Sama mainos näkyi juuri hetki sitten...
Ja samat blokattu uudelleen.
Sama mainos näkyi juuri hetki sitten...
Tilanne on viety kurinpitodelegaatin käsiteltäväksi.Kauan Oskari Nikkinen saa mainostaa jokaisessa viestissään? Ei pitäisi olla iällä mitään väliä. Syö palstan luettavuutta, kun on tuollainen mainosbotti pönkittämässä omaa agendaansa.
Hetki sitten käytiin keskustelua natsitunnuksien kuten lippujen kieltämisestä. Tässä yhteydessä tietty osapuoli vastusti ajatusta argumenteilla, että samalla kommunistien symbolit sirpit ja vasarat pitää kieltää myös.”Tätä samaa paskaa se on aina teidän rasistien kanssa.”
Katsotaan nyt sitten miten @Moderaattorit suhtautuvat tälläiseen @Anssi #5 solvaukseen.
Hetki sitten käytiin keskustelua natsitunnuksien kuten lippujen kieltämisestä. Tässä yhteydessä tietty osapuoli vastusti ajatusta argumenteilla, että samalla kommunistien symbolit sirpit ja vasarat pitää kieltää myös.
Omasta puolestani näkisin että jos rasistiksi kutsuminen kielletäänkö niin sitten suvakkinimitys tulee kieltää myös.
En tiedä olenko yksin mielipiteeni kanssa, mutta NHL-osioon on alkanut tulevaan aika isolla kädellä linkkejä The Athletic -julkaisuun, joka on maksumuurin takana. Olisiko tarvetta omalle Athletic-ketjulle, mihin noita voi sylkeä vai jatketaanko näiden kylvemistä useaan eri ketjuun? Mikäli itse artikkelin tekstiä ei liitetä viestiin, on arvo ainakin minulle kohtuullisen matala.
En myöskään periaatteesta aio tuota lehteä tilata, sillä ilmaiseen kokeiluun erehtyneenä sähköposti tulvii Athletic-spämmiä, vaikka sen sitä valinnut ja olen jo postituslistalta itseni poistanut.
Veikkaisin, että valtaosalla ei ole tunnareita tuonne. Eli kun linkki sinne postataan eikä laiteta tekstiä mukaan, on ne viestit mielestäni aika sisällöttömiä.Eliiiii. Teikäläistä ärsyttää Athletic-linkit, joten ne pitäisi kieltää?
Et ole. Kristiina Halkolan kanssa teit vallankumousta pioneerileirillä Itä-Berliinissä. Haminan satamassa odottelitte milloin toverit tuo rauhanohjukset Suomeen.Ja sanon tämän ei-vasemmistolaisena ja antikommunistina!
Pelkät linkit maksumuuriin on kyl informaatioarvoltaan täysin nolla. Pieni referaatti mukaan niin saisi myös ne, jotka eivät tilaa the Athleticia, jotain irti viestistä. Ei pitäis olla ihan hirveen paha rasti.Veikkaisin, että valtaosalla ei ole tunnareita tuonne. Eli kun linkki sinne postataan eikä laiteta tekstiä mukaan, on ne viestit mielestäni aika sisällöttömiä.
Pelkät linkit maksumuuriin on kyl informaatioarvoltaan täysin nolla. Pieni referaatti mukaan niin saisi myös ne, jotka eivät tilaa the Athleticia, jotain irti viestistä. Ei pitäis olla ihan hirveen paha rasti.
Ei ole. Niilin hanhet on kielletty. Ja joku toinen hassu youtube-video, paitsi jos kuvailee, mitä linkin takaa löytyy. Yksi älyttömistä syistä, mistä saa pelikieltoa.Eivätkö sisällöttömät linkit ole palstalla muutenkin kiellettyjä? Kaipa se pykälä koskee mahdollisia mainoksiakin?
Maksumuurin takaisten juttujen referointi on lukijaystävällistä ja siten suositeltavaa. Emme kuitenkaan koe tarvetta puuttua maksumuurin takaisten juttujen linkittämiseen palstalle, puhutaan sitten The Athleticista tai vaikka Keskisuomalaisesta.En tiedä olenko yksin mielipiteeni kanssa, mutta NHL-osioon on alkanut tulevaan aika isolla kädellä linkkejä The Athletic -julkaisuun, joka on maksumuurin takana. Olisiko tarvetta omalle Athletic-ketjulle, mihin noita voi sylkeä vai jatketaanko näiden kylvemistä useaan eri ketjuun? Mikäli itse artikkelin tekstiä ei liitetä viestiin, on arvo ainakin minulle kohtuullisen matala.
Vataseen liittyvät viestit vaihtoivat ketjua.Miksi Sami Vatasesta jauhetaan treidiketjussa, vaikka Vatasella pitäisi olla omakin ketjunsa? Tai siis miksei asialle tehdä mitään?
Hei.Kun nämä otteluketju -keskustelut ovat mielestäni jossain määrin kuihtuneet olisiko harkittavissa, että niihin voisi/saisi kirjoittaa myös itse otteluiden aikana (käsittääkseni tällä hetkellä kielletyä/paheksuttavaa). Ei mitään chat -otteluseurantaa vaan asiallisia kommentteja ja näkemyksiä pelin kulusta. Itse ainakin erätauoilla voisin tätä mahdollisuutta hyödyntää. Tokihan näitä kommentteja voi kirjoittaa kesken pelin omaankin osioon, mutta siinä ei synny kontaktia vastustajan kannattajien näkemyksiin.
Palstasofta antaa automaattisesti viikon pelikiellon kolmannesta rikepisteestä vuoden sisällä.Kuinka monesta rikepisteestä tulee pelikieltoa?
Käsiteltiinkö samalla ehdotustani siitä, että myös Moderaattorit ja/tai Jatkoajan verkkolehden toimittajat voisivat avata otteluketjuja?Olemme keskustelleet asiasta ja tulleet siihen tulokseen, ettemme muuta käytäntöjämme tämän asian suhteen keskellä kautta. Samalla päätimme ottaa tämän asian uudelleen käsittelyyn ennen seuraavan kauden alkua.
Mä olen edelleen sitä mieltä, että pre-game -keskustelu siirtyisi automaattisesti joukkueosioista Otteluketjufoorumin puolelle ainakin osittain, jos otteluketjut olisi valmiiksi avattuja jo matsia edeltävän vuorokauden puolella. Valmiiksi avattuun ketjuun on huomattavasti helpompi kirjoittaa vähäpätöisempiäkin asioita kuin avata itse kokonaan uusi ketju.
Lisäksi mun mielestäni kyseinen käytäntö voitaisiin ottaa käyttöön kesken kaudenkin.
Pakko myöntää, ettemme käsitelleet.Käsiteltiinkö samalla ehdotustani siitä, että myös Moderaattorit ja/tai Jatkoajan verkkolehden toimittajat voisivat avata otteluketjuja?
Mä nyt en aivan täysin osta tätä selitystä!Mutta mikäli tällaiseen toimintaan ryhtyisimme, tällaisen toteutus kannattanee hoitaa automatiikan kautta sen sijaan, että kasvattaisimme modetiimin tai toimituksen jo nyt suurta työkuormaa.