redpecka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreä shakki, Kisapuisto-boobs
Asia, joka ”avautui” minulle

Näköjään Smitty merkinnyt minut tuohon viestiinsä, mutten ole saanut tuosta mitään ilmoitusta eikä näy listoissa nytkään. Näyttäisi kumminkin olevan ihan oikein tägätty. Alapuolella @Hera80 merkitsi minut myös ja sitä kautta vasta eksyin koko keskusteluun ja huomasin Smittynkin.

Ei vakavaa, mutta lieköhän aiemminkin sitten jäänyt jotain tuiki tärkeitä huomaamatta jos nuo kaikki ei jostain syystä tartu katiskaan?

Risuaita #

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Asia, joka ”avautui” minulle

Näköjään Smitty merkinnyt minut tuohon viestiinsä, mutten ole saanut tuosta mitään ilmoitusta eikä näy listoissa nytkään. Näyttäisi kumminkin olevan ihan oikein tägätty. Alapuolella @Hera80 merkitsi minut myös ja sitä kautta vasta eksyin koko keskusteluun ja huomasin Smittynkin.

Ei vakavaa, mutta lieköhän aiemminkin sitten jäänyt jotain tuiki tärkeitä huomaamatta jos nuo kaikki ei jostain syystä tartu katiskaan?
Jos tägäys on tehty editoinnin yhteydessä, ilmoitusta ei sinulle tule.

"My goal? There is only one goal." - Jonathan Toews
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Voisiko tuolle liiga-osion "voimasihde-frenzylle" tehdä jotain? Siellä kun noita erilaisia voimasuhdeketjuja nyt aukeaa solkenaan.

Kohta ollaan varmaan tilanteessa, jossa kolme ensimmäistä sivua on pelkkiä voimasuhdeketjuja tyyliin:

-Möttösen voimasuhdearviot 2019-2020
-Pera the greatin katsaus liigajoukkueiden voimasuhteisiin 2019-2020
-Liigajoukkueiden voimasuhteet - Länsirannikko
-Liigajoukkueiden voimasuhteet - Länsirannikko - Maalivahdit
-Liigajoukkueiden voimasuhteet - Länsirannikko - Maalivahdit - Valmennus
-Liigajoukkueiden voimasuhteet - Länsirannikko - Maalivahdit - Valmennus - Valmentajan vaimo

Voimasuhdearviot sinällään on pääsääntöisesti loistavia, mutta olisi kiva lukea ne yhdestä ketjusta. Ja käydään siellä keskustelua muistakin kiinnostavista aiheista, vaikkakin nyt on hiljaisempaa, niin ne jäävät pimentoon.

Ässät: Mielikuvitukseton ja muistuttaa lähinnä ydinpommista nousevaa sienipilveä.

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool, HIFK
Voimasuhdearviot sinällään on pääsääntöisesti loistavia, mutta olisi kiva lukea ne yhdestä ketjusta.
Olen kyllä hiukan eri mieltä. Laatijakohtaiset ketjut toimivat paremmin, jos perehtyminen on noiden muutaman kirjoittajan luokkaa. Toki satunnaiset "Pelsujen pelaajat koulunumeroina" voisivat olla yleisessä ketjussa. Esimerkki vedetty hatusta, ei kohdistu kehenkään erityisesti.

Acupuncture? It's hard to see the point of all the needles.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Voimasuhdearviot sinällään on pääsääntöisesti loistavia, mutta olisi kiva lukea ne yhdestä ketjusta. Ja käydään siellä keskustelua muistakin kiinnostavista aiheista, vaikkakin nyt on hiljaisempaa, niin ne jäävät pimentoon.
Noille käy niin kuin muillekin ketjuille. Hyvin tehdyt ja kiinnostavat jäävät etusivulle kun niistä keskustellaan. Huonommat viritykset ei etusivulla pitkään pysy ja vaipuvat unholaan.

Cobol 1.1.2009: En mene sanomaan mitään muista joukkueista ja siitä kuinka niiden johto seuraa Jatkoaikaa, mutta Jokerien johto lukee moneen kertaan päivässä sen mitä kirjoitan.

