Tai pää omien munien normaalikorkeudella. Ihan hyvä termi kuvaamaan sitä, että vedellään kentällä laput silmillä pää alhaalla eestaas ilman huolta huomisesta.Mä oon ite ymmärtänyt tän termin, että pelaaja olisi ns. pää vastustajan munissa
Tai pää omien munien normaalikorkeudella. Ihan hyvä termi kuvaamaan sitä, että vedellään kentällä laput silmillä pää alhaalla eestaas ilman huolta huomisesta.Mä oon ite ymmärtänyt tän termin, että pelaaja olisi ns. pää vastustajan munissa
Ei hävettänyt eikä hävetä kurinpitopäätöksen jälkeen vieläkään. Ihan jopa mukava olo, että oma ymmärrys jääkiekosta on edelleen tallella.Porkkanalasit voisi ottaa siellä silmiltä pois tai mennä takaisin rinkirunkkaamaan teidän omalle foorumille, uskomatonta menoa, hävettäisi itseä jo.
Se ei siltikään tee päähäntaklaamisesta hyväksyttävää, Jämsenin ura vaan saattaa loppua lyhyeen tällä tahdilla.
Itsehän sanoin että pelikieltoa ei tuosta pitäisi tulla, ulosajo oli ihan ok.Ei hävettänyt eikä hävetä kurinpitopäätöksen jälkeen vieläkään. Ihan jopa mukava olo, että oma ymmärrys jääkiekosta on edelleen tallella.
Näytätkö, missä olen itkenyt filmaamisesta? Ja minkä porukan? Mihin porukkaan liitit minut?Itsehän sanoin että pelikieltoa ei tuosta pitäisi tulla, ulosajo oli ihan ok.
Ei kaikista ulosajoista tarvi pelikieltoa tulla ja teidän porukan itkemiset filmaamisesta on vieläkin aika säälittävää.
Aika heikko gotcha-moment siellä.
Joidenkin pitäisi käydä kerran jäällä tekemässä nopea suunnan muutos ilman että pää laskee alas.Täysin oikea päätös ja koko ulosajokin oli taas todella kevyt. Jämsenille joku voisi kertoa, että pitäisi sen pään ylhäällä.
Eipä tuolla ole varsinaista merkitystä. Pelaaja pystyy ennakoimaan sitä näköhavaintoa ja sitä myöten nopeuttamaan omaa reaktioaan tiedostamalla, missä lähimmät pelaajat ovat, niin olisi Jämseninkin pitänyt pystyä. Jos ihminen ei tajua tai on vaikka tyhmänrohkea, niin se on täysin toinen juttu.Nyt puhutaankin visuaalisesta reaktioajasta. Kuuloon perustuva reaktioaika on hieman nopeampi. Eli on eri asia.
Kannattaa googlettaa asiasta lisää mikäli kiinnostaa.
Eipä tuolla ole varsinaista merkitystä. Pelaaja pystyy ennakoimaan sitä näköhavaintoa ja sitä myöten nopeuttamaan omaa reaktioaan tiedostamalla, missä lähimmät pelaajat ovat, niin olisi Jämseninkin pitänyt pystyä. Jos ihminen ei tajua tai on vaikka tyhmänrohkea, niin se on täysin toinen juttu.
Näin tehdään.Otetaan kaikki opit vastaan nöyränä ja mennään jo eteenpäin, jookos?
Pelin saisi tuosta antaa, vaikkapa sitten ihan tyhmästä päästä (epäurheilijamaisuudesta).Mielestäni TPSn Anttilan toiminta Sportin Sundströmiä kohtaan voittolaukauksen jälkeen olisi syytä ottaa kurinpidon käsittelyyn.
https://x.com/smliiga/status/1749872086137331835?s=20
Ilvesfoorumilta kopioitu klippi Liedeksen kahden käden viikatteesta, joka ei edennyt jostain syystä kurinpidon käsittelyyn. Todetaan kuitenkin, että osuu Gregoiren alakäteen (hanskakin lentää kädestä).
näköjään ei tuomittu jäähyäkään, tai rankkaria?
Ilvesfoorumilta kopioitu klippi Liedeksen kahden käden viikatteesta, joka ei edennyt jostain syystä kurinpidon käsittelyyn. Todetaan kuitenkin, että osuu Gregoiren alakäteen (hanskakin lentää kädestä).
Pikkuruudukta tuhrussaen näyttää isku tulevan lapa lapaa vasten —-> ei jäähyä.
Tilannehuoneen ilmoituksessa luki, että "lyö alakäteen" - ei siis mailaan. Hanskahan siinä lähtee kädestä.
Odotan näissä linjakkuutta kurinpidolta. Jos tuollaiset ylhäältä tulevat kahden käden viikatteet halutaan karsia pois, pitäisi ne automaattisesti ottaa kurinpidon käsittelyyn ja rangaistusten tulla teon mukaan.