Hei,
Kiitos palautteistanne. Nämä kampanjat keskittyvät nyt luonnollisesti Liiga-kauden alkuun ja tältä osin päättyvät ensi viikon loppuun. Varmasti samaa mainosmuotoa on jatkossakin, mutta huomattavasti harvemmin kuin nyt juuri tähän hetkeen.
Keskustelun puolella tuo nk. interstitiaali-formaatti on meillä uusi, ja kaikkien asetusten kuntoon säädössä ollut vielä vähän työtä. Normaalisti siis tarkoitus olisi, että nämä olisivat aika tarkkaan frekvenssirajattu = kuinka usein sama mainos yhdelle käyttäjälle näytetään = harvoin.
Tällaisen mainosmuodon näyttökohtakertainen hinta on n. 200-kertainen siihen "satunnainen mainos viestien välissä" verrattuna, joten tuolta osin rahat täytyy ottaa silloin, kun niitä on otettavissa - kuten nyt kauden alku on meillä aina perinteisesti MM-kisojen ohella se hetki.
Olemme aina pyrkineet siihen, että mainonta Jatkoajassa ei käyttäjiämme ärsytä, jatkossakin näin. Esimerkkinä se, että keskustelun kirjautuneille käyttäjille ei koskaan ole kuin itse myymiämme kampanjoita, ei ns. verkostomainontaa ollenkaan.
- Matti Liljaniemi