Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 083 588
  • 6 313

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei toi musta veljelliseltä vinoilulta vaikuttanut, vaan lähinnä kyllästymiseltä ja vittuuntumiselta, enkä nyt tarkoita häntä, joka ei ole pelikiellossa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei toi musta veljelliseltä vinoilulta vaikuttanut, vaan lähinnä kyllästymiseltä ja vittuuntumiselta, enkä nyt tarkoita häntä, joka ei ole pelikiellossa.

Tulkitsit sitten varmasti väärin, jos ja kun minua ja FASlasta käsittelevästä asiasta puhut. En ymmärrä, miten tuollaisessa huumoriketjussa muutenkaan kukaan kyllästyisi tai vittuuntuisi. Tai sitten saa olla aika lyhyt pinna, jota en ko. huumoriveikolla usko olevan.

Varmaan tuli sitä paitsi tuosta lasten hukuttamisesta kuten @heavy kirjoitti. Jos modet tuosta kesäpoikavitsailuista sen kirjoituskiellon antoivat, niin ihmettelen kyllä suuresti.

Ottakaa kaikki ihan rennosti.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Siirtäkääpä tämä Vapaan puolelle:

Asia on ihan todellinen ja ansaitsee olla Vapaalla, jos joku vaikka ei esimerkiksi niin jaksa Kierrätyskeskuksen spämmiä seurata.
Kierrätyskeskuksen puolella on muitakin ihan asiallisia keskusteluketjuja, jotka mielestäni kuuluisivat selkeästi Vapaan keskustelun puolelle.

16.06.2011 - Kanavapaketit
11.07.2015 - Jari "Bull" Mentula
24.07.2015 - TV:n voittopelit - näinkö se huijaus toimii?

Mikä on Moderaattorien kanta tällaiseen? Miksi asiallista keskustelua sisältävät ketjut sijaitsevat Kierrätyskeskuksessa? Voisitteko siirtää (ainakin) nämä asiallisemman keskustelun puolelle (Vapaa keskustelu)?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kierrätyskeskuksen puolella on muitakin ihan asiallisia keskusteluketjuja, jotka mielestäni kuuluisivat selkeästi Vapaan keskustelun puolelle.
- - -
Mikä on Moderaattorien kanta tällaiseen?
Kiitos!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kierrätyskeskuksen puolella on muitakin ihan asiallisia keskusteluketjuja, jotka mielestäni kuuluisivat selkeästi Vapaan keskustelun puolelle.
Luonnollisesti tästä edellisestä kysymyksestäni tuli monenlaista parranpärinää. Jonkun mielestä jopa vaadin noiden kolmen edellisessä viestissäni mainitsemieni ketjujen siirtoa Kierrätyskeskuksesta Vapaalle. Mun nähdäkseni kyseessä oli paremminkin puhdas kysymys. Mielestäni kyseiset ketjut sisälsivät ihan asiallista keskustelua yhdestä tietystä aiheesta. Tällöin ne mun näkemykseni mukaan kuuluvat Vapaan puolelle eivätkä Kierrätyskeskukseen. Moderaattoritkin olivat näemmä kanssani samaa mieltä.

No, Jatkoaika ei olisi Jatkoaika, jos joukossa ei olisi myös näsäviisaita ja hakamussuttelijoita. Välittömästi tuli kyselyitä, miksi en vaatinut myös tämän ja tämän ketjun siirtoa. Katselin pikaisesti läpi reilut kymmenen sivua Kierrätyskeskuksen tuoreimpia otsikoita. Otsikoiden ja avausviestien perusteella löysin ehkä noin tusinan verran ketjuja, jotka on perustettu noin viimeisen vuoden sisään ja mielestäni ansaitsisivat myös paikkansa Vapaan keskustelun puolelta. Asiasta saa olla kanssani eri mieltä, mutta eiköhän Moderaattorit ole se taho, joka viime kädessä asian ratkaisee.

Mä en tee muuta kuin listaan kyseiset ketjut tähän!

11.10.2014 - Lehtinostalgiat
11.11.2014 - Ennen oli hyvin (?)
12.11.2014 - Nyt on paremmin - eläköön edistys
14.02.2015 - Kättelyketju
01.04.2015 - Kotihiiri - Yhteiskunnan vihollinen numero kaksi
09.04.2015 - Mieleenpainuvia muistoja lapsuudesta
18.05.2015 - Maailman tunnetuin urheilupyhättö
02.06.2015 - Housuketju
07.06.2015 - Tom Cruise - huonojen elokuvien tähtitappi
19.06.2015 - Eurodance - huippumusiikkia!
19.07.2015 - Cicciolina-ketju

Mun mielestäni jokaisella näistä edelläluetelluista ketjuista on oma selkeä teemansa - keskusteluaihe. Ketjuissa myös pyritään keskustelemaan otsikon aiheesta - ketjut eivät ole mitään pelkkiä listauksia tai luettelointeja, niissä ei ole äänestyksiä, kisoja eikä visoja. Kun katsoo muita Vapaan keskustelun puolella olevia aiheita, niin lähes jokaiselle luettelemalleni ketjulle löytyy vastineita.

Edellämainittujen ketjujen keskusteluaiheita:
- lapsuus-/nuoruusmuistelut: Lehtinostalgiat, Ennen oli hyvin (?), Nyt on paremmin - eläköön edistys, Mieleenpainuvia muistoja lapsuudesta
- käyttäytymismallit: Kättelyketju
- eläimiin liittyvää keskustelua: Kotihiiri - Yhteiskunnan vihollinen numero kaksi
- henkilöihin liittyvää keskustelua: Tom Cruise - huonojen elokuvien tähtitappi, Cicciolina-ketju
- paikkoihin ja rakennuksiin liittyvää keskustelua: Maailman tunnetuin urheilupyhättö
- eri musiikkityyleihin liittyvää keskustelua: Eurodance - huippumusiikkia!

Vapaan keskustelun puolella jo olevia keskusteluaiheita:
- lapsuus-/nuoruusmuistelut: 80-luvun tähdet, mitä helvettiä tapahtui?, Säilyisiköhän sitä elossa ilman televisiota?
- käyttäytymismallit: Jatkoajan pukeutumisketju, Lippalakki päässä sisällä ja syödessä - keskustelua käytöstavoista
- eläimiin liittyvää keskustelua: Koira - ihmisen paras ystävä
- henkilöihin liittyvää keskustelua: Teuvo Hakkarainen - legenda jo eläessään, Pasi Viheraho
- paikkoihin ja rakennuksiin liittyvää keskustelua: Keskustelua kahviloista, konditorioista ja leipomoista
- eri musiikkityyleihin liittyvää keskustelua: Keskustelua ambient musiikkityylistä ja sen edustajista

Mun mielestäni nuo kaikki edellämainitut ketjut kuuluisivat ehdottomasti Vapaan keskustelun puolelle - EI Kierrätyskeskuksen kaatopaikalle.
Jälleen kerran: mitä mieltä Moderaattorit ovat asiasta? Kuuluvatko kyseiset ketjut Kierrätyskeskuksen vai Vapaan keskustelun puolelle?

Lisäksi Vapaan keskustelun puolella on jo ketju:
10.02.2007 - Maailman "verisin" hallitsija?

Toukokuussa 2015 Kierrätyskeskuksen puolelle perustettiin ketju:
06.05.2015 - Maailmanhistorian hirvein diktaattori?

Ehkä tämän jälkimmäisen voisi yhdistää tuohon jo Vapaan keskustelun alla olevaan aiempaan ketjuun?

EDIT: typo
 
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Civiliization III (ja aie(kaise)mmat versiot) -ketju kuuluisi näin ollen Peliluolaan. En minäkään vaadi ja moderaattorit tietenkin päättävät siirrosta, mutta kiitos kuitenkin jo etukäteen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Civiliization III (ja aie(kaise)mmat versiot) -ketju kuuluisi näin ollen Peliluolaan. En minäkään vaadi ja moderaattorit tietenkin päättävät siirrosta, mutta kiitos kuitenkin jo etukäteen.
Oletettavasti Moderaattorien työtä helpottaa, jos siirrettävät ketjut linkitetään valmiiksi.

10.07.2001 - Civilization
10.08.2001 - Civilization III
20.06.2002 - Civilization III (ja aikaisemmat versiot)
24.10.2005 - Civilization 4

Näiden ketjujen nykyinen oikea paikka lienee Peliluola - Vapaan keskustelun sijasta? Mahdollisesti myös nuo kaksi Civilization III -ketjua voisi yhdistää?
 

