holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Kiitos Åsten! Joku tuolla Kärppien keskustelussa ennustikin jo hyvissä ajoin ennen viikonloppua, että Hifkin kanssa peleistä ei selvitä ilman loukkaantumisia ja niinhän siinä vaan kävi.
Kiitos Åsten! Joku tuolla Kärppien keskustelussa ennustikin jo hyvissä ajoin ennen viikonloppua, että Hifkin kanssa peleistä ei selvitä ilman loukkaantumisia ja niinhän siinä vaan kävi.
Tähän muuten kaipaisin jotain lisäinfoa, en siis sano etteikö tätä olisi voinut käydä mutta millainen tilanne ja mitä siinä käy? Tuohan meni itse suorassa ottelulähetyksessä kyllä varmaan kaikilta ohi.Kiitos myös teille Haatajan telomisesta.
peltosvillen pelleilyineen
Tähän muuten kaipaisin jotain lisäinfoa, en siis sano etteikö tätä olisi voinut käydä mutta millainen tilanne ja mitä siinä käy? Tuohan meni itse suorassa ottelulähetyksessä kyllä varmaan kaikilta ohi.
Voitko avata mitä tällä tarkoitat?
Joo onhan näin voinut käydä, mutta en silti lähtisi mitään syyttelyitä kamalasti vielä tekemään jos tuosta ei oikeasti mitään varteenotettavaa todistetta ole.Käsittääkseni Haataja sai poikkaria kaulaan, mutta en ole kyllä itsekään saanut aikaiseksi kaivaa mitään videomateriaalia tuosta.
Aha. Eli se että yksi idiootti suoltaa viestitolkulla paskaa tarkoittaa sitä että tämä koko keskustelu olisi ihan kollektiivisesti lähtenyt liikkeelle siitä kun Kärpät hävisi runkosarjan kannalta kaksi täysin merkityksetöntä ottelua IFK:lle? Voi vittu että on aukoton logiikka siellä päässä.Samaahan näistä muistakin Oulun suunnalta tulevissa kommenteissa on aistittavissa.
Joo onhan näin voinut käydä, mutta en silti lähtisi mitään syyttelyitä kamalasti vielä tekemään jos tuosta ei oikeasti mitään varteenotettavaa todistetta ole.
Aha. Eli se että yksi idiootti suoltaa viestitolkulla paskaa tarkoittaa sitä että tämä koko keskustelu olisi ihan kollektiivisesti lähtenyt liikkeelle siitä kun Kärpät hävisi runkosarjan kannalta kaksi täysin merkityksetöntä ottelua IFK:lle? Voi vittu että on aukoton logiikka siellä päässä.
Ei minua nuo kaksi hävittyä peliä hetkauta suuntaan eikä toiseen, ei nyt eikä yleisestikään. Sille en voi mitään että muutamien kirjoittajien kommentointi täällä (ja tulee ihan sekä IFK:n että Kärppien leiristä näitä) meinaa välillä mennä ihon alle, mutta sillä ei ole mitään merkitystä näiden kahden ottelun tuloksen kanssa.Kannattaa varmaan itse kunkin hetki hengähtää ja odottaa että tappion tuoma tunnelataus laantuu.
Mielenkiintoinen tilanne kaikkinensa, kontakti ei itsessään näytä pahalta mutta maila ilmeisesti osuu sitten ikävään paikkaan? Paskamainen juttu.
Mielenkiintoinen tilanne kaikkinensa, kontakti ei itsessään näytä pahalta mutta maila ilmeisesti osuu sitten ikävään paikkaan? Paskamainen juttu.
Minä en kyllä tuosta videosta nää että mihin se maila osuu jos se ylipäätään johonkin osuu, mutta hyvä jos sinä pystyt tuosta sanomaan.Onhan tuossa selkeästi enemmän voimaa ja vauhtia kuin Tyrväisen tökkäisyssä ja iskukin kohdistuu huomattavasti vaarallisempaan paikkaan. En sitten tiedä olisiko tilanne mennyt eteenpäin jos Selin tai Salmelainen olisi tilanteen Kärppä-organisaation tavoin nostanut esiin.
Minä en kyllä tuosta videosta nää että mihin se maila osuu jos se ylipäätään johonkin osuu, mutta hyvä jos sinä pystyt tuosta sanomaan.
Minä en kyllä tuosta videosta nää että mihin se maila osuu jos se ylipäätään johonkin osuu, mutta hyvä jos sinä pystyt tuosta sanomaan.
No ei vittu vaan itsellesi, ihan kuten @Beagle Boy tuossa toteaa niin voihan siinä osua esim. ranne tai joku muukin kuin maila? Vittu että menee välillä oikeasti hermo kun pitää rautalangasta vääntää joka helvetin asia niin ei jää kenellekään mitään epäselvyyksiä tänne."Jos se ylipäätään johonkin osuu"? Huvikseen Hade varmaan jätti matsin kesken. Ei vittu, nyt on hyvä hetki mennä nukkumaan.
Yksi IFKn lukuisista sankareista päätti Kärppäpuolustaja Niemelän kauden.
Kyllä tuo seura kaikkine Bäckströmin ulostuloineen ja omien huippujunnujen pois potkimisen ja peltosvillen pelleilyineen ja näiden puukäsien peluuttaminen on häpeäksi koko Suomelle ja sellainen häpen pilvi leijuu koko Helsingin yllä tällä hetkellä että ihan vituttaa kun on tuollainen riesa pitänyt perustaa.
Kärppäpuolustaja Mikko Niemelän kausi päättyi HIFK-hyökkääjän taklaukseen | Jääkiekko | Kaleva.fi
Minä veikkaisin jompaakumpaa rannetta. Kenkusti nostaa Karvinen stagan ylös ennen osumaa.
Eli tuuria tilanteessa melkoisesti, että Vesalainen ei loukkaantunut pahastikkin tilanteessa.
Haatajalla on jonkin verran käsi irti kropasta tuossa, eli voihan se olla että käteen osuu. Hankala tuosta on mitään kaulaosumaa kyllä oikeasti löytää, mutta mistäs minä tiedän.Sekin voi toki olla. Jostain syystä minulla on käsitys että osuma olisi tullut nimenomaan kaulaan, mutta en edes muista kuka niin sanoi.
Karvisen suunta ja vauhti on tuossa kyllä todella kyseenalainen, koska hänen luistinlinja ei todellakaan ole menossa päätyyn ottamaan rännikiekkoa vastaan, vaan ihan suoraan maalia kohti. Osuma on täysin Karvisen vika.
Haatajalla on jonkin verran käsi irti kropasta tuossa, eli voihan se olla että käteen osuu. Hankala tuosta on mitään kaulaosumaa kyllä oikeasti löytää, mutta mistäs minä tiedän.
Karvisen toiminta on tosiaan outoa, on menossa maalille ja Haatajakin on siinä, kontakti tulee mutta ei kuitenkaan niin kovasti että Haataja lentäisi sen voimasta nurin tai oikeastaan pahemmin edes horjahtaisi. Outo tilanne.