Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 733
  • 21 694

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitääkö olla? Kyllä mulla Jouni Mömmö on Joensuun Syd Barrett, mutta eihän se musiikki ole ollenkaan samanlaista. Henki on samanlainen, etkä sinä sitäkään ymmärrä.

Kuka on Jouni Mömmö? Teillä on siellä Venäjän rajalla hassun nimisiä ihmisiä. Onko tää joku kaveri joka on vetänyt paikallisella Teboililla ikänsä lasolia?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vanhan liiton rokkimiehenä täytyy nostaa varovainen peukku Outkastille räbä- ja hiphop-skenestä. On tehnyt paikoitellen aika hyvääkin tavaraa. Livenäkin nähty.











Tällaisena melko anti-rap/hip-hop ihmisenä täytyy itsekin nostaa hattu päästä ja tunnustaa, että OutKast oli allekirjoittaneelle sukupolvensa kovimpia nimiä omassa genressään ja Hey Ya! oli aivan suosikki radiobiisejäni taaperona. Ja tuo Ms. Jacksonin musavideo on tosiaan loistava kuten @Rinksu jo sanoikin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tällaisena melko anti-rap/hip-hop ihmisenä täytyy itsekin nostaa hattu päästä ja tunnustaa, että OutKast oli allekirjoittaneelle sukupolvensa kovimpia nimiä omassa genressään ja Hey Ya! oli aivan suosikki radiobiisejäni taaperona. Ja tuo Ms. Jacksonin musavideo on tosiaan loistava kuten @Rinksu jo sanoikin.

Kyllä. Varmaan itse toinkin jo tarpeeksi oman taustani esiin, mutta OutKast on kyllä ollut läpi vuosien se räppibändi, josta diggaan. Se poikkeus. Tarpeeksi mukana sitä ns. oikeaa musaa, soulia, kutusoulia, hiton svengaavaa menoa ja jyräävää bassoa jne.

Jos tällaisia olisivat kaikki räppiartistit.


Ja tässä se Outkastin kovin biisi. Tää on kova. Ja Andrélla on makee ääni, jos en oo aiemmin sanonut.


 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Facebook mainosti että Deep Purple on julkaissut tänään ensimmäisen maistiaisen uudesta levystään, joten pitihän se kuunnella. Korona ei näemmä vaikuta sentään levyjulkkareihin, joten kesällä pitäisi tulla yksi jos toinenkin albumi. Kun olin peruskoulussa ja lukiossa, niin Purple julkaisi vain 2 tai korkeintaan 3 levyä. Siihen nähden tahti on ollut viime vuosina huikea. Tämä on jo kolmas levy lyhyen ajan sisään!

Itse biisi on enemmän maistiainen tulevasta, eikä niinkään "sinkkulohkaisun tasoa". Sopii toisaalta tähän hetkeen aika hyvin, kun henkilö tarpoo kaupungin läpi avaruusasussa. Itse video onkin laadukas. Ian Gillan ei taida hirveästi arvostaa musavideoita, koska Purple ei ole koskaan loistanut tuolla saralla hänen ollessa solistina. Tämä onkin ehdotonta parhaimmistoa Purplen videoista Gillanin vetämänä..



 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Facebook mainosti että Deep Purple on julkaissut tänään ensimmäisen maistiaisen uudesta levystään, joten pitihän se kuunnella. Korona ei näemmä vaikuta sentään levyjulkkareihin, joten kesällä pitäisi tulla yksi jos toinenkin albumi. Kun olin peruskoulussa ja lukiossa, niin Purple julkaisi vain 2 tai korkeintaan 3 levyä. Siihen nähden tahti on ollut viime vuosina huikea. Tämä on jo kolmas levy lyhyen ajan sisään!

Itse biisi on enemmän maistiainen tulevasta, eikä niinkään "sinkkulohkaisun tasoa". Sopii toisaalta tähän hetkeen aika hyvin, kun henkilö tarpoo kaupungin läpi avaruusasussa. Itse video onkin laadukas. Ian Gillan ei taida hirveästi arvostaa musavideoita, koska Purple ei ole koskaan loistanut tuolla saralla hänen ollessa solistina. Tämä onkin ehdotonta parhaimmistoa Purplen videoista Gillanin vetämänä..



Seitenkymppiset sedät ne vaan jaksaa heilua. Ihan perus settiä jota kuuntelee mutta ei säväytä. Itselleni se ainoa ja oikea Deep Purple on se jossa soittaa John Lord ja Ritchie Blacmore.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Duran Duran oli kasarilla kova. Sitä auttoi isoveli Vesku, joka oli vitun cool. Vesku soitti tätä, näytti ihan Simon LeBonilta ja ajoi Alfa Romeolla. Oli mahtavaa päästä Veskun Alfan kyytiin. Silloin ajettiin kovaa ja soitettiin Durania. Tyttöjäkin oli kyydissä, mutta en minä niistä silloin vielä ymmärtänyt. Vesku ymmärsi sitäkin enemmän.

Isoveikan bändi. Mutta vähän minunkin.














 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Inuiittien progea 1970-luvun alun Grönlannista. Hieno ja omaperäinen yhtye tämä Sume, kuuntelen mieluusti silloin tällöin. Vai tietääkö joku paremman inuiittiprogebändin? Vinkkiä tänne siinä tapauksessa.

 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Suomen kovimpia laulajia eli JP Leppäluoto julkaisee tänä vuonna ensimmäisen sooloalbuminsa ja vajaa kaksi viikkoa sitten julkaistiin ensimmäinen sinkku kyseiseltä levyltä:





Todella kova biisi ja tuo JP:n ääni on kyllä todella hienoa kuunneltavaa.


JP myös heittää bändeineen tämän viikon perjantaina ilmaisen livestream-keikan:
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
...eikä tämäkään pöllömpi ole. Dullin yhtye siltä ajalta, kun Whigs oli ns. luovalla tauolla. Twilight Singers ja Decatur st. Tässä tuoksahtaa New Orleans ja Southern- kaimat, Gothic ja Comfort.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös