Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle

• 618 523
  • 3 079
Tila
Viestiketju on suljettu.

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Asiaa Moderaattoreille

Minä pyysin teitä avaamaan teille oman ketjun, koska teidänkin pitäisi saada "kehittävää" palautetta, mutta että ole ketjua avanneet, niin joudun sen itse avaamaan.

Minun mielestäni on aivan naurettavaa se miten te suhtaudutte meihin palstojenne ruokaan. Moni on joutunut silmätikuksi ja vielä useampi tulee joutumaan semmoiseksi. Mielestäni teidän tämän hetkinen politiikka vaatii tarkastusta, eikö kannattaisi laadukkaitten kirjoittajien valkkaamiseen vaatia jatkoajalla järjestettävää äidinkielen kokeen suorittamista? Kertokaapa ketä se haittaa, jos jollekki palstalle kirjoittaa semmoisiakin kirjoittajia, jotka eivät ole kirjojen kirjoittajua? Sen ymmärrän että onelinerien kytkemiseksi on sääntö, itsekkään en niistä piittaa, mutta herätkääpä vähän siellä ruudun toisella puolella, vai oletteko oikeasti nat*eja?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näkökyky olisi ainakin vahva plussa kirjoittajille... Täällä vapaan keskustelun puolella on ihan kaikista ylimpänä ketju, jossa voi kysyä ja antaa palautetta moderaattoreille. On aika aktiivisessa käytössäkin.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Olen samaa mieltä mutta voitko tehdä asiasta vielä varmuuden vuoksi äänestyksen? Sieg Heil!

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
On eriasia laulella vihalauluja, heilutella senttereitä ja sen jälkeen vastata huutoon, kuin tehdä tätä ja jouduttuaan vastaamaan siitä, itkeä jatkoajassa.

Eilen en paikalla ollut eikä minulla mitään faktaa tilanteesta ole esittää, mutta uskallampa väittää ettei siellä ihan randomilla kenenkään joulukuusen kimppuun ole hyökätty. Jos/kun siellä jotain viittomista on näätien suunnalta tullut, niin turha jälkeenpäin internetissä itkeä jos saa 15 kesäiseltä kynäniskalta mustan silmän. Muakin vittu hävettäis.

Täällä jollain nimimerkillä, Ujcik vai mikä vittu, tuntui olevan aika vahvaa faktaa näiden raakalaisten pukeutumisesta. Jos nämä silminnäkijähavainnot ovat edes jossain määrin hesarin vastaavia luotettavempia, suosittelen osoittamaan sen syyttävän sormen ihan toiseen suuntaan kuin Eteläpäätyyn. Siis ihan oikeasti. Viiden vuoden aikana tasan yhden metrohousukuulapään kuitenkin koko päädyssä nähnyt.

En usko itsekään tähän metrohousu -teoriaan, kunhan nyt haluan osoittaa ettei kaikki täälläkään lauottu tieto ole faktaa. Vinkkinä etenkin Espooseen ja Hämeenlinnaan. Tunsitko piston sydämessäsi, mikä vitun Ujcik olitkaan? Kotisohvalta näit kuka teki ja mitä?

Kivien viskelystä sen verran, että Jalkku ilmeisesti palannut kendon pariin Liigacupin ja Veikkausliigakauden välillä. Vitun laimeeta, kuka ikinä onkaan niitä heitellyt.

Joo Happis eiköhän tehdä niin, että seuraavassa paikallisessa kun laulatte jotain laulua vaikka "Jullit juoksee", niin minä tulen pesismailan kanssa juttelemaan sinun kanssa. Sinähän sitä silloin tilasit kirjoitustesi mukaan.

Siis aivan älytöntä. Jos joku fanittaa tai hieman provosoi niin myllyt vaan pystyyn.

Toivottavasti sinunkaltaisia on pieni osa Jokereiden faniporukasta, niinkuin onkin. Tunnen niin monta asiallista Narria.

