Tämä on maailman väsynein argumentti. Jääkiekko on muuttunut minun elinaikanani aivan helvetisti. Nuorempana olin sitä mieltä, että kiviä taskuun ja pää ylös. Olin myös sitä mieltä, että kahdessa päätuomarissa on yksi liikaa. En ole enää. Nyt jääkiekko on niin nopea ja fyysinen peli noihin aikoihin verrattuna, että myös asenteiden pitää muuttua perässä. Ei tuossa ole enää mitään järkeä, että laillisella taklauksella voit vetää jätkän lasarettiin. Pää halki ja solisluu paskana. Kuten päähän kohdistuneet taklaukset, tässäkin on itse lajin muututtava ja sopeuduttava nykyaikaan. Ei vaan voi enää noilla vauhdeilla vetää täysillä loppuun asti jokaikisessä tilanteessa. Jälki tulee olemaan rumaa.Oletko itse pelannut koskaan jääkiekkoa sellaisessa sarjassa, jossa saa taklata? Minulle tuo on itsestäänselvyys, että on saanut taklata ja itse on taklattavissa, jos kiekko tulee kohdalle. Ja ei taklaaja todellakaan ehdi katsomaan, saako pelaaja kiekon haltuun vai ei. Se on täysi mahdottomuus nopeassa pelissä nimeltä jääkiekko.
Pelaatko tällä hetkellä jossain liigajengissä?