Mun ämyreistä on tänään kuulunut tällainen kokonaisen albumin kokoinen biisi. Pyörremyrskyä tarjoilee Transatlantic.
Tuli tuosta bassocoverista mieleen oma biisisuosikki joka on ollut itellä kaikissa mahdollisissa soittimissa ja tulee olemaan.
Marcus Millerin Power, tyylikästä groovea:
Mötley Crüe: Too Fast for Love. Ei tämä levy ole ikääntynyt hyvin. Jotenkin aina luulen, että Look s That Kill löytyy tältä platalta, muttei löydy. Vince Neilin laulu keskimääräistä kamalampaa. Tähän olisi tarvinnut järeäotteista tuottajaa, jota ei tainnut olla (en googlaa) (googlasin: ei ollut). 2/5.
Mötley Crüe: Too Fast for Love. Ei tämä levy ole ikääntynyt hyvin. Jotenkin aina luulen, että Look s That Kill löytyy tältä platalta, muttei löydy. Vince Neilin laulu keskimääräistä kamalampaa. Tähän olisi tarvinnut järeäotteista tuottajaa, jota ei tainnut olla (en googlaa) (googlasin: ei ollut). 2/5.
Mötley Crüe: Shout at the Devil. Tyyppiesimerkki kolmen tähden levystä. Soundit aika hyvät, biisit aika hyviä ja kaksi ensimmäistä biisiä kiitettäviä. Koska olen tosikko ja jeesustelija niin albumin tietty kuvasto vähän häiritsee. Hyvää laulajaa tämä bändi kaipaa. Tykkään rumpalista eikä kitaristikaan ole huono. Helter Skelter -tulkinta on huono. 3/5.