Mä kyllä kannatan tota että NHL-joukkueilla olis omat alafoorumit. Selkeyttäisi varmasti paljon. Ja yleiset aiheet on sitten samalla tavalla ku Liigan puolellakin.
Itsekin tuota ehdotin jokin aika sitten ja näkisin tällä kyllä edelleen enemmän positiivisia, kuin negatiivisia vaikutuksia. Ketjujen määrä nousisi ja pelaajille voitaisiin perustaa paremmin oman joukkueen osioon omia ketjuja, kuten myös valmentajille, pelitavalle jne jne. (eikö tämä ole kuitenkin ylläpitäjienkin toive?)
Hyvin hankalasti on kyllä perusteltavissa mielestäni se, miksi tätä ei toteuteta.
Jatkoajan taannoisessa kyselyssä kysyttiin, että ollaanko ketjujen nykyiseen määrään tyytyväisiä. Jatkoaika.com on yksi parhaiten johdetuista/moderoiduista foorumeista ja itsekin vastasin kyselyyn, että tyytyväinen olen. Tällä perusteltiin sitä, miksi NHL-osioon ei tarvitse koskea. Voisin kuitenkin olla vielä tyytyväisempi, sillä nimenomaan tämä NHL-osio on ainut paikka, missä uudistuksen paikka olisi. Veikkaisin, että kyselyn tulos olisi erilainen, jos kyseessä olisi pelkästään tämä taas framilla oleva NHL-osio.
Noiden kausiketjujen, varsinkin vanhojen, läpi plärääminen on varsin rasittavaa puuhaa, varsinkin jos etsit jotain dataa tietystä pelaajasta. Olen meinannut usein perustaa äänestyksen tästä aiheesta, mutta kukaan ei ole vielä kestävästi perustellut, miksi tämä olisi huono idea, joten en sitä ole tehnyt. Jos joukkueiden määrä on mielestänne liian iso, voitaisiin joukkuekohtainen keskustelu jakaa konferenssien/divarien alle, kuten
Footless tuossa ehdottikin.
Tämä varmasti piristäisi joukkuekohtaista keskustelua NHL:n puolella. Liigaosiossahan tällainen tyyli näyttää ainakin toimivan.
Eroon vain rohkeasti näistä vanhoista dinosaurusmalleista ja uutta systeemiä kehiin. Kansa haluaa muutosta :).