Nick Neim

Jäsen
No, Jatkoaika ei olisi Jatkoaika, jos joukossa ei olisi myös näsäviisaita ja hakamussuttelijoita. Välittömästi tuli kyselyitä, miksi en vaatinut myös tämän ja tämän ketjun siirtoa.

Kyselyitä? Kuka mun lisäkseni asiasta kyseli? Vai valehtelitko ja liioittelitko kuten Jatkoajassa on tapana, ja pistit yksikön täysin turhaan monikkoon?

Mua ei jostain syystä yhtään yllätä, miksi sulta menee tuo Mentulan ketjun avauspaikka noin pahasti ohi. Toivottavasti jatkat sitä asiallista ja informaatioarvoltaan taivaita hipovaa Mentula -keskustelua Vapaalla, kun me rinkirunkkaajat painutaan vaikkapa Kalsarikänniketjuun puhumaan Mentulan masturboimisesta. Eikä muuten huolita sua mukaan.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kyselyitä? Kuka mun lisäkseni asiasta kyseli? Vai valehtelitko ja liioittelitko kuten Jatkoajassa on tapana, ja pistit yksikön täysin turhaan monikkoon?
YV:llä tuli toinen kysely! Hakamussuttelevaa nimimerkkiä en julkisesti mainitse, mutta yhdistän kyllä rinkirunkkauskerhoon. Kyse oli myös Cicciolina-ketjusta.

Mua ei jostain syystä yhtään yllätä, miksi sulta menee tuo Mentulan ketjun avauspaikka noin pahasti ohi. Toivottavasti jatkat sitä asiallista ja informaatioarvoltaan taivaita hipovaa Mentula -keskustelua Vapaalla - - -
No, valistaisitko mua ja kerrot ihan julkisesti, miksi yksittäiselle henkilölle omistettu ketju piti avata Kierrätyskeskuksen puolelle eikä Vapaan keskustelun puolelle - samalle puolelle, jossa on kymmenittäin ellei sadoittain yksittäisille henkilöille omistettuja ketjuja? Mikä erottaa Jari "Bull" Mentulan vaikkapa Tony "Viikinki" Halmeesta, että heidän ketjunsa pitäisi olla eri osioissa? Mä olen oikeasti niin saatanan tyhmä, että en ymmärrä eroja esim. näiden kahden herran välillä. Kerro jotain viisasta, että minäkin ehkä sivistyisin!

Mä en ollut kirjoittanut Mentula-ketjuun silloin kun se oli Kierrätyskeskuksessa, sillä mulla ei ollut mitään sanottavaa kyseisestä herrasta. En usko, että mulla tulisi jatkossakaan olemaan mitään asiaa hänestä. Jos näin kuitenkin kävisi, niin jatkossa hänen ketjunsa löytäminen olisi helppoa - se on samassa paikassa, josta löytyvät muidenkin yksittäisten henkilöiden ketjut.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ovatko moderaattorit kesälomalla, kun en oo saanut minkäänlaista vastausta kysymykseen vai onko kysymys sellainen, että siihen ei haluta vastata?

Kesäisin terveisin

Kanerva
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
YV:llä tuli toinen kysely! Hakamussuttelevaa nimimerkkiä en julkisesti mainitse, mutta yhdistän kyllä rinkirunkkauskerhoon. Kyse oli myös Cicciolina-ketjusta.


No, valistaisitko mua ja kerrot ihan julkisesti, miksi yksittäiselle henkilölle omistettu ketju piti avata Kierrätyskeskuksen puolelle eikä Vapaan keskustelun puolelle - samalle puolelle, jossa on kymmenittäin ellei sadoittain yksittäisille henkilöille omistettuja ketjuja? Mikä erottaa Jari "Bull" Mentulan vaikkapa Tony "Viikinki" Halmeesta, että heidän ketjunsa pitäisi olla eri osioissa? Mä olen oikeasti niin saatanan tyhmä, että en ymmärrä eroja esim. näiden kahden herran välillä. Kerro jotain viisasta, että minäkin ehkä sivistyisin!

