Naska Paapuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYPes, Dallas Stars
Monesti tulee seurattua Uudet viestit -listaa mutta mikä on tuo Uudet sisällöt -palsta? En ole saanut päähäni miten se eroaa ensin mainitusta.
Tuo on palstasoftan ominaisuus. Tuolla uusimpien sisältöjen sivulla voisi olla erikseen välilehtiä uusille ketjuille, uusille vastauksille, tykkäyksille ja profiilien muutoksille jne. Ideana on, että se ensimmäinen välilehti, eli juurikin tuo "Uudet sisällöt" näyttää kaikki edellä mainitut ja sen jälkeen on välilehdet erikseen tietynlaisille sisällöille. Jatkiksessa ei ole koettu tarvetta näyttää muita kuin uusia viestejä, joten lopulta molemmat välilehdet näyttävät samat asiat.Monesti tulee seurattua Uudet viestit -listaa mutta mikä on tuo Uudet sisällöt -palsta? En ole saanut päähäni miten se eroaa ensin mainitusta.
Ei ole suodatettua sisältöä, vaan kaikki uusimmat viestit löytyy siitä. Edellä kerroin mistä tuo nimitys tulee ja mikä sen alkuperäinen pointti on.Uudet sisällöt kuulostaa FB:n feediltä, tai IG/X:n "sinulle". Matskua, mistä Jatkoaika ajattelee minun tykkäävän. Suodatettua sisältöä.
Minä en niin liigaa seuraa, mutta tällaisessa tapauksessa kiinnostaisi myös alustavasti se kanta "kun tullaan vieraisiin pöytiin huutelemaan". Eli olen siinä käsityksessä, että "flamettaa" ei saa, mutta pelikieltoilmoituksia kun olen seurannut, niin jotenkin tuntuu perusteluina olleen "X joukkueen kannattaja kävi provosoimassa Y joukkueen osiossa".Mulle on sinänsä ihan sama, miten monessa ketjussa otteluita seurataan, mutta jos tuo joukkueiden omissa osioissa seuranta on myös jatkossa, niin voisiko niille avata ihan oman sellaisen yleisen seurantaketjun joka joukkueen osioon? Vaikka naulata se siihen sairastupa- ja fanimatkat ketjujen kanssa siihen ylös.
Ei muuten, mutta sitä ihan mielellään lukisi niitä "peliesitykset kaudella X" ketjuja, mutta nyt kun niissä on otteluseuranta mukana, niin niitten lukeminen on todella rasittavaa. Etenkin silloin, kun ei ole ottelua jatkoajan kautta seurannut, mutta haluaisi jonkinlaisen katsauksen illan pelistä.
Tekeekö Moderaattorit alkavalle kaudelle jonkinlaisen linjauksen pelin aikaisen seurannan suhteen?
Haluaisin, että keskustelu itseäni kiinnostavista otteluista on:
Oman joukkueeni osiossa 32 %
Ottelukohtaisessa ketjussa 39 %
Ottelukierroksen seurantaketjussa 29 %
Tässä kohteessa olisimme toivoneet selkeää tulosta, mutta aina ei saa sitä, mitä toivoo… Palstalaiset ovat jakaantuneet melko tasaisesti kolmeen osaan sen suhteen, kuinka yksittäisistä otteluista keskusteleminen pitäisi toteuttaa.
Toisin sanoen: meille jää vain huonoja vaihtoehtoja. Keskustelun jakaantuminen eri paikkoihin ei varmasti miellytä ketään täydellisesti, mutta sen keskittäminen yhteen ainoaan tapaan puolestaan harmittaisi kaikkia muiden tapojen kannattajia.
Mulle on sinänsä ihan sama, miten monessa ketjussa otteluita seurataan, mutta jos tuo joukkueiden omissa osioissa seuranta on myös jatkossa, niin voisiko niille avata ihan oman sellaisen yleisen seurantaketjun joka joukkueen osioon? Vaikka naulata se siihen sairastupa- ja fanimatkat ketjujen kanssa siihen ylös.
Minä en niin liigaa seuraa, mutta tällaisessa tapauksessa kiinnostaisi myös alustavasti se kanta "kun tullaan vieraisiin pöytiin huutelemaan". Eli olen siinä käsityksessä, että "flamettaa" ei saa, mutta pelikieltoilmoituksia kun olen seurannut, niin jotenkin tuntuu perusteluina olleen "X joukkueen kannattaja kävi provosoimassa Y joukkueen osiossa".
Eikai täällä ole mitään rinkirunkkaus juttuja tavoitteena vääntää, että oikean joukkueen(puolueen/elämänkatsomuksen) kannattamisella jaellaan rangaistuksia. Toki epäasiallinen käytös on epäasiallista riippummatta kannatetusta seurasta riippumatta, mutta varsinkin otteluseurannassa ns. vääristä mielipiteistä ei pitäisi rangaistusta jakaa.