Eli tällaisesta viestistä tuli viikon pelikielto. Happis oli aiemmin sanonut, että provosoivasti kannustavan päälle voi käydä. Ikäänkuin, että saat turpaasi, kun kaivat verta nenästäsi.

Sitten laitoin yllä olevan viestinii ja Happis ymmärsi sen, että ei ollut missään tapauksessa uhkaus.

Se oli vain esimerkki, että jos Eteläpääty kannustaa näin provosoimalla esim "Jullit juoksee", niin onko minulla hänen mukaansa oikeus hyökätä jonkun kimppuun.

Esimerkki oli huono, mutta että viikon pelikielto. Aika arvalla te vedätte noita tuomioita. Kun katsoo esim HPK vs KalPa ketjua niin sitä voisi oikeasti siistiä, jos teillä olisi kiinnostusta.

Ps: Kiitos taas, että jätitte vastaamatta yv:hen.

Viimeksi muokattu:

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kun tämä on jääkiekkoa käsittelevä foorumi, niin eikö ole päivänselvää että vain kostot huomataan?? Mutta kun täällä kaikki yleensä pätevät, että "vitun pelle etkö tajua että modet ei juttele ketjussa yksittäisistä tapauksista", niin totean ettet saa vastauksia kysymyksiisi täällä, saatika sitten mainitsemissasi yksityisviesteissä. Meininki on se että täällä ei ole pakko käydä ja itse jouduin ainakin tähän tyytymään kun yritin saada perusteluja taannoiselle itkuni aiheelle...

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Hei,

Olisi neljä kysymystä:

1. Millainen linjaus moderaattoreilla on nimittelyn suhteen? Säännöt ovat selkeät mutta niistä rangaistaan sm-liigasta tutulla tyylillä. Herra R saa varoituksen, Herra X ei saa mitään. Kaikesta on raportoitu kyllä mutta mitään ei tapahdu.

2. Mikä on moderaattoreiden kanta esim. perättömiin väitteisiin lahjonnasta ilman minkäänlaisia todisteita?

3. Vaikuttaako moderaattoristatus siihen ettei sääntörikkomuksista rangaista?

4. Ja miksei nimimerkkejä rangaista vaikka he selkeästi he rikkovat sääntöjä ja näistä on raportoitu moderaattoreille?

Haluatte että asioista raportoidaan, eikä itsemoderoida. Silti ette tee asioille mitään. Syötte itse oman uskottavuutenne.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuota linjattomuutta minäkin olen ihmetellyt jo pitkään. En vain ymmärrä mikä viestissäni oli niin asiatonta, varsinkin kun Happis ja minä tiedetään ettei kyseessä ollut oikeasti konkreettinen aikomus uhkailla. Huono esimerkki vain.

Tällä palstalla on tietyt nimimerkit jotka voivat tehdä mitä tahansa ja sitten on niitä joille kiintiöjäähyt annetaan aina. Tee siinä sitten jotain, kun on joku Kip Brennanin maine jäähynantajien keskuudessa.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä haluan luopua kokonaan kirjoitusoikeuksistani. En vain halua enää tänne kirjoittaa ja toivon, että se käyttäjätili poistetaan kokonaan. Toivon suoraselkäisyyttä ja sitä että te ne voitte poistaa, kun kerta niin haluan. En nyt jaksa tehdä mitään poistamiseen tarvittavaa sääntörikettäkään.

Sama. Ei sitten yv:llä tehnyt tuota oikeuksienpoistoanomusta. Jonkinasteista huomionkerjuuta tosiaan...

Ei niihin yksityisviesteihin ole pahemmin vastattu, niin laitoin yleisen puolelle. En vaan jaksa enää kirjoittaa tänne niin haluan oikeudet samantien pois. Keskityn nyt muihin asioihin.

Edit: Kiitos Modeille että huomioivat pyyntöni.

Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ässät-Sport liigakarsintaketjussa keskustellaan enemmän liigaosakkeista, liigalisensseistä jne. kun itse ottelusarjasta. Yllämainittuja aiheita koskevia ketjuja löytyy montakin ennestään Jatkoajassa. Olisiko aihetta "siivota" tuo ketju että siellä päästäisiin vihdoinkin itse asiaan?

Edit: Kaiken lisäksi otsikko on kuin suoraan FF2:a. Kaikilla muilla ottelusarjaketjuilla (sekä liiga- että mestisosiossa) on asialliset otsikot.

Ps. Jep, olen välillä tosikko.

Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ässät-Sport liigakarsintaketjussa keskustellaan enemmän liigaosakkeista, liigalisensseistä jne. kun itse ottelusarjasta. Yllämainittuja aiheita koskevia ketjuja löytyy montakin ennestään Jatkoajassa. Olisiko aihetta "siivota" tuo ketju että siellä päästäisiin vihdoinkin itse asiaan?

Edit: Kaiken lisäksi otsikko on kuin suoraan FF2:a. Kaikilla muilla ottelusarjaketjuilla (sekä liiga- että mestisosiossa) on asialliset otsikot.

Ps. Jep, olen välillä tosikko.

Ja eikö tuo ketju kuulu sitä paitsi Mestiksen puolelle kun kaksi Mestis-tasoista jengiä pelaa keskenään?

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Leikinpä ylläpitomoderaattoria ja vastaan Ohmin kysymykseen, että ei saa. Ja lisäyksenä:

Edelleen, jos jotain automaattista älämölöä aiheuttavia mainoksia tulee vastaan, niin raportointi tähän ketjuun on toivottavaa.

Kyseiset automaattisen ääniominaisuudet sisältävät mainokset ovat Googlen mainossäännösten vastaisia, mutta jostain syystä niitä pääsee joskus läpi.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saako jostain asetuksista kytkettyä pois tuon rakkausmittarimainoksen äänet?

Minä tuosta mainoksesta tähän ketjun jo pari viikkoa sitten sanoin mutta eipä sille mitään tapahtunut. Asensin sitten Firefoxiin Adblock lisäpalikan ja eipä enää tarvitse kärsiä tuostakaan.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä tuosta mainoksesta tähän ketjun jo pari viikkoa sitten sanoin mutta eipä sille mitään tapahtunut. Asensin sitten Firefoxiin Adblock lisäpalikan ja eipä enää tarvitse kärsiä tuostakaan.

Kyllä siitä ääni loppui lähes heti, kun sitä tässä kyselin ihan ilman Adblockeja.

Kiitos vaan Moderaattoreille.

Ylläpito

Administrator
Nyt se tuli takaisin! Pompottava sydän, jossa lukee rakkausmittari pitää sydämenääntä jäljittelevää ääntä.
Unohtui mainita että blokkilistan päivittymiseen menee normaalisti parisen tuntia. Eli eiköhän tämän ehtoon aikana ole kadonnut.

Jos ja kun näitä äänimainoksia vielä tulee niin pistäkää ilmoituksen mukana myös osoite mihin tuo mainos linkittää. Ja näitä voi laittaa ylläpidolle ihan yksityisviesteinäkin, ei tarvitse tätä ketjua turhaan kuormittaa.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jos ja kun näitä äänimainoksia vielä tulee niin pistäkää ilmoituksen mukana myös osoite mihin tuo mainos linkittää. Ja näitä voi laittaa ylläpidolle ihan yksityisviesteinäkin, ei tarvitse tätä ketjua turhaan kuormittaa.
Kun nyt oli muutakin asiaa tähän ketjuun, niin raportoinpa nyt tämän Älykkäämpi kuin ystäväsi? -äänimainoksenkin.
Linkki johtaa seuraavalle sivulle: http://www.ao-maailmaquiz.com/?.
Risto Dufvan kommentteja koskeva keskustelu jaettu omaksi ketjukseen.
Kun tänään selkeästi joku moderaattori on ollut pelipaikalla, niin esitän kysymykseni nyt kolmannen kerran (kaksi ensimmäistä "raportoi viesti Moderaattoreille" -namiskaa painamalla). Ensimmäisen kerran noin kolme-neljä viikkoa sitten ja toisen kerran viime viikolla.