Aapee79

Jäsen
Eihän tuossa ole mitään järkeä, että jotkut saa spammata samat viestit pariinkin eri ketjuun. Ei ne nyt niin laadukkaita ole, että ne kaikkia kiinnostaa. Yhden henkilön mielipide, ei mitään muuta.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko soveliasta lähettää vanhoja paikallislehden artikkeleita oman suosikkijoukkueen mediaosioon, jos kaikki lehtileikkeet liittyvät täysin tähän kyseiseen joukkueeseen, mutta jossain voi olla esimerkiksi haastatteluja faneista ja samalla ehkäpä maininta heidän nimistään?

Tuollaisia nyt sattuisi löytymään jonkin verran ja moni noita wanhoja kuvia ja juttuja varmasti haluaisi nähdä, mutta en noista pelikieltoa välttämättä haluaisi alkaa ottamaan. Kiitokset vastauksesta.

"Lähden nyt lenkille ja kun palaan tunnin päästä, pelikieltoni ja kaikki pelleily on peruttu" -Scholl.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ton Vapaassa Keskustelussa olevan "Jos olisin jääkiekkoilija.." ketjun vois ehkä heivata tonne Kierrätyskeskukseen kun on enemmän sen alueen ketjuja.

Requiescat in pace. Kiekko-Espoo 1984 - 2016 Espoo Blues
Suosikkijoukkue
Ässät, Hurricanes
Mistä saan poistettua käyttäjätunnuksen? @Moderaattorit voi poistaa jos te saatte sen tehtyä. Pitkään oon miettinyt tunnusten poistamista, kun täällä on niin vaikeeta keskustella mistään asiasta. En saa itse siitä oikein mitään irti, että pitäisin tätä omien kirjoitusteni julkaisualustana vaan haluaisin kirjoitusten olevan juurikin keskustelun omaisia. Siinä vaiheessa kun ruvetaan monen palstlaisen toimesta vittuilemaan moneen kertaan liiasta kirjoittamisesta, eikä moderaattorit tee asialle mitään kulkee mun raja

Vajaat kuusi vuotta ja 7195 viestiä kesti tämän virtuaalimanagerin ura...

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mistä saan poistettua käyttäjätunnuksen? @Moderaattorit voi poistaa jos te saatte sen tehtyä. Pitkään oon miettinyt tunnusten poistamista, kun täällä on niin vaikeeta keskustella mistään asiasta. En saa itse siitä oikein mitään irti, että pitäisin tätä omien kirjoitusteni julkaisualustana vaan haluaisin kirjoitusten olevan juurikin keskustelun omaisia. Siinä vaiheessa kun ruvetaan monen palstlaisen toimesta vittuilemaan moneen kertaan liiasta kirjoittamisesta, eikä moderaattorit tee asialle mitään kulkee mun raja

Vajaat kuusi vuotta ja 7195 viestiä kesti tämän virtuaalimanagerin ura...
Eikö fiksumpaa olisi nyt olla vaan hetken kirjoittamatta? Jonain päivänä tulee vielä se hetki kun haluaisit jotain sanoa ja sitten harmittaa kun ei ole enää tunnuksia.

1 - 5 - 17 - 20 - 7 - 23 - 22 - 35 - 9
Suosikkijoukkue
Ässät, Hurricanes
Eikö fiksumpaa olisi nyt olla vaan hetken kirjoittamatta? Jonain päivänä tulee vielä se hetki kun haluaisit jotain sanoa ja sitten harmittaa kun ei ole enää tunnuksia.
Houkutus kirjoittaa on liian suuri, kuten viestimäärästäkin voi päätellä. Eikä siitä oikein muuta saa kuin pahaa mieltä, niin parempi poistaa tunnukset kokonaan.

