Wewe kirjoitti:...tänne vaan sitten viestejä tulemaan kun toi "paras nuuska"-ketju suljetaan.
Suljetaan miksi? Onko TOJ mennyt puhumaan sielläkin feministeistä ja jeesuksesta?Wewe kirjoitti:kun toi "paras nuuska"-ketju suljetaan.
Kaiser Soze kirjoitti:... En polta tupakkaa. Pian 6 vuotta savuttomana, 13 savullisen vuoden jälkeen. Tänä kesänä olen ottanut ensimmäiset sauhut lopettamisen jälkeen sikareista. Helvetti, nehän oikeasti ovat suurta herkkua, ja poskareina eivät edes aiheuta sitä jumalatonta darraa, mikä normaalista pöllistä tulee. Huono puoli on se, etä sikarit maksavat ja paljon. Tosin, kun harvoin narskauttaa, ei pari 10 euron pölliä illassa tunnu missään..
Että sorry vaan niille, jotka inhoavat sikarin hajua. Meikäreikä lähtee nykyään baariin aina pari miehekästä pölliä povarissa. Sikarit on parhautta.
K
Ei pelkoa. En sitä paskaa (tupakka) tule enää ikinä vetämään. Ei ole edes tehnyt mieli vuosiin enää.Dick Slasher kirjoitti:Sinähän hullu olet.
Eihän nyt sentään tommosten asioiden takia, mutta tuossa yhden kaverin kanssa pohdiskeltiin ettei kukaan siellä enään äänestä parasta nuuskaa ja sitten kun siellä ei käy enää kukaan kun se on tuolla KilpailutVisailutVeikkauksessa. Samalla keksin että tähän aiheeseen voi yhdistää tupakan mukaan. Itse olen ollut savutta jo n. 8kk en tosin polttanut kuin nelisen vuotta enkä ole ajatellutkaan kokeilla uudestaan ainakaan lähitulevaisuudessa. Nuuskaa olen harrastanut jo kolmisen vuotta, jos en ole jo laskuissa seonnut.Kaiser Soze kirjoitti:Suljetaan miksi? Onko TOJ mennyt puhumaan sielläkin feministeistä ja jeesuksesta?
hsk kirjoitti:Ettania meni aikoinaan...Silloin,kun sitä vielä kioskilta sai.Täytyy myöntää,että kyllähän siitä 10 minuutiksi raukea fiilis tuli,kun esim.
lenkin jälkeen ylähuuleen katkaistulla 2mm ruiskulla pari annosta tykitti.
Ikenethän siitä kärsivät,vaikka en edes ollut mikään hevikäyttäjä.
Sitten kiellettiiin myynti Suomessa,ja lopetin moisen,vaikka olisihan
sitä tavaraa saanut laivalta tai postimyynnistä silloinkin.
Oon joskus myöhemminkin kylläkin vielä maistanut,jos jollain
kaverilla kinkereissä nuuskaa ollut.Kieltämättä se edelleen "kolisisi",mutta
armahdan ikeniäni ja verenpainettani,enkä aloita ettanoimista enää
uudelleen !
Uleåborgir kirjoitti:Mikäli Tobak Kiltaa ei ole saatavilla, seuraavaksi valitsen Kulta Aromaa. Vasta sitten hankin huonoa Bonusta tai Smartia, näistäkin sitä vahvinta laatua.
Kaivanto kirjoitti:Joskus tuli koitettua sätkän käärimistä jopa Caravellestä, mutta se on turhan isoksi leikattua ja kosteaa, vaikka maku periaatteessa hyvä onkin. Piippuun kuuluupi se.
Kaivanto kirjoitti:Killan tuoksu on tosiaan mielenkiintoinen. Mut heitettiin joskus kymmenkunta vuotta sitten ulos ravintolasta, koska pössyttelin tuopin ääressä juuri Kiltaa; "Vittu nyt vähän äkkiä vittu muualle niitä huumeita vetämään!"
Mustaine kirjoitti:Mutta on se hyvää ja rauhoittavaa...
Cairns kirjoitti:Helsingin nuuskaajat, yv:tä kehiin, halpa paikka taas tiedossa.
Jaaha, kuoppa taas kasvanut kun kokeilin kielellä. Ja ikenetkin ottanut vahinkoo.
Don't worry. Mulle juuri asennettiin uusi helvetin kallis kruunu tuohon etuhampaan viereen. Kaikki hammaslääkärit olivat tähän asti varoittaneet minua, kun olen kertonut käyttäväni ja paljon nuuskaa, että tuossa suurin riski on ns. ikenen karkaaminen. Eli ien kuuleman mukaan vetäytyy/pakenee ja näin pöpöt pääsevät hampaan juureen, jossa ei ole kiillettä. Nyt kun tuota palikkaa/etuhampaan kruunua minulle suuhun asetettiin, totesi hammaslekuri, että joutuvat leikkaamaan hieman ientä, koska se on kasvanut entisen nysä-hampaan päälle. Jätin kysymättä miten se loppujen lopuksi on, väheneekö ien vai kasvaako se nuuskaamisen seurauksena.Cairns kirjoitti:Jaaha, kuoppa taas kasvanut kun kokeilin kielellä. Ja ikenetkin ottanut vahinkoo.
Borgie kirjoitti:Niin tuota, google ei anna osuman osumaa hakusanalla "Tobak Kilta", vai oliko tuo heittosi joku vitsi, joka meni väsyneeltä ohi?
Uleåborgir kirjoitti:Ei ole vitsi. Tobak Kiltaa myydään hyvinvarustetuissa myymälöissä kautta maan. Voi tosin olla että sen kaupallinen nimi, joka kirjautuu kuitteihin, on pelkkä Kilta. Topan ulkoasu: musta-valkoinen pohja (valkoinen vallitseva), tuotemerkki muistaakseni punaisella, mustaa fraktuuratekstiä (paragrafit).