Arvostelkaa vapaasti moderaattoreita, mutta tehkää se jossain toisessa ketjussa. Kiitos.
Tässä on se, mitä olen odottanut. Viikon verran olen miettinyt, pitäisikö minun perustaa tällainen ketju. Nyt sen teen. Rakkaat jatkoaikalaiset, tätä on odotettu. Tässä ketjussa jaamme risuja ja ruusuja miehille maskien takana. Moderaattorit, vapiskaa.
Tämän hetken puhuttavin asia on nimimerkki Jääkuution saama viikon mittainen penalty hauskuuttelusta. Voin tässäkin ketjussa tuoda mielipiteeni ilmi asiasta. Viesti oli helvetin hauska, mutta ymmärrän jäähyn syyn täysin. Ko. ketju tulisi pitää nimenomaan vain kysymyksiä varten.
Itse olen Moderaattoreiden rankaisemaksi joutunut noin viitisen kertaa. Mukahauskuuttelusta on tullut pari pelikieltoa, niin myös yleisestä vittuilusta. Myönnän kuitenkin sortuneeni kaikkiin rikkeisiin, joista minua on rangaistu. Jos kokisin tulleeni kohdelluksi väärin, toisin sen kyllä ilmi.
Entäpä muut? Miten Jatkoajan Moderaattorit kohtelevat sinua? Onko taustalla salaista Hämeenlinna-jaostoa? Saavatko HPK-fanit tehdä mitä haluavat? Syrjitäänkö Jokeri-faneja? Ota kantaa ja osallistut arvontaan!