Mä en ollut kirjoittanut Mentula-ketjuun silloin kun se oli Kierrätyskeskuksessa, sillä mulla ei ollut mitään sanottavaa kyseisestä herrasta. En usko, että mulla tulisi jatkossakaan olemaan mitään asiaa hänestä. Jos näin kuitenkin kävisi, niin jatkossa hänen ketjunsa löytäminen olisi helppoa - se on samassa paikassa, josta löytyvät muidenkin yksittäisten henkilöiden ketjut.

Itseäni oikeastaa kiinnostaisi vain että mitä helvettiä sillä on väliä kummalla puolella ne ketjut ovat?

Haku on olemassa
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Itseäni oikeastaa kiinnostaisi vain että mitä helvettiä sillä on väliä kummalla puolella ne ketjut ovat?

Haku on olemassa
Vastaavalla logiikalla kysyen miksi helvetissä täällä yleensäkään on eri osioita? Haku on olemassa! Siitä vain kaikki Otteluketjut, huhuketjut, politiikkaketjut ja kalsarikänniketjut samaan iloiseen sillisalaattiin. Haullahan ne ketjut sieltä löytyvät.

Itse asiassa miksi muuten pitää olla eri ketjujakaan? Yksi megaketju riittäisi - hakuhan on olemassa!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vastaavalla logiikalla kysyen miksi helvetissä täällä yleensäkään on eri osioita? Haku on olemassa! Siitä vain kaikki Otteluketjut, huhuketjut, politiikkaketjut ja kalsarikänniketjut samaan iloiseen sillisalaattiin. Haullahan ne ketjut sieltä löytyvät.

Itse asiassa miksi muuten pitää olla eri ketjujakaan? Yksi megaketju riittäisi - hakuhan on olemassa!
Miksi noin "äreällä" päällä...? Tai sanotaanko että miksi noin suuri haloo siitä että yksi ketju on väärällä puolella... Virheitä sattuu jokaiselle.

Alunperin tuo "Bull" Mentulan ketju on varmaankin heitetty kierrätyskeskukseen, osittain varmaan sen takia että siellä jauhetaan siitä miten tyhmiin nollatason uutisiin Mentulan mielipidettä on käytetty. Mitä Bull väsäilee lomallaan, mikä sää on ollut silloin kun Mentulan isukki pääsi pukille, mitä mieltä Mentula on juhamiedon rakastamasta mämmistä... Siitä se ketju on sitten tavallaan mennyt järkevämmäksi keskusteluksi jne.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Miksi noin "äreällä" päällä...? Tai sanotaanko että miksi noin suuri haloo siitä että yksi ketju on väärällä puolella... Virheitä sattuu jokaiselle.
"Äreällä"? - suuri haloo?

1) joku toinen kirjoittaja teki siirtopyynnön TV:n Voittostudio -ketjusta
2) mä havaitsin myös kyseisen ketjun (+ kaksi muuta - myös "Bull") väärässä osiossa
3) uusin aiemman siirtopyynnön + lisäsin nämä kaksi muuta havaintoani siirrettäviksi
4) Moderaattorit siirsivät kyseiset ketjut
5) "Bull"-ketjun avaaja alkoi itkeä, kuinka "hyvä ketju meni piloille" (kun "Bull"-ketju siirrettiin Kierrätyskeskuksesta Vapaalle)
6) sota oli valmis

Summa summarum: kyseisen ketjun avaaminen Kierrätyskeskuksen puolelle EI ollut mikään "vahinko" tai "virhe" vaan tietoinen teko! Itku alkoi siinä vaiheessa, kun ketju oli (oikeaoppisesti) siirretty asiaankuuluvaan osastoon.
 
Ovatko moderaattorit kesälomalla, kun en oo saanut minkäänlaista vastausta kysymykseen vai onko kysymys sellainen, että siihen ei haluta vastata?

Kesäisin voi ajoittain ollakin pientä vajaamiehisyyttä, mutta ei me kaikki olla samaan aikaan mummolassa. Tähän kysymykseen on vastattu jo niin monta kertaa ja osoitit itsekin tietäväsi vastauksen, että tulkitsimme sen retoriseksi kysymykseksi. Mutta jos ei kerran ollut sellainen, niin vastataan jälleen kerran:

Emme kommentoi yksittäisiä tapauksia julkisesti.


