Ihmisen täytyy olla vähän tyhmä, jos väittää että tuo taklaus osui päähän. Luulen että jopa Liusjärvi tietää sen, jotenkin lausunnossaan jopa rivien välissä kertoi sen että taklaus oli puhdas. Rangaistus tuli puhtaasti seurauksista jotka tuli pään iskeytymisestä jäähän.Nemecekin saama pelikielto meni niin vihkoon kuin voi mennä.
Totta, varmasti tulisi. Samaan kohtaan tuli kontakti kuin Nemecekin taklauksessa toki vauhtiakin on tilanteessa vähemmän. Tässäpä vaan IFK:n kaveri ei jäänyt kieriskelemään kentälle, joten ei tarvitse tutkia.Itse en toivo tästä tilanteesta pelikieltoa Karjalaiselle, mutta Nemecekin tuomion perusteella tästäkin tulisi antaa viiden ottelun pelikielto. Minusta taklaajat toimivat lähes identtisesti ja ainoat erot löytyvät taklattavien toiminnasta ja taivaankappaleiden sijainneista.
Itse en toivo tästä tilanteesta pelikieltoa Karjalaiselle, mutta Nemecekin tuomion perusteella tästäkin tulisi antaa viiden ottelun pelikielto. Minusta taklaajat toimivat lähes identtisesti ja ainoat erot löytyvät taklattavien toiminnasta ja taivaankappaleiden sijainneista.
Jahas se on Veeti Vainiolle pelikieltoa luvassa. Vaikka ei täysin tähän ketjuun kuulukaan...
Mitähän Vainio tossa oikein ajatteli. Peli oli tyylikäs molemminpuolin ja mitään ylimääräistä jälkipeliäkään ei ollut. Sitten toisen erän päätteeksi Vainio päättää jalalla vetää Tepsin kultakypärän vaihtoluukun vieressä selälleen.
Tälläkö Saipa nousuun?
Tuo on vietävä kurinpitoon jos ei liigan edustajan puolesta niin seuran vaateesta. Aivan suoraan kasvoihin holtittomalla tilanteeseen tulolla. Tuomarit kruunasivat iltansa jatkoajalla. En tiedä kumpi linjatuomareista jäi ilman Is-tähtiä.IFK:n MKerästä taklattiin suoraan päähän ja mies lasarettiin. HPK-pelaaja näytti jotenkin oudosti tulevan tilanteeseen selkä edellä ja samalla kyynärpää Keräsen nassuun.
IFK:n MKerästä taklattiin suoraan päähän ja mies lasarettiin. HPK-pelaaja näytti jotenkin oudosti tulevan tilanteeseen selkä edellä ja samalla kyynärpää Keräsen nassuun.
Tuo on vietävä kurinpitoon jos ei liigan edustajan puolesta niin seuran vaateesta. Aivan suoraan kasvoihin holtittomalla tilanteeseen tulolla. Tuomarit kruunasivat iltansa jatkoajalla. En tiedä kumpi linjatuomareista jäi ilman Is-tähtiä.
Pelitilanne, ei tilanteen ulkopuolella. Kyllä se nauhalla on kun moneen kertaan pyöri myös screenillä.Tarttuiko tuo Keräsen tilanne Telia tallenteelle, vai oliko niitä tilanteita jotka olivat "tilanteen ulkopuolella", eli suomeksi, tv-tuotannon ohjaaja vissiin nukkus tai oli halvaantunut.
Ymmärrän toki, että kiekon meno vie kameraa, mutta kun yleisö mylvii ja Waheeb puhuu jatkuvasta jälkitilanteesta, niin kamera osottaa täysin päinvastaista osaa kentästä. Tulee hassu olo.
Tarttuiko tuo Keräsen tilanne Telia tallenteelle, vai oliko niitä tilanteita jotka olivat "tilanteen ulkopuolella", eli suomeksi, tv-tuotannon ohjaaja vissiin nukkus tai oli halvaantunut.
Ymmärrän toki, että kiekon meno vie kameraa, mutta kun yleisö mylvii ja Waheeb puhuu jatkuvasta jälkitilanteesta, niin kamera osottaa täysin päinvastaista osaa kentästä. Tulee hassu olo.
Se on sinun mielipiteesi. Ottelun erotuomarivalmentaja Masi Puolakan mielipide oli ulosajo. Samoin minun. Mielipiteitä on moneksi, värilasittomin näistä lienee Puolakan.Ei nyt ihan auennut mulle, että kenen holtiton pelaaminen pitäisi viedä kurinpitoon? Jos Keränen luistelee kiekollista pelaajaa selkään naama edellä niin pitäisin sitä vähintään holtittomana mutta ennenkaikkea erittäin typeränä tekona. Ikonen pelaa kiekkoa selkä Keräseen päin. Videoiden perusteella sanoisin että lapaluun seudulle tulee nassu.. ei kyynerpäähän. Vaikka se ja sama, koska ei nyt vaan voi noin säntäillä pää edellä.
Kyllähän tuo oli täysin selvä vastataklaus. Erittäin oudosti Ikonen sen vielä suoritti ja aluksi luulin hänen kaatuvan tilanteessa ennen kontaktia.Ei nyt ihan auennut mulle, että kenen holtiton pelaaminen pitäisi viedä kurinpitoon? Jos Keränen luistelee kiekollista pelaajaa selkään naama edellä niin pitäisin sitä vähintään holtittomana mutta ennenkaikkea erittäin typeränä tekona. Ikonen pelaa kiekkoa selkä Keräseen päin. Videoiden perusteella sanoisin että lapaluun seudulle tulee nassu.. ei kyynerpäähän. Vaikka se ja sama, koska ei nyt vaan voi noin säntäillä pää edellä.
Klipissä Turusen toiminta on melko esimerkillistä, kun hän näkee taklauksen tulevan niin keskittyminen siirtyy täysin kiekosta taklauksen vastaanottamiseen. Puolustajankin tehtävä tuli täytettyä, kiekko riistettiin.