Kari Runk

Jäsen
Houkutus kirjoittaa on liian suuri, kuten viestimäärästäkin voi päätellä. Eikä siitä oikein muuta saa kuin pahaa mieltä, niin parempi poistaa tunnukset kokonaan.
Täällä sai käsittääkseni ns. tilattua kirjoituskieltoa. Ota vuoden kirjoitustauko, sopisi tuollaiseen tilanteeseen varmaan hyvin. Ei pääse houkutus iskemään, kun kirjoittamaan ei pysty, vaikka mielikin tekisi. Sen lisäksi tietää, että ne tunnukset ovat kuitenkin tallella siellä tulevaisuudessa. Jos vuoden päästä mieli on edelleen sama eikä päätös ole yhtään harmittanut, niin sittenhän on sama vaikka poistaakin ne tunnukset.

(+ itselle olisi jotenkin kauhea ajatus käyttää foorumia nykyisin ilman tunnuksia, mitä aihetta on luettu ja milloin viimeksi, luinkohan tuota viestiä kaksi päivää takaperin jne.)

"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."
Suosikkijoukkue
Ässät, Hurricanes
Täällä sai käsittääkseni ns. tilattua kirjoituskieltoa. Ota vuoden kirjoitustauko, sopisi tuollaiseen tilanteeseen varmaan hyvin. Ei pääse houkutus iskemään, kun kirjoittamaan ei pysty, vaikka mielikin tekisi. Sen lisäksi tietää, että ne tunnukset ovat kuitenkin tallella siellä tulevaisuudessa. Jos vuoden päästä mieli on edelleen sama eikä päätös ole yhtään harmittanut, niin sittenhän on sama vaikka poistaakin ne tunnukset.

(+ itselle olisi jotenkin kauhea ajatus käyttää foorumia nykyisin ilman tunnuksia, mitä aihetta on luettu ja milloin viimeksi, luinkohan tuota viestiä kaksi päivää takaperin jne.)
Niin voisihan tuokin olla ihan toimiva ratkaisu.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
Patrik Laineen seikkailut Fortnitessa, kokkauksessa ja muussa epäoleellisessa jatkossa tänne:
Patrik Laine – suomalaisen supertähden ura jään ulkopuolella

Keskitytään tässä ketjussa jatkossa jääkiekkoon.

Modet
Aivan nollatason jaarittelua ja vieläpä NHL-osiossa. Eikö tällaiset kuulu kierrätyskeskukseen, jos sinnekään? Mutta eräänlaiset off topic-jatkothan ovat tuttuja palstalta jos toiselta, että siinä mielessä ihan järkevää kai.

Last Night a DJ Saved My Life
Je suis koronasika

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Aivan nollatason jaarittelua ja vieläpä NHL-osiossa. Eikö tällaiset kuulu kierrätyskeskukseen, jos sinnekään?
Näinpä.

Patrik Laineen seikkailut Fortnitessa, kokkauksessa ja muussa epäoleellisessa jatkossa tänne
Toivattavasti avataan myös esim. Puljujärvelle pian samanlainen ketju, jossa käsitellään kielivaikeuksia, naisseikkailuja ja muuta epäoleellista kiekkokeskustelun kannalta, eikös vaan? Tuotahan torniolaisen ketju nytkin on.

Jörnimisen jälkeen toiseksi parasta ajanvietettä taitaa olla Jatkoaikaan kirjoittaminen. Ja jos mä satun olemaan yksin, niin mä saatan tehdä niitä yhtä aikaa.

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Näinpä.

Toivattavasti avataan myös esim. Puljujärvelle pian samanlainen ketju, jossa käsitellään kielivaikeuksia, naisseikkailuja ja muuta epäoleellista kiekkokeskustelun kannalta, eikös vaan? Tuotahan torniolaisen ketju nytkin on.
Minusta tuo "haista paska ketju Laineelle" oli ihan hyvä avaus/siirto. Ja kuten toivoit Puljujärvelle vastaavaa ketjua, niin eikö tuo ole helpompi avata itse kyseinen ketju, toiveissahan tuo nyt sinulla ilmeisesti oli? Tietääkseni ketjun avauskieltoa ei teikäläiseltäkään löydy.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ja kuten toivoit Puljujärvelle vastaavaa ketjua, niin eikö tuo ole helpompi avata itse kyseinen ketju, toiveissahan tuo nyt sinulla ilmeisesti oli? Tietääkseni ketjun avauskieltoa ei teikäläiseltäkään löydy.
Olisi toki, mutta enhän mä nyt ihan idiootilta halua vaikuttaa, herranjestas.

