4
444
Ignore on kova toiminto.Ei tuo koko kierroksen seurantaketju oikein toimi, varsinkaan jos joku spämmää ketjun yhdestä matsista tyhjää täyteen, kuten tänään on käynyt.
Ignore on kova toiminto.Ei tuo koko kierroksen seurantaketju oikein toimi, varsinkaan jos joku spämmää ketjun yhdestä matsista tyhjää täyteen, kuten tänään on käynyt.
Olisko ideaa, jos junttais tuon Joulupata2020-ketjun nastalla osion ylimmäksi sen aikaa kun keräys on pystyssä? Näin niinkö yhteisen hyvän ja solidaarisuuden nimissä. Joulu 2020 on monessa perheessä varmasti aika karua, ja ketju löytyy varmaan parhaiten vapaan osion oksalta ylimmältä.
Kaunis idea tosiaan. Harmittaa vaan kun mua ei ole kukaan uskaltanut haastaa enkä näy edes avausviestin listoilla... Ehkä viime jouluna antamani summa oli niin pieni ettei mua enää oteta tonne + plus kun en ole jouluihminen.
Laitoin 30€ enkä ala ketään tagaamaan, mutta haastan yleisesti kaikki jotka ovat sitä mieltä, että olen ollut jossain asiassa viime vuoden aikana väärässä osallistumaan.
Täällä kun on jo konsoli- ja tietokonepeleille erikseen vapaasta keskustelusta irrotettu osio, niin olisiko mahdoton ajatus siirtää myös kaikki musiikkiaiheiset ketjut omaan lokeroon? Musiikkiketjuja on jo kuin sieniä sateella ja noistakin varmaan suuren osan voisi yhdistää. Peliluolan tavoin joku Musiikkihuone olisi ainakin omasta mielestäni paikallaan. Musadiggarit löytäisivät helpommin vanhemmatkin ketjut ja niitä keitä ei kiinnosta, ei lukemattomat musiikkiketjut häiritsisi tuolla vapaan ja kierrätyksen puolella.
Tapa on aloitettu jo palstan alkuvuosien aikana. Noista ajoista on moderaattoritiimi vaihtunut, joten silkkaan muistiin ei voi luottaa. Arkistojamme penkomalla näyttäisi siltä, että joulurauha on julistettu ainakin vuodesta 2005 eteenpäin,Tulipa mieleen, koska tuo moderaattoreiden joulurauhanjulistus on ensimmäisen kerran julistettu?
Amerikkalainen löylyhuone eli ”steam room”. Sielläkin kun heittää vettä kiukaalle kutsutaan vartijat paikalle.Mikä tää löylyhuone nyt on, ihan perseestä.
Voisiko löylyhuoneen laittaa Kierrätyskeskuksen alapuolelle?
Tämä oli osoitettu suoraan minulle, vaikka viestejäni ei ollut suoraan lainattukaan."Tulisi luoti ja tappaisi"