Sinä puhut siitä, että isku tulee polvitaipeeseen takaa. Tyrväisen isku tulee sivusta. Ette tekään varmaa nuoruudessa niin tyhmiä olleet, että potkitte toistenne polvia sivusta päin?
En puhu. Missään vaiheessa en ole näin väittänyt ja niihin kahteen viestiin, joissa olen tätä asiaa käsitellyt, olen vielä erikseen maininnut etten tiedä mihin Tyrväisen poikkari osuu. Ilmeisesti sekään ei riitä, ettei kirjoita jotain ja laittaa asiasta vielä disclaimerin, kun toiset eivät lue viestejä ajatuksella. Olen ainoastaan spekuloinut molemmilla vaihtoehdoilla ja tuossa lainaamassasi viestissäni vastasin kirjoittajalle, joka ei antanut sille suurta merkitystä osuuko isku taakse vai sivuun, kun taas minusta sillä on erittäin suuri merkitys. Ymmärrän jos tuosta viestistä saa kuvan, että pidän suurta pelikieltoa täysin poskettomana, mikä ei sekään pidä paikkaansa, mutta missään vaiheessa en väittänyt iskun nimenomaan tulevan takaa. Avasin ainoastaan sen merkitystä ja heidän näkymystään, jos isku heidän tulkintansa mukaan tulee juuri takaa.
EDIT: Taisin ollakin minä joka luin viestisi ilman ajatusta, sillä ethän sinä väittänyt minun väittäneen Tyrväisen iskun tulevan polvitaipeeseen takaa.
Nyt videon uudestaan katsoneena voin itsekin ilmaista mielipiteeni siitä mitä tuossa tapahtuu ja minusta isku tulee aivan liian sivusta, jotta sen voisi tulkita vain poikkeuksellisen kusipäiseksi normipoikkariksi. Ristiriitaiset on fiilikset pelikiellon suhteen, kun todella nyt voisi näyttää ettei tällaista hyväksytä sitten ollenkaan, mutta ainoatakaan playoffs -ottelun missaamista en toivoisi. Viisi ottelua voisi olla oikea ratkaisu. Toivottavasti Tyrväinen ei tempullaan kussut HIFK:n välieräpaikkaa.