Jack DiBiase
Jäsen
Löytyy toki, mutta turhan vaivalloisesti. Ihmettelen vaan miksi tuollainen piiloitus-mahdollisuus edes tarjotaan.Kyllä viestihistoria haulla löytyy vaikka profiili olisikin privaatti.
Löytyy toki, mutta turhan vaivalloisesti. Ihmettelen vaan miksi tuollainen piiloitus-mahdollisuus edes tarjotaan.Kyllä viestihistoria haulla löytyy vaikka profiili olisikin privaatti.
Ja voisiko voimasuhteet-ketjussa keskittyä vaihteeksi muuhun kuin siihen, miten Tappara kirjoitetaan ja kuka sanoi "kakka pylly". Vai oliks se kusiviiksi?Olisikohan Liigan tulevan kauden huhuketju mahdollista pitää siistinä jatkossa? Aika karmeaa ja typerää luettavaa oli, kun äsken avasin pitkästä aikaa.
Tätä mietin itsekin. Inhimillisesti jäi tekemättä. Keskustelu saatiin onneksi jo tulille.Taipuuko palstasofta siihen, että voisi tehdä äänestyksen viestiin? Eli ei olisi tarvetta avata omaa ketjua esim. nopealle äänestykselle vaan voisi liittää sen olemassaolevaan ketjuun omassa viestissään?
Tietääkseni täällä palstasoftana toimiva XenForo ei tähän taivu. Tätä on ominaisuutena toivottu vuosikausien ajan, mutta eipä ole tainnut asia edetä mihinkään XenForon suunnalla.Taipuuko palstasofta siihen, että voisi tehdä äänestyksen viestiin? Eli ei olisi tarvetta avata omaa ketjua esim. nopealle äänestykselle vaan voisi liittää sen olemassaolevaan ketjuun omassa viestissään?
Entäs sitten jo luodun äänestyksen siirtämiseen viestiketjuun?Tietääkseni täällä palstasoftana toimiva XenForo ei tähän taivu. Tätä on ominaisuutena toivottu vuosikausien ajan, mutta eipä ole tainnut asia edetä mihinkään XenForon suunnalla.
Tämä pitäisi onnistua yhdistämällä ketjut.Entäs sitten jo luodun äänestyksen siirtämiseen viestiketjuun?
Taipuuko palstasofta siihen, että voisi tehdä äänestyksen viestiin? Eli ei olisi tarvetta avata omaa ketjua esim. nopealle äänestykselle vaan voisi liittää sen olemassaolevaan ketjuun omassa viestissään?
Nyt sain äänestyksen avattua. Eli se on jälkikäteenkin mahdollista.Tietääkseni täällä palstasoftana toimiva XenForo ei tähän taivu. Tätä on ominaisuutena toivottu vuosikausien ajan, mutta eipä ole tainnut asia edetä mihinkään XenForon suunnalla.
Ei ole valitettavasti mahdollista kuten yllä jo todettiinkin.Taipuuko palstasofta siihen, että voisi tehdä äänestyksen viestiin? Eli ei olisi tarvetta avata omaa ketjua esim. nopealle äänestykselle vaan voisi liittää sen olemassaolevaan ketjuun omassa viestissään?
Ainakin TPS-osiossa joku sai banaania kun kopioi kokonaan Turun Sanomien uutisen. Eli ilmeisesti osia voi kopioida, ei koko juttua.Saako palstalle kopioida maksumuurin takana olevia lehtijuttuja @Moderaattorit ?
Ei saa kopioida kokonaisia lehtijuttuja ollenkaan, oli ne sitten maksumuurin takana tai ilman maksumuuria.Saako palstalle kopioida maksumuurin takana olevia lehtijuttuja @Moderaattorit ?
Palstan selattavuus alkoi nykimään, kun Jäällä vartion minä ilmestyi
"jäällä vartion minä"
Mikä se tämmöinen on, en ole huomannut ja palstakin toimii ihan normaaliin tapaan?
Mikä se tämmöinen on, en ole huomannut ja palstakin toimii ihan normaaliin tapaan?
Palstan selattavuus alkoi nykimään, kun Jäällä vartion minä ilmestyi
Just tulin sanomaan / kysymään että onko muilla sama. Kännykällä varsinkin nykii tosi paljon joka kerta "jäällä vartion minä" on sivulla näkyvissä.
Mobiilissa juu ja silloin ku nykii aina kun mainos on "esillä"Pari täsmentävää kysymystä. Nykikö ketjusivulla vai etusivulla vai molemmilla? Mobiilissa ilmeisesti molemmilla? Itse bannerissa ei pitäisi olla mitään poikkeavaa verrattuna muihinkaan sivulla näkyviin mainoksiin. Ei tietenkään ole tarkoitus että mainokset tekevät selaamisesta kankeampaa.
@Janatuine @Peppuli
Pari täsmentävää kysymystä. Nykikö ketjusivulla vai etusivulla vai molemmilla? Mobiilissa ilmeisesti molemmilla?