Kyllä sen joku vielä humalassa avaa, kun tarpeeksi yllyttää. Ehkä jopa minä.

Jörnimisen jälkeen toiseksi parasta ajanvietettä taitaa olla Jatkoaikaan kirjoittaminen. Ja jos mä satun olemaan yksin, niin mä saatan tehdä niitä yhtä aikaa.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Teemu Selänteellä taitaa olla vapaan keskustelun puolella, jossa keskustellaan hänestä henkilönä eikä pelaajana. Miksei Patrik Laineen henkilöketju ole laitettu vapaan keskustelun puolelle, ja jätetä Patrik Laineen pelaajaketju NHL-osioon?

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tää on ehkä vähän huono paikka tälle viestille, mut koitetaan. Onko palstatoverit voittaneet joskus jotain Jatkoaika.com järjestetyistä kilpailuista. Osallistuin tuossa u20 kisojen aikaan eli tammikuussa Instagramin puolella johonkin höttökisaan ja satuin voittamaan. YV:nä lupasivat laittaa jotain pakettia tulemaan. Tilaus oli kuulemma menossa eteenpäin, ettei pitänyt olla huolissaan jos kestää palkinnon saapuminen. No alkaa olemaan se puoli vuotta kulunut eikä mitään ole kuulunut :D. Kyselin pariin otteeseen ja viimeiseksi Arno IG-tiimistä lupasi laittaa viestiä eteenpäin. Eipä ole sen jälkeen mitään kuulunut, eikä siten oikeastaan edes kiinnostanutkaan.

Onko kohtalon tovereita? Kaikkea paskaa satun aina voittamaan, mutta lottovoitot kiertävät meikäläisen kaukaa.

"Eihän televisiosta mitään muuta pysty katsomaan. Minun maailmaani ei mahdu se kiroaminen ja räyhääminen. Onneksi urheilun lainalaisuudet ovat säilyneet." -Lasse Heikkilä-

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Eikö tuo nyt olisi ollut vain helpompi pistää jääkiekkoilija-Paten ketju ojennukseen? Kyllä se turha paska olisi vähentynyt kummasti kun olisi alkanut pelikieltoja ropisemaan.
Siirsin keskustelun moderointi-linjasta tänne. Meillä on siis tapaus, jossa nimimerkki esitti perustellun, joskin monien mielestä typerän mielipiteen, josta useampi nimimerkki veti herneen nenäänsä. Osa noista vastauksista oli suhteellisen epäasiallisia eikä edes pyrkinyt keskusteluun. Ensimmäisessä viestissä ei puolestaan ollut mitään sääntöjen vastaista. Se ei edes flamettamisen tunnusmerkkejä täytä vaikka ilmeistä onkin että viestiin suhtautumiseen vaikuttikin se että kohde oli monien supersankari-kultapoika. Mutta olisi varmasti turha paska vähentynyt pelikielloilla.

Viimeksi muokattu:
”En ole koskaan väittänyt, että kaikki konservatiivit olisivat typeryksiä. Sen sijaan kaikki typerykset ovat konservatiiveja.” - John Stuart Mill

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mutta olisi varmasti turha paska vähentynyt pelikielloilla.
Tarkennan pointtiani sen verran että tuota jääkiekkoilija-Paten ketjua ojentamalla olisi tuo turha kura saatu vähenemään ja samalla nuo jääkiekon ulkopuoliset neroilut kontrolliin. Kyllä samaan ketjuun mahtuu sekä jääkiekkoon että sen ulkopuolelle liittyvät asiat. Kunhan vaadittaisiin jotain tasoa ja punaista lankaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy