Huomasin tässä että löylyhuone-osion voi jättää huomioimatta. Miksei muita osioita voi samalla tavalla ignoorata? Itse ainakin jättäisin mielelläni muutaman osion huomioimatta (KHL, mestis, muut suomalaiset sarjat, CHL ja muut ulkomaiset sarjat).
Eikö noita voi muka laittaa ignoreen? Luulin että melkeinpä mitä vain pystyy nykyisin ignooraamaan täällä.Huomasin tässä että löylyhuone-osion voi jättää huomioimatta. Miksei muita osioita voi samalla tavalla ignoorata? Itse ainakin jättäisin mielelläni muutaman osion huomioimatta (KHL, mestis, muut suomalaiset sarjat, CHL ja muut ulkomaiset sarjat).
Kyllähän noita voi ketjuittain ignoorata mutta joku kohelo-osiokin olisi huomattavasti helpompi olla huomioimatta yhdellä napin painalluksella.Eikö noita voi muka laittaa ignoreen? Luulin että melkeinpä mitä vain pystyy nykyisin ignooraamaan täällä.
Kuinka kauan nykyisistä moderaattoreista pisimpään moderaattorina ollut on ollut moderaattorina?
Kuinka kauan nykyisistä moderaattoreista pisimpään moderaattorina ollut on ollut moderaattorina?
Onko vielä alkuperäisiä vuodesta 2001 asti modena olleita?
Hatunnosto hänelle! Noin kauan jaksanut meitä (ei aina) niin ihania palstalaisia.Kuitenkin pisimpään mukana ollut aktiivimode on tullut hommiin vuonna 2001, eli kakkukahvit varmaan olisivat paikallaan.
Liekö kyseinen moderaattori vielä selväjärkisten kirjoissa? Mutta todellakin, CHAPEU!Hatunnosto hänelle! Noin kauan jaksanut meitä (ei aina) niin ihania palstalaisia.
Liekö kyseinen moderaattori vielä selväjärkisten kirjoissa? Mutta todellakin, CHAPEU!
@Ylläpito
Hei, onko palstasoftassa jotain asetusta tjsp jolla saisi alueen näkymään luettuna jos ainoat postaukset alueella on ketjuihin jotka olen ignorennut? Turhauttavaa palstaa selatessa nähdä oranssi palkki lukemattomista viesteistä ainoastaan huomatakseen että se on ignoretusta ketjusta.
Olen samaa mieltä. Ei todellakaan kuulu Aurinkokuningas mihinkään yleiseen keskusteluun. Mielestäni Tamille pitäisi avata kokonaan oma alue. Take my word.Vaikka joka sivulla Izvestija-turnaus mainitaankin, niin olisiko Tamin ketjulle jokin parempi paikka tässä kohtaa kuin tuo yleinen jääkiekkokeskustelu?
Olen samaa mieltä. Ei todellakaan kuulu Aurinkokuningas mihinkään yleiseen keskusteluun. Mielestäni Tamille pitäisi avata kokonaan oma alue. Take my word.
Voisikohan tuota linkkien käyttöä tuoda hieman paremmin esille?
Kerro muille, mitä linkin takaa löytyy. Linkin osoite ilman saatesanoja ei välttämättä vielä kerro, mitä linkki sisältää. Pelkkä “Linkki vie Youtubeen” on turha eikä se ole linkin kuvaus. Oleellista on kertoa, mitä linkin takaa löytyy, ei mihin linkki vie.
Onko Jatkoajan keskustelupalsta semmoinen alusta, missä on jokin ketju on vain sen takia olemassa, että kirjoittajat pilkkaavat kyseistä henkilöä siellä?
Jossain muussakin ketjussa joku kyseli, onko yhden ihmisen pilkkaaminen ihan korrektia. Tami on minullekkin aikoinaan ollut kiinnostava valmentaja ja viihdyttävä hahmo, mutta nykyään myötähäpeää aiheuttava höperö vanhus.Vaikka joka sivulla Izvestija-turnaus mainitaankin, niin olisiko Tamin ketjulle jokin parempi paikka tässä kohtaa kuin tuo yleinen jääkiekkokeskustelu?
Erittäin hyvin sanottu siellä perällä.Miten pitkän pelikiellon tuo nimimerkki @L4E sai? Oli linkkejä viesteihin ja kerroitte katsovanne kokonaisuutta, mutta pelikiellon pituus jäi uupumaan.