wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Se oli kevyt ja kiekolliseen pelaajaan. Ulosajo pelissä olisi voinut olla sopiva rankku. Turhaan tulit provoilemaan.Puhakan huitasusta 0.
Se oli kevyt ja kiekolliseen pelaajaan. Ulosajo pelissä olisi voinut olla sopiva rankku. Turhaan tulit provoilemaan.Puhakan huitasusta 0.
Kovaa uhriutumista sulta. Jos olis vaikka Witkowski vetänyt samanlaisen Mäntykiveen niin olisi samanlainen 4 sivun itku kuinka vähintään 5 peliä rankkuaSe oli kevyt ja kiekolliseen pelaajaan. Ulosajo pelissä olisi voinut olla sopiva rankku. Turhaan tulit provoilemaan.
Whataboutismi sitä ja tätä. Näistä nyt paistaa sellaset Tappara-trollin värilasit kilometrien päähän, että alta pois. Paljon muusta kun Ilveksestä sullakaan ei asiaa täällä palstalla tunnu olevan. Nytkin vuorokauden päästä piti päästä vielä samoja asioita kertaamaan tästäkin tapauksesta ja kaivaa joku vanha erilainen tilanne mukaan ja vertailla laput silmillä siihen. Kauha, lusikka ja Mouhijärvi.Kovaa uhriutumista sulta. Jos olis vaikka Witkowski vetänyt samanlaisen Mäntykiveen niin olisi samanlainen 4 sivun itku kuinka vähintään 5 peliä rankkua
Kurinpito tekee kyllä liikaa virheitä kun ei rankaise rottailuja kunnolla.
Olisin kanssa antanut Nymanille 2 min poikkarista oli aika voimalla lyöty käsivarteen
1931 taas meitä syrjitään! En hirveästi ole Ilveksestä kommentoinut en edes otteluseurannassa silloin kun Tappara ei pelaa eri meininki teidän leirissä. Sähän olen tyytyväinen että Blood ei saanut kakkua niin pääsee itkenään krokodiilin kyyneleitä tänne. Miksi Clendeningin huitasu on eri kuin Bloodin kosto Nymaniin? Ainakin se että Puhakka ei hakannut ennen tilannetta kun sai huitasun ranteeseen.Whataboutismi sitä ja tätä. Näistä nyt paistaa sellaset Tappara-trollin värilasit kilometrien päähän, että alta pois. Paljon muusta kun Ilveksestä sullakaan ei asiaa täällä palstalla tunnu olevan. Nytkin vuorokauden päästä piti päästä vielä samoja asioita kertaamaan tästäkin tapauksesta ja kaivaa joku vanha erilainen tilanne mukaan ja vertailla laput silmillä siihen. Kauha, lusikka ja Mouhijärvi.
Ei missään tapauksessa, eikö se asia käsitelty jo silloin aiemmin ja se 5 peliä oli täysin oikein. Kysymyksenä vain onkin miksei linja pidä yhtään nyt kun pleijarit lähestyy, ei minkään tapauksen osalta. Enkä tarkoita että Bloodin olisi pitänyt saada viittä peliä, vaan sitä että nolla peliä on huolestuttava signaali jatkoon!Silloin on ok vetää viikate käsille?
Puhakan huitasusta 0.
Eipä tullut pelikieltoa:Tuon videon perusteella Larsen kyllä huilaa pari peliä.
Siellä on siis noppa jossa on myös nolla, tai sitten tippui lattialle eikä kukaan viitsinyt nostaa.Eipä tullut pelikieltoa:
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Ihme juttu ettei tullut paria ottelua. Noh ei siinä mitään, noutaja tulee Larssonille varsinkin nyt kun kurinpito ei sitä antanut.Eipä tullut pelikieltoa:
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Eipä tullut pelikieltoa:
Hyvin erikoista. Poikkeaa aiemmasta linjasta selvästi. Ehkä olisi syytä luoda selkeä linja ->I vuodenvaihteeseen ja I-> 1.1 alkaen joka kausi ja part kolme pleijareissa heitetään sääntökirja leirinuotioon.Eipä tullut pelikieltoa:
Täällä vahva sama.Jotenkin ei aukene, että Davidssonille oli pakko lätkäistä yksi ottelu, mutta Larsenille ei mitään. Aina jaksaa nää päätökset jättää sellaisen mielikuvan, että olen keskimääräistä tyhmempi ilmeisesti.
KOVA ÄIJJÄ!!Ihme juttu ettei tullut paria ottelua. Noh ei siinä mitään, noutaja tulee Larssonille varsinkin nyt kun kurinpito ei sitä antanut.
KOVA ÄIJJÄ!!
Noutaja?
Mun mielestä tällä kaudella on ollut erittäin selkeä ja hyvä linja näissä päähän kohdistuneissa. Kuten perjantaina Larsenin tilanteen jälkeen totesin:Jotenkin ei aukene, että Davidssonille oli pakko lätkäistä yksi ottelu, mutta Larsenille ei mitään. Aina jaksaa nää päätökset jättää sellaisen mielikuvan, että olen keskimääräistä tyhmempi ilmeisesti.
Mielestäni Lindstenin pään asento muuttuu aika paljon tuossa viime hetkellä, kun pistää syötön eteenpäin. Veikkaan, että silti tulee vitonen, mutta ei kakkua.
Edelliseen viitaten, Rafkinin tilanteessa taklattavan asento ei muutu juuri ennen taklausta, joten kurinpidon linjan mukaisesti kaikki vastuu on taklaajallla.Olen varmasti tietämätön/tyhmä, mutta mielestäni Rafkinin ja Larsenin päähän kohdistuneet taklaukset olivat melko identtisiä. Rafkin sai 2 peliä banaania ja Larsen 0. Mitä vittua?
Edelliseen viitaten, Rafkinin tilanteessa taklattavan asento ei muutu juuri ennen taklausta, joten kurinpidon linjan mukaisesti kaikki vastuu on taklaajallla.
Ok, olen kurinpidon kanssa tästä eri mieltä.Kurinpitodelegaatio kuitenkin itse toteaa Larsenin tapauksessa, että Lindsten ei muuta asentoaan, joten tilanteessa vastuu on taklaajalla.
Totta turiset. Lindstenin tilanteessa kuitenkin taklaus tulee ehkä hivenen myöhässä ja täysin ulkopuolisen, kolmannen pelaajan toimesta. Tilanteeseen ja vauhtiin nähden tuo Lindstenin tilanne oli mielestäni vaarallisempi. Kurinpito toki varmasti katselee näitä tilanteita ihan puhtaasti sääntökirjan mukaan.Ok, olen kurinpidon kanssa tästä eri mieltä.
Mutta kurinpidon perusteluissa erottava tekijä näyttäisi näiden taklauksen välillä olevan osumavektori. Larsenin tapauksessa taklaus "lävistää" taklattavan vartalon, ja jos Lindsten ei olisi laskenut päätään, taklaus olisi osunut hartioihin/vartaloon.
Rafkinin tilanteessa taklaus ei olisi osunut yhtään mihinkään, jos taklattavan pää ei olisi ollut alhaalla. Eli taklaus kohdistui alhaalla olevaan päähän, sen sijaan että se olisi osunut päähän matkallaan kohteen vartaloon.
Tuokin on ihan selkeä peruste antaa Rafkinille kakkua ja Larsenille ei.
Tulossa. Minne pitikään ?Noutaja?