huonoja. Ongelma on lähinnä siinä että mun filosofiaan ei sovi esim. kahden mun huippupelaajan vaihtaminen kolmeen pikkaisen heikompaan pelaajaan. Mieluummin just toisin päin että muutamalla hyvällä sais yhden tai kaksi tosi hyvää.
Saisin varmaankin tarjota G.Murrayta, Kovalevia ja ehkä vielä lisäksi Kariyaa jotta antaisit vaihdossa esim. Havlatin.
Olisit nyt edes tarjonnut vaikka pelkkää Murrayta. Parilla Friesenillä ei Havlat irtoa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: Ja pelaajat liikkuvat

Viestin lähetti vieri

Luulen että yleisin syy siihen että minkä takia mun kanssa ei enää tehdä oikeastaan treidejä on se ettei kukaan uskalla niitä tehdä koska pelkää että mun joukkueeni voisi vielä vahvistua entisestään?

Itse hylkäsin viime ehdotuksesi juuri tästä syystä.
Bogu, renberg ja Friesen kun nyt vaan ei ole samaa luokkaa kuin kaksikko Hossa&Koivu. Seuraava lainauskin todistaa väitteen

Viestin lähetti vieri

Syy vaihtoon on osaltani Herra Boguniecki. Hän on pelannut loistavan alkukauden, mutt ajotenkin en vain luota kaveriin.

...koska on rookie, eikös?

Elähän väärin käsitä sinun kanssa on mukava vääntää kauppaa,
monellahuonolla nyt vaan ei saa niitä paria hyvää.
Eikä tee edes mieli laittaa vastatarjousta jos alkuperäinen on "huonohko".

Elikkä ehdotuksia vaan tulemaan, kyllä kaupanhierominen kivaa on!
Rehdin kaupan puolesta,
Team Helinkopteri
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taas mukana

Viestin lähetti M@rko77
HC Flintstone rökitti joukkueemme, toivottavasti ensi yö on meidän! ;)

Edelleen johdossa (niukasti) vaikka en muutamaan päivään olekaan päässyt (käyttöjärjestelmän päivityksen vuoksi) muokkaamaan joukkueeni kokoonpanoja.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
myydän:

Novoseltsev
Nilson
Matvichuk
Morrow
Kapanen
Huselius
Jokinen
brathwaite
Jackman
Low


eli näistä pelaajista olisi tarkoitus päästä eroon.. ei kaikista mutta siten että joukkuueessa ei olisi 3x floridan pelaaja 3x st. louisin pelaajaa eikä 3x dallasin pelaajaa, pyrin pitämään max 2 pelaajaa per joukkue.. myös Lydman ja Väänänen ovat myynnissä..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tilanne tasan 5-5

Eli tiukaksi näyttää taistelu menevän ja ratkaisut jää viikonlopulle.

Ja tein Team Fight Club:lle tarjouksen muutamasta tuossa ilmoitetusta pelaajasta josko vaikka kiinnostais - ja jos tarjous ei ollut ihan sitä mitä halusit niin tee vastatarjous...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
HC Tiki10 - Animaaliset treidi

Näin siinä sitten kävi, treidi tehtiin.

HC Tiki10:stä lähti Antropov (C) ja Radivojevic (RW). Paluupostissa saapuu Langenbrunner (RW).

Hyvä treidi varmasti molemmille. Animaaliset makaa liigan perällä, joten tehojen siirtäminen useammalle kaverille on ihan fiksua. Myös pientä sentterintarvetta taisi olla Animaalisilla?

Itselläni on jo pidemmän aikaa ollut tarve heittää yksi sentteri pihalle. Vaikea oli vain valita kuka. Antropov sai nyt sitten lähteä.

Kolme viikkoa sitten majailin itse liigan viimeisenä ja nyt olen jo seitsemäntenä! Toivottavasti homma jatkuu yhtä myönteisenä.

Langenbrunnerin tulon myötä joukkue alkaa olla suht valmis. Vielä kun saisin Yzermanin mukaan peliin joku päivä...

Tällä joukkueella voisi jopa pärjätä:

C Lecavalier, Vincent (C-TB)
C Peca, Michael (C-NYI)
C Nylander, Michael (C-Was)
LW Shanahan, Brendan (LW-Det)
LW Nagy, Ladislav (LW, C-Pho)
LW Nedved, Petr (C, LW-NYR)
RW Kapanen, Sami (RW, LW-Car)
RW Langenbrunner, Jamie (RW-NJ)
RW McCarty, Darren (RW-Det)
W Bulis, Jan (C, LW-Mon)
W Hoglund, Jonas (RW-Tor)
F McDonald, Andy (C-Anh)
D Housley, Phil (D-Chi)
D Schneider, Mathieu (D-LA)
D Mara, Paul (D-Pho)
D Khavanov, Alexander (D-StL)
D Quint, DeronDTD (D-Pho)
D Staios, Steve (D-Edm)
Bench Hagman, Niklas (LW-Fla)
Bench Fitzgerald, Tom (RW-Tor)
IR Zhitnik, AlexeiIR (D-Buf)
IR Muckalt, BillIR (RW-Min)
IR Yzerman, SteveIR (C-Det)
G Salo, Tommy (G-Edm)
G Snow, Garth (G-NYI)

Ps. Mielenkiintoisia treidiehdotuksia otetaan edelleen vastaan...
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Bostonin reikäräpylät vastakkain!

Luulin jo menettäneeni pelin kun Grahame päästi 4 maalia ottelussa ja vastustajan molari pelasi nollapelin.
Onneksi vihulaiselta löytyy myös Bostonin veska ja peli tasoittui viime yönä huomattavasti.

Tilanne on 12-1 Nizoralsille mutta toivo ei ole läheskään menetetty.
Olemme pitäneet tiukan palaverin ja sovimme että loppuun asti pidetään täysi höökä päällä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös