Mestis-osiossa Jokipojat on vaihdettu muotoon JoKP, mutta olen antanut itselleni kertoa että kyseisestä lyhennystä ei seuran puolelta käytettäisi vaan puhuttaisiin Kiekko-Pojista.
Kyllä ne ainakin hashtagia #JoKP käyttävät seurassa:
Haluaisin kysyä yleisesti täsmennystä, että milloin rikoksen uusimisesta voi antaa lisäpelikieltoa ja milloin ei. Eli jos on syyllistynyt rikokseen X ja heti pelikiellon jälkeen syyllistyy rikokseen Y, niin voiko tuolloin antaa rikoksen uusimisesta pelikieltoa?
Mistä ajankohdasta pelikiellot alkavat? Ilmoituksestanne vai ko. vuorokauden alusta? Vai miettimisaikanne alusta ennen virallista tuomiota?
Hyvähän näitä on näsäviisastella niin ainakaan kukaan järkevä ihminen ei viihdy kauaa modereissonpiireissä ja sinne jää vaan paskiaiset vailla myötätuntoa tai solidaarisuutta.Putkayö oli minulle aivan uusi käsite. Jaellaanko niitä ilman erillisiä ilmoituksia?
Hyvähän näitä on näsäviisastella niin ainakaan kukaan järkevä ihminen ei viihdy kauaa modereissonpiireissä ja sinne jää vaan paskiaiset vailla myötätuntoa tai solidaarisuutta.
Itelläni kun olisi keskustelupalsta niin teloittaisin kaikki jotka rohkenisivat yrittää rekisteröityä vittu mun palstalle. Voisin luvata että ongelmia ei olisi.
Erittäin hyvä kysymys. En osaa vastata.Mitä helvettiä? :D
Onko tämä mennyt väärään ketjuun? Lets go time-gong freedomilta tämä kuulostaa, eli onko tässä nyt syntymässä uusi HardCore Hooligan?Erittäin hyvä kysymys. En osaa vastata.
Miksi täällä pyörin mä, ylipäätään, kun horisonttia kykene enää nähdä en, mä.
Putkayö oli minulle aivan uusi käsite. Jaellaanko niitä ilman erillisiä ilmoituksia?
Mestis-osiossa Jokipojat on vaihdettu muotoon JoKP, mutta olen antanut itselleni kertoa että kyseisestä lyhennystä ei seuran puolelta käytettäisi vaan puhuttaisiin Kiekko-Pojista.
Vaikutaa että ette kykene myöskään aktiivisiin tapauksiin puuttumaan. Eikun muistinkin juuri, että se olikin se meininki teillä että ei sillä väliä mitä kirjoittaa vaan sillä kuka kirjoittaa...Menneisyyden tekemisiin niillä on hirvittävän vähän vaikutusta, joten siinä mielessä keinomme eivät tosiaan ole tehokkaita.
Olen saanut näistä molemmista 3kk ketjunavauskiellon.
3. Kysyn, että eikö palstalaista voisi varoittaa ennakkoon, kun nämä rikkomukset ovat lähestymässä?
Kohdassa 2. Pieni huomautus/varoitus ajoissa, olisi ollut kohtuullista.
Tyypillinen "asiantuntijan" kommentti, joka ei tiedä asioista mitään, mutta haluaa vittuilla. Samalla hyvä esimerkki moderaattoreille seurantaan.Joo, ehdottomasti moderaattorien pitäisi jo ennen sitä ketjun avausta varoittaa sinua. Ei se nyt voi niin vaikeaa olla sinun ajatuksia lukea.
Tyypillinen "asiantuntijan" kommentti, joka ei tiedä asioista mitään, mutta haluaa vittuilla. Samalla hyvä esimerkki moderaattoreille seurantaan.
No helpolla saa itsekkin, tällaiset tyypit ruksittua pois.
Tuskin kukaan on saanut ketjunavauskieltoa, vain yhdestä ketjunavauksesta, jossa syyt olivat kuten kirjoitin.
Sellaista se on kun porukka käyttäytyy nätisti. Kiitos kuuluu koko joukkueelle.@Moderaattorit hei, mitä te hommaatte? Kahden viikon aikana vain kaksi (2) pelikieltoilmoitusta.
Avautuu pian kunhan jengi löytää ensiksi mellakointeja varten luodun ketjun.Trump-ketju lukittu? Jonkin verran menty aiheen vierestä viime päivinä, mutta ilman varoitusta yhtäkkiä lukkoon?