Voisiko Hannu Virta - legendaarinen #23 -ketjusta siirtää tästä viestistä eteenpäin olevat viestit omaksi ketjukseen (esim. Hannu Virta HC Luganon valmentajana) ja siirtää sen asiaankuuluvalle osastolle? Ketjun alkuperäinen tarkoitus oli erotella Hannu Virran legendaarinen pelaajaura ja se vähemmän legendaarinen valmentajaura.

Jos ei onnistu, OK! Tietysti siinä tapauksessa olisi mukava saada jotain perusteluja, millä tavalla TPS:ssa vuosien 1980-97 aikana kestänyt pelaajaura ja keväällä 2009 reilut pari kuukautta kestänyt päävalmentajasopimus Sveitsin liigan joukkueen kanssa liittyvät toisiinsa ja eritoten ketjun otsikon loppuosaan " - legendaarinen #23"!

Jos onnistuu, OK! Tietysti siinä tapauksessa olisi mukava saada jotain perusteluja, miksi ne kaksi aiempaa raportointia eivät tuottaneet tulosta ja miksi nimenomaan kehotatte raportoimaan viestit tuota kautta, kun mitään ei kuitenkaan todistettavasti tapahdu.

Ettei nyt menisi pelkäksi mutinaksi, niin nostetaan myös hattua. Ehkä noin viimeisten parin kuukauden aikana on tapahtunut selvä tasonnosto erityisesti noiden vapaan puolen otsikoiden kanssa. Moderaattorit ovat siivonneet nämä "Tässä otsikossa keskustellaan TV-sarja Salatuista elämistä" -tyyliset otsikot muotoon: "TV-sarja Salatut elämät".

ISO KIITOS!

Hienoa työtä ja suurin työ taitaa olla jo tehty, mutta etusivultakin löytyy vielä pari selkeää kielioppivirhettä:
Nuuska -ja tupakkaketju
Nuuska- ja tupakkaketju
Bruce Springsteen-keskustelu
Bruce Springsteen -keskustelu tai jopa vain
Bruce Springsteen

[Pilk*Pilk*Nuss*Nuss*] Kuuluvat vain sarjaan pienet ärsyttävät asiat... [/Pilk*Pilk*Nuss*Nuss*]

...ja kun tälle kantelulinjalle lähdettiin, niin...

Tässä linkissä löydetään lisää "Tässä" -sanan sisältäviä otsikoita

Nämä siis pelkästään vapaan puolelta. Saman haun voi toistaa myös Kierrätyskeskukseen ja kiekkokeskusteluiden puolelle ja tehdä pikaiset korjaukset.

Tässä linkissä löydetään "Äänestys" -sanan sisältäviä otsikoita

Käsittääkseni niiden pitäisi sijaita Kierrätyskeskuksen puolella. Siltikin sinne jää äänestysketjuja, joiden otsikossa ei ole erikseen sanaa "äänestys" esim. Äänestys: Viiden sekunnin aloitussääntö. Yksi moderaattori, yksi ilta, yksi yksikkö olutta (Batterya?), niin nuo kaikki äänestykset yms. roskaketjut olisivat siirretty Kierrätyksen puolelle, mutta...

Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eiku sitä, että rupeaa itse leikkimään moderaattoria ja ohjeistamaan muita palstaveljiä/siskoja oikeaoppisen kirjoittelun tielle.

...esim. tokaisemalla, että jos tuosta kommentista ei tule penalttia niin ei sitten mistään tjsp.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.