Minulla näkyy ainakin tällä hetkellä twitter-upotukset ihan entiseen malliin. Ainakin tällä tietokoneella. Joten ainakaan mikään läpi palstan kaikille vaikuttava ongelma ilmeisesti ei ole kyseessä.Olen pannut merkille, että twitter-linkit eivät enää näy upotuksina viesteissä vaan vain url-linkkeinä. Onko vika twitterissä (Muskissa), Jatkoajan softassa vaiko meikäläisen päässä?
@Ylläpito
Itselläni tosiaan mobiililla tämä ongelma.Minulla näkyy ainakin tällä hetkellä twitter-upotukset ihan entiseen malliin. Ainakin tällä tietokoneella. Joten ainakaan mikään läpi palstan kaikille vaikuttava ongelma ilmeisesti ei ole kyseessä.
Minulla näkyy ainakin tällä hetkellä twitter-upotukset ihan entiseen malliin. Ainakin tällä tietokoneella. Joten ainakaan mikään läpi palstan kaikille vaikuttava ongelma ilmeisesti ei ole kyseessä.
Miten @Moderaattorit ja @Ylläpito aikovat jatkossa varmistaa, että kaiken maailman (tai noh vain sen yhden maan) trollit eivät pääse suoltamaan tuota paskaansa palstalle? Vuosi palstalla ennen kuin kirjoitusoikeus vapaalle?
Sama iPhonella, on kyllä todella ärsyttävä. Mainoseuroja varmasti tarvitaan mutta tämä on mielestäni väärä tapa, satunnaiset mainokset viestien välissä sulatan paremmin.Androidin Chromella tulee nyt aina sillointällöin koko ruudun kokoinen pop-up mainos. On varsin ärsyttäviä. Onko tämä kyseinen mainoskampanja pitkäänkin käynnissä? Toivottavasti ainakin pienennettäisiin.
Kiitos vastauksesta, kuten sanoin niin ymmärrän että rahaa tarvitaan. Eilen noita mainoksia tuntui läpsyvän vain aika useasti eetteriin ja sai ”jatkuvasti” ruksia niitä pois. Mainos - kaksi päivässä varmaan menee hetken mutta ei montaa tunnissa. Mutta hienoa että näin onkin tarkoitus.Hei,
Kiitos palautteistanne. Nämä kampanjat keskittyvät nyt luonnollisesti Liiga-kauden alkuun ja tältä osin päättyvät ensi viikon loppuun. Varmasti samaa mainosmuotoa on jatkossakin, mutta huomattavasti harvemmin kuin nyt juuri tähän hetkeen.
Keskustelun puolella tuo nk. interstitiaali-formaatti on meillä uusi, ja kaikkien asetusten kuntoon säädössä ollut vielä vähän työtä. Normaalisti siis tarkoitus olisi, että nämä olisivat aika tarkkaan frekvenssirajattu = kuinka usein sama mainos yhdelle käyttäjälle näytetään = harvoin.
Tällaisen mainosmuodon näyttökohtakertainen hinta on n. 200-kertainen siihen "satunnainen mainos viestien välissä" verrattuna, joten tuolta osin rahat täytyy ottaa silloin, kun niitä on otettavissa - kuten nyt kauden alku on meillä aina perinteisesti MM-kisojen ohella se hetki.
Olemme aina pyrkineet siihen, että mainonta Jatkoajassa ei käyttäjiämme ärsytä, jatkossakin näin. Esimerkkinä se, että keskustelun kirjautuneille käyttäjille ei koskaan ole kuin itse myymiämme kampanjoita, ei ns. verkostomainontaa ollenkaan.
- Matti Liljaniemi
Olisiko teknisesti mahdollista tarjota käyttäjätunnukseen sidottu mahdollisuus ostaa mainokseton keskustelupalsta? Maksaisin mielelläni tuon ”n. 200-kertaisen” mainososuuteni, ettei mainoksia tarvitsisi nähdä.Hei,
Kiitos palautteistanne. Nämä kampanjat keskittyvät nyt luonnollisesti Liiga-kauden alkuun ja tältä osin päättyvät ensi viikon loppuun. Varmasti samaa mainosmuotoa on jatkossakin, mutta huomattavasti harvemmin kuin nyt juuri tähän hetkeen.
Keskustelun puolella tuo nk. interstitiaali-formaatti on meillä uusi, ja kaikkien asetusten kuntoon säädössä ollut vielä vähän työtä. Normaalisti siis tarkoitus olisi, että nämä olisivat aika tarkkaan frekvenssirajattu = kuinka usein sama mainos yhdelle käyttäjälle näytetään = harvoin.
Tällaisen mainosmuodon näyttökohtakertainen hinta on n. 200-kertainen siihen "satunnainen mainos viestien välissä" verrattuna, joten tuolta osin rahat täytyy ottaa silloin, kun niitä on otettavissa - kuten nyt kauden alku on meillä aina perinteisesti MM-kisojen ohella se hetki.
Olemme aina pyrkineet siihen, että mainonta Jatkoajassa ei käyttäjiämme ärsytä, jatkossakin näin. Esimerkkinä se, että keskustelun kirjautuneille käyttäjille ei koskaan ole kuin itse myymiämme kampanjoita, ei ns. verkostomainontaa ollenkaan.
- Matti Liljaniemi