Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lähetetyt viesteissäni näkyy, että olen lainannut Zeta03:n viestiä. Nyt en löydä tuota alkuperäistä lainattua viestiä mistään. En hänen kirjoittamanaan enkä kenenkään muun kirjoittamana.

"Ainoastaan kauppaan saa mennä hakemaan ostoksia ja sairaalaan/tk, sakon uhalla on palattava takaisin kotiin. "

Tuon kohdan olit lainannut mukamas minun kirjoittamani. Mutta tämä tästä, ei vaikuta mihinkään ja homma kunnossa

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Joskus olen tätä miettinyt, mutta edelleen kiinnostaisi tietää onko muita nimimerkkejä muistuttavan nimimerkin laittaminen itselle sallittua. Mitä jos uusi käyttäjä rekisteröityy nimellä Giroux1 tai Lätkä-Bongari Iso-C. Pääseekö sillä läpi?

"Kneel Before Zod!" - Johnny Superbman

Kari Runk

Jäsen
Joskus olen tätä miettinyt, mutta edelleen kiinnostaisi tietää onko muita nimimerkkejä muistuttavan nimimerkin laittaminen itselle sallittua. Mitä jos uusi käyttäjä rekisteröityy nimellä Giroux1 tai Lätkä-Bongari Iso-C. Pääseekö sillä läpi?
Alle viikko sitten:

On kielletty. Pyrimme hylkäämään myös muut sellaiset nimimerkit, mitkä voisivat aiheuttaa sekaannuksia. Eli tarkoitus olisi, että kukaan uusi kirjoittaja ei voisi tulla palstalle esimerkiksi nimimerkillä Hande-75.

"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisiko pelikieltoilmoitusten alle sallia keskustelut? Jokaisen ilmoituksen alle voisi keskustella juuri niistä pelikielloista, eikä näitä ketjuja tarvitsisi täyttää mielipiteellään pelikiellosta.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Mikäli haluat auttaa Jatkoaikaa, teet sen parhaiten vinkkaamalla kahdelle ystävällesi tulevan lukemaan Jatkoaikaan toimituksemme sisältöjä, palstan keskustelua sekä osallistumalla siihen mukaan
Siitä puheenollen, onko toimituspuoli innokas ottamaan uusia tekijöitä? Itse olisin erittäinkin kiinnostunut, viimeisin koulutukseni kun antaa osviittaa asiasta.

Espoolainen ja ylpeä siitä

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
snow mocking team
Tässä kun nyt itse kukin on enemmän tai vähemmän linnoittautunut kotioloihin (toivottavasti ainakin - jos luet tätä kylillä niin kotio siitä mars!), niin varmasti Jatkoajankin käyttömäärät ovat lisääntyneet, ainakin keskustelupalstan osalta. Vaikka yksittäisiä käyttäjämääriä tms. tuskin julkaisette, niin olisi mielenkiintoista tietää yleisiä trendiviivoja. Ihan yleisestä mielenkiinnosta, miten nykytilanne on vaikuttanut ihmisten käyttäytymiseen.

Volvot ulvoo kuun savuun / ihmislapset hullaantuu / auuuuuu

Ylläpito

Administrator
Tässä kun nyt itse kukin on enemmän tai vähemmän linnoittautunut kotioloihin (toivottavasti ainakin - jos luet tätä kylillä niin kotio siitä mars!), niin varmasti Jatkoajankin käyttömäärät ovat lisääntyneet, ainakin keskustelupalstan osalta. Vaikka yksittäisiä käyttäjämääriä tms. tuskin julkaisette, niin olisi mielenkiintoista tietää yleisiä trendiviivoja. Ihan yleisestä mielenkiinnosta, miten nykytilanne on vaikuttanut ihmisten käyttäytymiseen.
Viime viikolla keskustelupalstan kävijämäärät (kaikki) olivat neljänneksen vuoden takaisesta vastaavasta ajasta. Kenties johtuu siitä että kaikki jääkiekko on seis. Verkkolehden puolella taas eletään ehkä semmoista toukokuun alkua vastaavaa soppariuutisviikkoa, mutta sen jälkeen alkanee kuukausia kestävä heinäkuu.

Palstalla on kirjautuneena ollut lähes sama määrä käyttäjiä kuin edellisillä viikoilla. Sopimusuutiset ja korona pitävät keskustelua käynnissä.

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool, HIFK
Mulla lukee nyt tuolla etusivulla Mestiksen kohdalla "Huomioimatta jätetty ketju". Ei sillä, että koskaan siellä kävisin, mutta mistäköhän tuo johtuu? E. siis samassa kohtaa, missä muissa osioissa näkyy uusin viesti.

E2. Heurekekkasin syyn sille, ei enää mitään.

Acupuncture? It's hard to see the point of all the needles.

Ralph

Jäsen
Mulla lukee nyt tuolla etusivulla Mestiksen kohdalla "Huomioimatta jätetty ketju". Ei sillä, että koskaan siellä kävisin, mutta mistäköhän tuo johtuu? E. siis samassa kohtaa, missä muissa osioissa näkyy uusin viesti.

E2. Heurekekkasin syyn sille, ei enää mitään.
Mulla on sama nyt muun urheilun kanssa, mutta en ole syytä itse keksinyt.

"Ralph is known for his hilariously random one-liners, positive attitude and pure loopiness."

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Vähän offtopic, mutta olipa hieno juttu Hexi Riihirannasta. Kiitos.

Dee Dee Ramone on being in a rehabilitation center: “That was fucked up. They also made me play volleyball. It was a nightmare.”

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Voisko ton NHL osiossa olevan "NBA suspended – mitä tapahtuu NHL-kaudelle?" ketjun muuttaa vaikka "NHL suspended – mitä tapahtuu kaudelle?" muotoon.

Requiescat in pace. Kiekko-Espoo 1984 - 2016 Espoo Blues

Ralph

Jäsen
Voisko ton NHL osiossa olevan "NBA suspended – mitä tapahtuu NHL-kaudelle?" ketjun muuttaa vaikka "NHL suspended – mitä tapahtuu kaudelle?" muotoon.
Myös vaihtoehto "NHL keskeytettiin - mitä tapahtuu kaudelle" voisi olla hyvä. En ymmärrä miksi "suspended" pitää olla englanniksi.

"Ralph is known for his hilariously random one-liners, positive attitude and pure loopiness."
Mielestäni keskustelupalsta kaipaa omaa osiota valmentajille, joiden uran tila on aktiivinen.

Vaikka esimerkiksi Jukka Jalosen kohdalla olisi mielenkiintoista nyt tällä hetkellä spekuloida, minne on menossa ja mitä haluaa, kun toteaa että Marko Anttila on nelosketjun pelaaja änärissä, vaikka NHL-scoutti on todennut ettei Anttila osaa edes pelata lätkää.

En oleta että minulla olisi sen parempaa sanottavaa kuin muillakaan, mutta ainakin minulla riittäisi mielipiteitä eri valmentajien julki lausuttuihin mielipiteisiin ja Jalosen ulostuloihin valmentamisen näkökulmasta. Ja kuulisin mielelläni muiden vastaavia perusteltuja ajatuksia aiheeseen liittyen. Mikä lienee internetin keskustelupalstojen yksi tarkoitus.

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Jets, Panthers
Mestis-osiossa Jokipojat on vaihdettu muotoon JoKP, mutta olen antanut itselleni kertoa että kyseisestä lyhennystä ei seuran puolelta käytettäisi vaan puhuttaisiin Kiekko-Pojista.

In Janne We Trust.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mestis-osiossa Jokipojat on vaihdettu muotoon JoKP, mutta olen antanut itselleni kertoa että kyseisestä lyhennystä ei seuran puolelta käytettäisi vaan puhuttaisiin Kiekko-Pojista.
Kyllä ne ainakin hashtagia #JoKP käyttävät seurassa:

Liitteet

"Unless we do something about it, in ten or fifteen years the Internet
will be monopolized by the megacorporations" -Noam Chomsky​

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Jets, Panthers
Kyllä ne ainakin hashtagia #JoKP käyttävät seurassa:
OK, eli somessa tilanne voi olla vähän erilainen. Kun seuran päästä tiedusteltiin käytetäänkö eräällä toisella sivustolla mieluummin lyhennelmää Kiekko-Pojat vai JoKP niin vastaukseksi saatiin ensiksi mainittu. Mutta ainahan asiat ja mielipiteet voivat ajan mittaan muuttua.

In Janne We Trust.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Haluaisin kysyä yleisesti täsmennystä, että milloin rikoksen uusimisesta voi antaa lisäpelikieltoa ja milloin ei. Eli jos on syyllistynyt rikokseen X ja heti pelikiellon jälkeen syyllistyy rikokseen Y, niin voiko tuolloin antaa rikoksen uusimisesta pelikieltoa?

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.
Haluaisin kysyä yleisesti täsmennystä, että milloin rikoksen uusimisesta voi antaa lisäpelikieltoa ja milloin ei. Eli jos on syyllistynyt rikokseen X ja heti pelikiellon jälkeen syyllistyy rikokseen Y, niin voiko tuolloin antaa rikoksen uusimisesta pelikieltoa?
Ei tähän mitään ihan yksiselitteistä vastausta ole. Rangaistuksista päätettäessä otamme huomioon monta eri asiaa, joista aiempi rikoshistoria on yksi asia. Ei se nyt ainakaan ole hyvä asia, jos törttöilee heti pian pelikiellosta vapauduttuaan, oli sitten kyse saman tai eri sääntöpykälän rikkomisesta.

T: Modet

Mistä ajankohdasta pelikiellot alkavat? Ilmoituksestanne vai ko. vuorokauden alusta? Vai miettimisaikanne alusta ennen virallista tuomiota?
Lähes aina homma menee niin, että ilmoitus julkaistaan samalla kun rangaistus on päätetty ja pelikielto asetettu voimaan.

Joskus harvinaisemmissa tapauksissa tästä voidaan kuitenkin poiketa. Jos esimerkiksi joku moderaattoreista huomaa päivänselvän vakavan sääntörikkeen, niin hän voi laittaa kyseisen käyttäjän väliaikaiseen pelikieltoon, vaikka sanktion suuruutta ei vielä siinä vaiheessa olekaan päätetty.

Toisinaan käytämme myös ennaltaehkäisevässä tarkoituksessa jaettuja ns. suojabännejä. Tyypillisesti tällöin on kyse siitä, että joku on selvästi nauttinut liikaa ilolientä ja käyttäytyminen palstalla on sen mukaista. Tällaisissa tapauksissa putkayö saattaa riittää ja pelastaa käyttäjän isommilta sanktioilta.

Moderaattorit

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy