Hyvä kysymys ja validi huomio. Mitään valmista namiskaa ei ole, mutta kurkataan konepellin alle voisiko tuon järkeistää toimimaan niin että ignoressa olevat ketjut eivät tuota indikaattoria näyttäisi.
Onko tästä mitään tilannepäivitystä?
Hyvä kysymys ja validi huomio. Mitään valmista namiskaa ei ole, mutta kurkataan konepellin alle voisiko tuon järkeistää toimimaan niin että ignoressa olevat ketjut eivät tuota indikaattoria näyttäisi.
Moro. Oliko Covidiin sairaustuneille omaa lankaa?
Onko Jatkoajan keskustelupalsta semmoinen alusta, missä on jokin ketju on vain sen takia olemassa, että kirjoittajat pilkkaavat kyseistä henkilöä siellä?
Huvittavaa tässä keskustelussa on oikeastaan vain se, että yksi tällainen ketju palstalla on aivan takuuvarmasti eilen perustettu ketju Ano Turtiaisesta.Hyvä kysymys ja tismalleen sama asia on meillä parhaillaan mietinnässä.
Palstallahan on muutama muukin hyvin negasävyiseen viestittelyyn yksittäisistä henkilöistä keskittynyt ketju. Ketjut ja niissä käyty keskustelu on aina palstan käyttäjien luomaa, joten riippuu hyvin pitkälti teistä kaikista millaista keskustelua Jatkoajan keskustelupalstalla käydään
Eikö tuossa ole ihan joku randomi palstalainen avaajana vai onko fixailtu ketjuja erilleen tms.?Perustajana oli sellainen taho kuin Moderaattorit,
Oli persu-ketjusta erotettu omaksi keskustelukseen.Eikö tuossa ole ihan joku randomi palstalainen avaajana vai onko fixailtu ketjuja erilleen tms.?
Toki poliittiset toimijat ovat mielipiteidensä kanssa ihan eri tavalla kritisoitavissa. Vähän sama kuin arvostellaan jääkiekkoilijaa otteita kaukalossa.Huvittavaa tässä keskustelussa on oikeastaan vain se, että yksi tällainen ketju palstalla on aivan takuuvarmasti eilen perustettu ketju Ano Turtiaisesta.
Perustajana oli sellainen taho kuin Moderaattorit,
Xenforossa taisi olla "ominaisuus", että 5 (muistelisin, ei siis fakta) ensimmäistä tägäystä menee perille, sen jälkeen ei. Siis jos tähän latoisi niitä listana perään niin 6 nimi jäisi sitten tägäytymättä. Siis @1 @2 @3 @4 @5 lähtee ja @6 ei enää lähetä ilmoitusta.@Ylläpito Tässä ollaan palstalaisten kanssa huomattu, ettei tägäykset oikein tule aina perille. Ainakin tapauksissa, jossa on useampi tägä kerralla.
Onko mahdollisesti joku raja kuinka monta voi onnistuneesti tägätä yhdessä viestissä?
On tullut selväksi ja tiedän että...
- lainauksessa olevat kutsut eivät mene perille
- kuten ei muokkauksessa lisätyt merkitkään
- eikä tägäys tavoita kirjoittajia, jotka ovat laittaneet sen ketjun ignoreen
Joku tämmöinen varmaan on. Jospa kokeilisin jatkossa vaikka tällaista viiden sääntöä ellei ylläpito muuta tule vahvistamaan.Xenforossa taisi olla "ominaisuus", että 5 (muistelisin, ei siis fakta) ensimmäistä tägäystä menee perille, sen jälkeen ei. Siis jos tähän latoisi niitä listana perään niin 6 nimi jäisi sitten tägäytymättä. Siis @1 @2 @3 @4 @5 lähtee ja @6 ei enää lähetä ilmoitusta.
Joku tämmöinen varmaan on. Jospa kokeilisin jatkossa vaikka tällaista viiden sääntöä ellei ylläpito muuta tule vahvistamaan.
Olisi hyvä varmaan monenkin tämä tietää kun ainakin noissa visailuissa tägätään monesti parikymmentäkin merkkiä kerralla.
Ensinnäkin: sain hälytyksen tästä, että minua lainattu (hyvä), muttei tullut erillistä ilmoitusta tuosta tägäyksestä (olisikin tarpeetonta).Xenforossa on mahdollista rajoittaa montako hälytystä lähtee käyttäjän viestin käyttäjämaininnoista (esim @redpecka). Meillä se on rajoittamaton joten ei pitäisi olla siitä kiinni.
Omista hälytysasetuksista pitää olla valittuna merkinnät, että hälyt niistä tulee perille.
Joo, ei hemmetissä tuolle tielle. Ei, ei ja ei!Olen nähnyt palstan tulevaisuuden ja se on kamala... sanokaa että tällaiset upotukset poistetaan palstasoftasta heti:
Perussuomalaiset
Se juttu minkä Iltasanomissa näin kyllä sanoi näin "Riikka Purra sanoo IS:lle, ettei kannata mallia, jossa rokotteen ottaneilla olisi erityisoikeuksia rokottamattomiin nähden. Purra näkee, että tällä voisi olla vaikutusta rokotemyönteisyyteen". Totta. Ja oisko samassa jutussa "Perussuomalaisten...keskustelu.jatkoaika.com
Tuleeko aina ilmoitus kun saat rikepisteen? Montako rikepistettä kestää ottaa ennenkuin lähtee banaanisaarille? Tsori, jos kysytty jo moneen kertaan.
Pienistä rikkeistä jaamme rikepisteitä. Jos rikepisteitä kertyy vuoden sisällä kolme kappaletta, johtaa se automaattiseen viikon kirjoituskieltoon. Näistä kirjoituskielloista ei tule erillistä palstailmoitusta, koska palstasofta hoitaa tämän automaattisesti. Kirjoittaja saa kuitenkin tiedon rikepisteistä.
Niin eikös siinä henkilöllisyyden arvuuttelussa tehty se uusi linjaus että mikä tahansa vihjailu henkilöllisyyteen liittyen katsotaan kymppipykälän rikkomiseksi? Kait tuon Pietarin trollitehtaan voi rinnastaa työpaikkaan, eli tämän pitäisi siis olla ihan yhtä rangaistavaa kuin "Moi Nico Rosberg!" tai "Olet ilmeisesti Eurotam Oy:n toimari kun tiedät?" -tyyliset heitot.Minä haluaisin kysyä, että kuinkakohan kauan vielä saa, aina kun jonkun mielipide ei kelpaa, alkaa huutelemaan häntä palstalla Pietarin trollitehtaan tuotokseksi?
Niin minä en tiedä, että ketä siellä on töissä joten sinällään kai hankala se on arvuutella kenenkään henkilöllisyyttä tuolla tavalla, mutta palstalle pesiytynyt aika vahvasti tälläinen tapa, että jos ei toisen milipide kelpaa niin voi esim. tuolla Pietarin trollitehtaalla vittuilla ilman rangaistusta vaikka kyseessä on täysin tarkoituksellinen henkilöön meneminen. Ainakaan minulla ei riitä nappulat kertomaan, että kuka täällä olisi jonkun trollitehtaan jäsen kun ihmiset kirjoittaa useisiin paikkoihin ja selvästi johonkin asiaan X vihkiytyneitä ei mielestäni kauheasti ole näkynyt. En muista nähneeni edes pahamaineisessa Jokereiden osiossa sellaisia, toki minun otantani on pienempi kuin esim. sinun.Niin eikös siinä henkilöllisyyden arvuuttelussa tehty se uusi linjaus että mikä tahansa vihjailu henkilöllisyyteen liittyen katsotaan kymppipykälän rikkomiseksi? Kait tuon Pietarin trollitehtaan voi rinnastaa työpaikkaan, eli tämän pitäisi siis olla ihan yhtä rangaistavaa kuin "Moi Nico Rosberg!" tai "Olet ilmeisesti Eurotam Oy:n toimari kun tiedät?" -tyyliset heitot.
Ai miten niin? Minä en sinua nimennyt mutta alkoiko omatuntoa soimaamaan kun ilmoittauduit sitten itse?Minä haluaisin kysyä, että kuinkakohan kauan vielä saa, aina kun jonkun mielipide ei kelpaa, alkaa huutelemaan häntä palstalla Pietarin trollitehtaan tuotokseksi?
Eli kun bongaa foorumilta asiattoman viestin missä ainoa argumentti on hyökätä henkilöä vastaan kutsumalla häntä Putinin trolliksi ja sen nostaa esille ja asiaa moderaattoreilta tiedustelee, niin sitten jatkat samalla linjalla täällä minun kanssa? Ehkä minun pointtini tuli tässä niin hyvin esille, että en oikein paremmin voi asiaa itse esittää. Kun sitten vihdoin pystyt keskustelemaan asiasta ilman, että alat väittämään muita kirjoittelijoita milloin miksikin, niin ymmärrät.Ai miten niin? Minä en sinua nimennyt mutta alkoiko omatuntoa soimaamaan kun ilmoittauduit sitten itse?
Eikö ole muuta tekemistä kun väitellä tällä foorumilla joka ketjussa sulla? Kuten sanoin en sinun nimimerkkiin kohdistanut tätä vaan näihin väärän tiedon levittäjiin.Eli kun bongaa foorumilta asiattoman viestin missä ainoa argumentti on hyökätä henkilöä vastaan kutsumalla häntä Putinin trolliksi ja sen nostaa esille ja asiaa moderaattoreilta tiedustelee, niin sitten jatkat samalla linjalla täällä minun kanssa? Ehkä minun pointtini tuli tässä niin hyvin esille, että en oikein paremmin voi asiaa itse esittää. Kun sitten vihdoin pystyt keskustelemaan asiasta ilman, että alat väittämään muita kirjoittelijoita milloin miksikin, niin ymmärrät.
Eli jos joku levittää sinun mielestäsi väärää tietoa foorumilla niin hänet saa automaattisesti leimata Putinin trolliksi ja täten ilmoittaa moderaattoreille, joiden pitäisi mielestäsi kai sitten poistaa kyseinen käyttäjä foorumilta? Eli nyt kun olen eriävää mieltä kanssasi ja mielestäni täällä levität valheellista tietoa, että palstalla olisi jotain Putinin trolleja. Niin pitäisikö minun raportoida sinut, koska epäilen, että ainoa syysi olla täällä on levittää valheellista informaatiota muista käyttäjistä ja täten aiheuttaa Putinmieleistä propagandaa repimällä käyttäjien välille ristiriitoja ja aiheuttaen eripuraa joka kaikki sataa Putinin laariin?Eikö ole muuta tekemistä kun väitellä tällä foorumilla joka ketjussa sulla? Kuten sanoin en sinun nimimerkkiin kohdistanut tätä vaan näihin väärän tiedon levittäjiin.
Siis ei ole kyllä aikoihin saanut, kuten tiedän omasta kirvelevästä kokemuksestani - tosin en muistaakseni silloin kyllä kutsunut sinua Putin-trolliksi vaan ainoastaan totesin sen empiirisen tosiseikan, että tietyt mielipiteesi ovat identtisiä Putin-trollien mielipiteiden kanssa (toki pari kertaa taisin hivenen lipsua tästä pidättyvästä linjasta), mutta joka tapauksessa tuomio oli armoton, enkä sen jälkeen ole puolella sanallakaan viitannut asiaan, oli se sitten miten empiirinen tahansa. Kiellettyä mikä kiellettyä.Minä haluaisin kysyä, että kuinkakohan kauan vielä saa, aina kun jonkun mielipide ei kelpaa, alkaa huutelemaan häntä palstalla Pietarin trollitehtaan tuotokseksi?