Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 081 914
  • 6 309

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Emme siis pui tällaisia asioita (kuten muitakaan yksittäistapauksia) julkisesti.
Eikö koko pelikieltopalsta perustu siihen että puitte tällaisia asioita ja yksittäistapauksia julkisesti?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei perustu. Juuri siksi sinne ei voi kirjoittaa kuin modet ja tapauksia ei käsitellä yhden ilmoituksen jälkeen ollenkaan.
Mutta onhan se julkista kommentoitia jos vaikka vihjaillaan että käyttäjä on päihtyneenä viestejään kirjoitellut. Sen sijaan että kerrottaisiin sääntörike ja siitä seurannut rangaistus...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta onhan se julkista kommentoitia jos vaikka vihjaillaan että käyttäjä on päihtyneenä viestejään kirjoitellut. Sen sijaan että kerrottaisiin sääntörike ja siitä seurannut rangaistus...
Eihän modet sellaista vihjaile. Jokainen tekee omat tulkintansa siitä miten modet kommentoivat pelikieltoja, mutta ei siellä ole tietääkseni koskaan suoraan sanottu, että jotain olisi kirjoitettu päihtyneenä. Yöllinen tarkoittaa yöllistä, eli yön aikana kirjoitettua. Yöllä kirjoitusten heikko taso voi johtua ihan puhtaasti vaikkapa pelkästä väsymyksestä. Modet eivät tiedä mistä on kyse, mutta tietävät kirjoittelun tapahtuneen yöllä, joten se mainitaan ilmoituksessa.

Mutta yksittäistapauksen "puiminen" tarkoittaa yleisesti ottaen asian syvällistä pohdintaa, johon yleensä liittyy keskustelua muiden kanssa. Sitä modet eivät julkisesti tee, vaan selittävät lyhyesti miksi pelikieltoon päädyttiin ja enempää ei kommentoida.

Tämä siis vain minun oma tulkintani, en tietenkään puhu moderaattoreiden puolesta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
#FREE @heavy

Tämä siis vain minun oma tulkintani, en tietenkään puhu moderaattoreiden puolesta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Voisiko kaikilta poistaa oikeuden kirjoittaa löylyhuoneeseen? Toisen käyttäjän puolesta kysyn.

Edit: Tämä on yöllinen viesti ja ainakin joku on nauttinut miestä väkevämpää.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllinen tarkoittaa yöllistä, eli yön aikana kirjoitettua. Yöllä kirjoitusten heikko taso voi johtua ihan puhtaasti vaikkapa pelkästä väsymyksestä. Modet eivät tiedä mistä on kyse, mutta tietävät kirjoittelun tapahtuneen yöllä, joten se mainitaan ilmoituksessa.
Justhan tuolla edellä oli kerrottu että modet ovat väittäneet rankaisemansa kirjoittelun tapahtuneen yöllä, vaikkei se ko. kirjoittajan mukaan pitänyt paikkaansa...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Justhan tuolla edellä oli kerrottu että modet ovat väittäneet rankaisemansa kirjoittelun tapahtuneen yöllä, vaikkei se ko. kirjoittajan mukaan pitänyt paikkaansa...
Suomen aikaa yöllä taisi tapahtua. Kuinka tarkkaan modejen pitäisi sun mielestä tarkkailla käyttäjien sijaintia?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomen aikaa yöllä taisi tapahtua. Kuinka tarkkaan modejen pitäisi sun mielestä tarkkailla käyttäjien sijaintia?

Ei tarvitse tarkkailla... kunhan vain todistin perustelusi "yöllä kirjoitusten heikko taso voi johtua ihan puhtaasti vaikkapa pelkästä väsymyksestä" hölmöksi
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No etkä todistanut? Tuo pitää edelleen täysin paikkansa.
Tai palstalle irjoitetussa tapauksessa ei pitänyt... Moderaattoreilla on juurikin tällainen erikoinen tapa arvailla rangaitsemallensa kirjoitukselle mitä moninaisimpia taustasyitä ja käyttää sellaisia perusteluissaan vaikkeivat pidä lainkaan paikkaansa
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki @heavy :n yritys saada kirjoitusoikeudet takaisin löylyhuoneelle vaikuttaa erittäin lupaavalta.
Voihan se tosiaan olla että siihen pitäisi kehua modetoimintaa ja muutenkin nuoleskella. En kykene olemaan epärehellinen tässäkään tapauksessa
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saiskos tuohon Löylyhuoneen toimintaan jotain rotia. Mielestäni täysin lukukelvotonta suurin osa ketjuista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Saiskos tuohon Löylyhuoneen toimintaan jotain rotia. Mielestäni täysin lukukelvotonta suurin osa ketjuista.
Ratkaisu olisi aivan käsien ulottuvilla = nimimerkki @heavy lle kirjoitusoikeudet takaisin niin johan lyyti alkaa kirjoittaa. Niin se vaan menee!!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyvältähän tuo näyttää kun kurinpitoa tarkastelee: Banneja tuntuu putoilevan mutta jos hubblella katsoo niin pääsääntöisesti osuvat vain siihen toiseen leiriin pl. @heavy

Kohta on kaikilla mukavaa ja kumbayaa raikaa!
Sääntöjä rikkovien leiriin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tajusin, että minulla on täällä Jatkoajassa sähköpostina sellainen osoite, jonne minulla ei ole ollut pääsyä enää muutamaan vuoteen. Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteen ilman, että täytyy päästä sinne vanhaan postilaatikkoon enää?
 
Tajusin, että minulla on täällä Jatkoajassa sähköpostina sellainen osoite, jonne minulla ei ole ollut pääsyä enää muutamaan vuoteen. Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteen ilman, että täytyy päästä sinne vanhaan postilaatikkoon enää?
Nyt täytyy myöntää, ettemme ole aivan varmoja tarvitseeko asetuksien alla olevasta tilin tiedoista ja sieltä löytyvästä kohdasta sähköposti -> vaihda päästä vanhaan osoitteeseen.

Jos vaatii niin ei huolta. Homma saadaan varmasti ratkottua yksityisviestien välityksellä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tajusin, että minulla on täällä Jatkoajassa sähköpostina sellainen osoite, jonne minulla ei ole ollut pääsyä enää muutamaan vuoteen. Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteen ilman, että täytyy päästä sinne vanhaan postilaatikkoon enää?
Mulla oli sama tilanne pari vuotta sitten ja vaihdoin vain omissa tiedoissa spostiosoitteen uuteen. Jotain häikkää siitä seurasi, mutta kysymällä ja ohjeistuksella niistäkin selvittiin.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Kehitysehdotus ensi vuodelle: Varaa itsellesi ketjun alusta ainakin kolme viestiä. Sinne ne voisi helposti laittaa jokaisen osa-alueen arvioinnin jälkeen. Hankalaa yrittää löytää täältä viestien seasta jokaisen joukkueen jokaisen osa-alueen arviointi. Esimerkiksi jos haluaisin nyt löytää Tepsin valmennuksesta arviointia, niin sen etsiminen olisi haastavaa. Jos jokainen olisi etusivulla, niin se olisi helpompaa.
Jos noin tekee, ovatko nuo viestit muokattavissa rajattoman ajan? Jos ovat, niin alusta voisi varata jokaiselle joukkueelle oman viestin.
@Moderaattorit Saadaanko vastaus kysymykseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös