Kukkonen tuli kolatuksi viime keväänä samalla tavalla, joskin vähän kovemmalla vauhdilla, mutta laidan lähellä ja suoraan numeroihin.Laittakaa joku vaihteeksi faktaa tiskiin ja tämä kuuluisa Tuppuraisen rikoshistoria?
Kukkonen tuli kolatuksi viime keväänä samalla tavalla, joskin vähän kovemmalla vauhdilla, mutta laidan lähellä ja suoraan numeroihin.
Tuon pelikiellon perusteluissa on kyllä mainittu "ei ole aiempia huomioon otettavia", joten sillä perusteella lyhyt historia.
Juuri äsken, kun varmistin tuon. Muuta eroa eilisellä ja Kukkosen tilanteella ei ole kuin se, että eilen Allu on "3-mies tilanteessa" ja Kukkosen tapauksessa ainoa. Molemmat tulee suoraan numeroihin, sanoi taklattu mitä tahansa.Okei no oletko katsonut sen taklauksen? Kukkonenkin totesi että normaali pelitilanne, sen takia ei siitäkään kovempaa tuomiota tullut.
En paskamyrskyn tietäen jaksanut lähteä sorkkimaan, mutta olen samaa mieltä. Vauhtia ei ole mitenkään erityisen paljon ja kyllä, olisi ehtinyt jättää taklaamattakin, helposti. Sekin on totta, että hyvin vastaavia nähdään lähes joka pelissä - nyt Tukosen leuka tms. napsahtaa vain pleksiin niin, että valot sammuvat. Yleensähän noissa taklatun vartalo ojentuu niin, ettei pää edellä laitaan mene. Mutta juu, joku kolme peliä varmaan on ihan passeli.Kyllä mun on pakko liittyä tähän vähemmistöön, jonka mielestä vastaavia taklauksia nähdään melkein jokaisessa pelissä. Mutta olenkin puolueeton tarkkailija, vihaan kumpaakin joukkuetta tasapuolisesti. Ja loppuun ne pakolliset jargonit: saas nähä, tuomitaanko teosta vai seurauksista, blaa-blaa-blaa.
Juuri äsken, kun varmistin tuon. Muuta eroa eilisellä ja Kukkosen tilanteella ei ole kuin se, että eilen Allu on "3-mies tilanteessa" ja Kukkosen tapauksessa ainoa. Molemmat tulee suoraan numeroihin, sanoi taklattu mitä tahansa.
Okei no oletko katsonut sen taklauksen? Kukkonenkin totesi että normaali pelitilanne, sen takia ei siitäkään kovempaa tuomiota tullut.
Ei kai Kukkosen sanomisilla ole mitään merkitystä keskusteltaessa siitä, onko Tuppuraisella kurinpitohistoriaa vai ei. Kukkos-casen jäljiltä Tuppuraisella on kurinpitohistoriaa, joten uusijana tuomitaan tai ainakin pitäisi tuomita.
Tottakai. Mutta nämä Torres vertailut ja 10 ottelun pelikiellot koska kaveri tunnetaan rottana joka ajelee miten sattuu? Itse en millään saa Tuppuraisesta sellaista kuvaa tai löydä tietoa mitä täällä jauhetaan.
No eihän vertaudu. Teot eivät muistuta toisiaan kuin lievästi. Jos sinä et näe eroa, se on sinun asiasi. Ihan oikeasti, sellainen asia on olemassa kuin huono tuuri. Bloodin taklauksessa siitä ei ollut kyse, mutta Tuppuraisen taklauksessa oli.Mikäli linja säilyy, Tuppurainen saa neljän ottelun huilin. Teko vertautuu hyvin Bloodin tapaukseen eli kolme peliä plus yksi rangaistushistoriasta.
Kurinpitopäätös Ben Bloodin asiassa ottelussa KooKoo–Pelicans | Uutiset | Liiga
Vaikea sanoa miksi tuosta tuli niin pahaa jälkeä, taklaushan on varsin tavallinen pehmeähkö selänpuolelta niittaus joita tapahtuu joka pelissä. Rangaistavaa ilmanmuuta, mutta tahdon vain sanoa että ei todellakaan mikään kova niitti (selkäänkään) taklauksena. Sen tosiaan näkee myös pelaajien reaktioista.
Olen aivan samaa mieltä siitä, että Tuppurainen voisi ottaa vähän oppia ja tajuta ettei jokaista tilannetta tarvitsee laidasta läpi viedä.
Tuppurainen hakee kovia taklauksia varsinkin kotipeleissä. Olen pannut itse merkille
että verrattuna muiden pelaajien taklauksiin Tuppuraisen tilanteissa useammin
vastapuolen pelaaja on huonommassa asennossa esim. ajoittaa taklauksen juuri kun pelaa kurkottaa kiekkoa kulmasta ja tasapaino on yhdellä jalalla ja pelaaja hiukan irti laidasta jne..En tiedä varmaan ylimääräistä höntyilyä.. Mutta tämmöinen mielikuva jäänyt.