Nyt kun palstalla on kaikille muillekin puolueille heidän toimintaansa käsittelevä ketju, niin minkä takia tuo "Muutos 2011" ketju laitettiin lukkoon??
Minäkin ihmettelin tätä. Olisi ollut mielenkiintoista lukea näkemyksiä tästä suorasta demokratiasta, mutta nyt mahdollinen hyvä keskustelu lopetettiin ennen kuin se alkoikaan.
Aivan samoin kävi Dikwaadille ja hänen ketjulleen:
Maahanmuuttajan tukitiedot julki!!!! KKO:n päätös:. Tästäkin olisi voinut syntyä hyvä keskustelu. Minulle ei ainakaan ole täysin selvää miksi pakolaista pitää tukea moisilla summilla missään tilanteessa, jos tervettä suomalaista ei tueta moisella tavalla missään tapauksessa. Nyt tämäkin tieto tai harhaluulo jäi minulle selviämättä, joten olen edelleen rasistinen mulkku.
Yhteistä näille molemmille ketjuille on kaiketi avausviestin heikko laatu. Molemmissa referoidaan ja kopioidaan jostain suoraan, antamatta mitään omaa näkemystä. Lisäksi Muutos 2011-ketju haiskahtaa mainokselle ja Maahanmuuttajan tukitiedot julki!!!! KKO:n päätös:-ketju havaittiin ilmeisesti törkeän rasistiseksi.
Molemmissa ketjuissa olisi kuitenkin mahdollista syntyä erittäin mielenkiintoista ja laadukasta keskustelua, eikä vaivaa tarvitsisi nähdä kuin sen verran että muokkaisi avausviestit paremmiksi. Minä en tähän kuitenkaan lähde, kun en ole varma miksi nämä ketjut suljettiin. Tässä on kuitenkin melkoinen vaara saada syyte vähemmistöä vastaan yllyttämisestä sekä kansalaistottelemattomuudesta, joista seurauksena on sallivaisessa, monikultuurisessa ja aiempaa homo-ystävällisemmässä Jatkoajassa kuukauden ketjunavaamiskielto, sekä viikon mittainen pelikielto?