Vapaan keskustelun ja kierrätyskeskuksen välinen raja on toisinaan aika lailla veteen piirretty. Lähtökohtaisesti pyrkimys on, että vapaan keskustelun puolella olisi sellaiset ketjut, joissa käydään varsinaista keskustelua. Kierrätyskeskukseen sitten kaikki kyselyt, listausketjut, kisailut jne. Näitä sitten siirrellään yleensä joko ketjun avaajan toiveen mukaisesti tai sitten, jos joku on selkeästi väärässä osiossa meidän mielestämme (esim. joku vanha ketju nousee vuosien jälkeen takaisin). Mutta eipä tuon sijainnin pitäisi mitenkään kovin vakava asia olla kellekään palstalaiselle, kiinnostuneet löytänevät hakemansa ketjun kummasta osiosta tahansa.


Moderaattorit
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Kesäisin voi ajoittain ollakin pientä vajaamiehisyyttä, mutta ei me kaikki olla samaan aikaan mummolassa. Tähän kysymykseen on vastattu jo niin monta kertaa ja osoitit itsekin tietäväsi vastauksen, että tulkitsimme sen retoriseksi kysymykseksi. Mutta jos ei kerran ollut sellainen, niin vastataan jälleen kerran:

Emme kommentoi yksittäisiä tapauksia julkisesti.

Moikkis!

Toivottavasti sulla on ollut mummolassa kivaa, jos oot jo ehtinyt siellä käymään.

Tiesin toki, et salaseuran jäsenet ei kommentoi yksittäistapauksia.

Tästä johtuen kysyinkin, että onko Jatkoaika.com:in toimittajat, moderaattorit, ylläpidon jäsenet sun muut talkoohenkiset henkilöt jotka hallitsee jotakin nimimerkkiä teidän, eli moderaattoreiden erityissuojelussa, vai olenko esim mä samassa asemassa kuin esim @Jaws kun arvioitte meihin kohdistettuja keljuiluja?
 
Tästä johtuen kysyinkin, että onko Jatkoaika.com:in toimittajat, moderaattorit, ylläpidon jäsenet sun muut talkoohenkiset henkilöt jotka hallitsee jotakin nimimerkkiä teidän, eli moderaattoreiden erityissuojelussa, vai olenko esim mä samassa asemassa kuin esim @Jaws kun arvioitte meihin kohdistettuja keljuiluja?

Säännöt ovat samat ihan kaikille. Myös moderaattoreita, Jatkoajan toimittajia ja muita yhdistyksen jäseniä koskevat samat säännöt ja heitä kohdellaan kuten muitakin kirjoittajia.

Tosin käytännössä jokainen rikkomus on aina tapauskohtainen. Eli esim. kokenut kirjoittaja, joka on lähettänyt palstalle vaikkapa 10.000 viestiä, eikä ole koskaan aiemmin ollut esillä kurinpitoasioissa, saattaa selvitä huomautuksella tai rikepisteellä jostain sellaisesta pienestä keljuilusta, mistä jollekin tuoreelle palstalaiselle tai ns "taparikolliselle" lätkäistäisiin viikon kirjoituskielto.

Päivittäisessä moderointityössä kaikkia palstalaisia käsitellään ainoastaan nimimerkkeinä. Mitään muita tietoja nimimerkeistä kuin mitä olette julkisesti profiileihinne tallentaneet ei ole näkyvissä myöskään moderaattoreille, ellemme sitten jostain syystä lähde kaivelemaan asiaa tarkemmin. Eli esimerkiksi minulla ei ole mitään tietoa nimimerkkien Kanerva tai Jaws henkilöllisyyksistä tai mahdollisista sidoksista Jatkoaikaan.

Tärkeänä muistutuksena kuitenkin vielä sääntöjen 10 §

Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen rangaistavia. Tämä koskee myös Jatkoajan toimittajien ja moderaattorien nimimerkkejä ja henkilöllisyyksiä.

Eli tämä toivottavasti riittää tästä asiasta.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
@Moderaattorit miksi kirjoitusoikeuteni oli poissa yli viikon ilman, että minulle tai muillekaan ilmoitettiin mitään? Lähetitte varoitusviestin turhasta palstan täytteestä, mutta ette viitanneet mihinkään viestiin. Olettekohan te ihan toimienne tasalla? Lienee ideologia värjää moderaattoreidenkin toimia.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
@hammer lynx avasi oman ketjun pakolaispolitiikalle ja turvapaikan hakijoille (erinomaisesti tehty!). Onko odotettavissa, että monikulttuurisuus-ketjusta siirretään noita asioita koskevat viestit uuteen ketjuun, ja monikulttuurisuus-ketjussa keskustellaan jatkossa monikulttuurisuudesta?

Jokin aika sitten sohelsin viestin lainauksen kanssa, ja lopputuloksena oli täysin tahaton mutta siitä huolimatta erittäin tökerö syytös täysin viatonta kanssakirjoittajaa kohtaan. Asia selvitettiin hyvässä hengessä, ja korjasin mokani ennenkuin viestin muokkausaikaraja meni umpeen. Miten tulee toimia vastaavissa tapauksissa, jos viestiä ei enää voi muokata?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minä yritin muokata viestiäni Ketkä ovat sinusta parhaimmat Jokeri -(ääni)näyttelijät?-ketjussa ottamalla toisen spoiler sulkutagin pois, mutten onnistunut tai osannut. Voisitteko neuvoa tai ottaa sen pois? Ei kai se sinänsä haittaa, kun se on siellä spoilertagin sisällä?

Kyseessä on siis viesti numero 12.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Vapaan keskustelun ja kierrätyskeskuksen välinen raja on toisinaan aika lailla veteen piirretty. Lähtökohtaisesti pyrkimys on, että vapaan keskustelun puolella olisi sellaiset ketjut, joissa käydään varsinaista keskustelua. Kierrätyskeskukseen sitten kaikki kyselyt, listausketjut, kisailut jne.
Selostajien unohtumattomat lausahdukset -kuulunee tuntomerkkien perusteella Kierrätyskeskukseen.
 
@Moderaattorit miksi kirjoitusoikeuteni oli poissa yli viikon ilman, että minulle tai muillekaan ilmoitettiin mitään? Lähetitte varoitusviestin turhasta palstan täytteestä, mutta ette viitanneet mihinkään viestiin.

Ei ole asetettu kirjoituskieltoa sinulle, vaan ainoastaan lähetetty varoitus. Näillä tiedoilla ei pysty arvaamaan, mikä voisi olla syy, jos et onnistunut kirjautumaan palstalle.

EDIT: olitkin saanut rikepisteen. Kolmesta rikepisteestä vuoden sisään tulee automaattinen viikon banni.
 
@hammer lynx avasi oman ketjun pakolaispolitiikalle ja turvapaikan hakijoille (erinomaisesti tehty!). Onko odotettavissa, että monikulttuurisuus-ketjusta siirretään noita asioita koskevat viestit uuteen ketjuun, ja monikulttuurisuus-ketjussa keskustellaan jatkossa monikulttuurisuudesta?

Hyvä tosiaan, että ketjuja avataan jotta off-topiciksi ajautunut keskustelu saisi oman paikkansa. Moderaattorit siirtelevät viestejä mahdollisuuksiensa mukaan. Tuosta ketjusta pitäisi seuloa varmaankin kymmeniä sivuja, joten ei ainakaan uskalla luvata nopeaa toimintaa tämän kanssa.

Jokin aika sitten sohelsin viestin lainauksen kanssa, ja lopputuloksena oli täysin tahaton mutta siitä huolimatta erittäin tökerö syytös täysin viatonta kanssakirjoittajaa kohtaan. Asia selvitettiin hyvässä hengessä, ja korjasin mokani ennenkuin viestin muokkausaikaraja meni umpeen. Miten tulee toimia vastaavissa tapauksissa, jos viestiä ei enää voi muokata?

Pyyntö tähän ketjuun tai yv:llä, niin korjaillaan.

@Hande75 quotetagi käyty korjaamassa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kun näitä ketjuja on viime aikoina siirretty, niin pitäisikö Jääkiekkoliiton puheenjohtajakilpailu -ketju siirtää Maajoukkueosiosta ehkä Yleiseen jääkiekkokeskusteluosioon, johon se sopisi paremmin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös