Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 905 917
  • 21 751

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ja sellaisenakin parempaa musiikkia kuin 40-vuotiaiden, aikuisten miesten, örinähippalot tai testorevitykset joihin sanoitukset on lainattu Kari Tapiolta, hätäisesti englanniksi sohien.

Varmasti parempaa, jos omat musiikinkuuntelutendenssit juontavat juurensa siitä, mitä on sovinnaista ja mukavaa kuunnella. Vaikka Matthew Bellamylla huhupuheiden mukaan pieni onkin, niin Musessa on silti enemmän munaa kuin Radioheadissa ikinä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Varmasti parempaa, jos omat musiikinkuuntelutendenssit juontavat juurensa siitä, mitä on sovinnaista ja mukavaa kuunnella. Vaikka Matthew Bellamylla huhupuheiden mukaan pieni onkin, niin Musessa on silti enemmän munaa kuin Radioheadissa ikinä.
Itse kuuntelin metallimusiikkia silloin kun sen kuuntelemisessa oli munaa, ja sitten kasvoin yli 17-vuotiaaksi. Nykyäänhän se on populaarimpaa musiikkia kuin joku eurotrance. Meh, massat kuuntelee mitä niille markkinoidaan.

Vaikka Muse nyt ihan hyvää musiikkia onkin, katsotaan sitten munien koot kun tekevät jotain oikeasti omaperäistä. Eli eiköhän Thomin kikkeli pysy piilossa aika pitkään.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itse kuuntelin metallimusiikkia silloin kun sen kuuntelemisessa oli munaa, ja sitten kasvoin yli 17-vuotiaaksi.

Itsehän olen kuunnellut (ja kuuntelen edelleen) rockia ja metallia, koska siinä on munaa välittämättä siitä, onko sen kuuntelemisessa munaa vai ei.

Nopeastipa tästä kehä saatiinkin aikaiseksi, koskapa juuri tämän puolestasi totesin edellisessä postauksessani. Kiva, että varmistit asian omalta osaltasi. Tämä turhuus jääköön osaltani tähän.

Varmasti parempaa, jos omat musiikinkuuntelutendenssit juontavat juurensa siitä, mitä on sovinnaista ja mukavaa kuunnella.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Japsi-mättöä, Shadow. Murinaa ja tiluttelua, jaujau, saatana!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itse kuuntelin metallimusiikkia silloin kun sen kuuntelemisessa oli munaa, ja sitten kasvoin yli 17-vuotiaaksi. Nykyäänhän se on populaarimpaa musiikkia kuin joku eurotrance. Meh, massat kuuntelee mitä niille markkinoidaan.

Tais vaan olla in silloin sun kaveripiirissä. Nyt on trendikästä kuunnella indietä, Radioheadiä ja muuta muka sivistynyttä musiikkia. Jokainen tavallaan.

Mulla kuuntelussa Mastodon ja sen jälkeen vois fiilistellä vaikka Radioheadiä. Mä kuuntelen vaan hyvää musaa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Itse odotan innolla että metalli tai sen viritelmät pääsevät takaisin maan alle muotivirtausten pyörityksestä. Nyt kuuntelussa -sattumalta- Cinderellan kasaritukkahevikokoelma Rocked, Wired & Bluesed. (is that a word? It is now. Marvellous.)

Radiopäistäkin tykkäsin ainakin alkuaikoina Pablo Honeyn ja Bendsin verran.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itse odotan innolla että metalli tai sen viritelmät pääsevät takaisin maan alle muotivirtausten pyörityksestä.

Ei tarvitse montaa päivää mennä takaperin, kun itselläni oli myöskin soitossa Dokken, Skid Row ja vastaavat 80-luvun lopun ja 90-luvun alun viimeiset hyvät, grungesta piittaamattomat tukkahevin linnakkeet. (Mitenkään sellaisia itselleni merkittäviä yhtyeitä kuin Alice in Chains tai Soundgarden väheksymättä.)

Nyt onpi kuuntelussa Antimatter - Lights Out ja teemanahan tässä on vähän sekin, että herrat Patterson ja Moss ovat taas tulossa akkarikeikkoja veivaamaan kuun vaihteessa. Musiikki on kyllä eräs maailman parhaita asioita.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Naulankantaan! Siellä samalla viivalla syömisen, nukkumisen, seksin ja lätkän kanssa. En voisi kuvitella elämää ilman musiikkia. Ja hyvä musiikki on hyvää musiikkia, tyylilaji ei ole relevantti juttu.

Ja nyt kuuntelussa ja katselussa Karnivool - All I Know: http://www.youtube.com/watch?v=18SUFbABxNQ

Ja tuohon listaan vielä sopivasti hyvää olutta niin nam..!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Heitin Kentin Rödin pyörimään Spotifyssä. Tiesin kyllä, että kitarapop on vaihtunut jo Tillbaka till samtidenin kohdalla konemusiikkimaisemmaksi. Mutta Taxmannenin kohdalla järkytykseni oli lähes sanoinkuvaamaton. Hirveää kilkutusta ja säksätystä. Mutta kun levy alkoi yhtäkkiä puhua suomea, mainostaen pokeria kilkutuksen jatkuessa, piti oikein kurkata, mitä siellä tapahtuu. Sama säksätys ja kilkutus jatkui Spotifyn sulkemisen jälkeenkin. Siinä vaiheessa tajusin, että hetkeä aiemmin avaamani Firefox avasi yhteen välilehteen Bubblesin Woobies tms. -version, josta säksätys oli peräisin. Hyvin se kyllä Taxmanneniin sopi taustahälinäksi. Otetaan siis vielä kerran, tällä kertaa ilman taustaääniä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hivenen hävettää myöntää, mutta Spotify yllytti kuuntelemaan Chisun uutukaisen ja se olikin vähän helvetin hyvä levy. Piti oikein ottaa parempi asento koneen ääressä ja kuunnella koko tuotos uudelleen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taas yhden kerran Harmajan levy. Että osaakin yksi levy kestää hyvin "kulutusta", vuoden verran olen jokseenkin säännöllisesti kuunnellut levyä ja joka kerta se vaan kuulostaa yhtä tuoreelta ja hyvältä. Piiloistaan laulaa voi julistaa vuoden biisiksi jo nyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vastikään loppuun lukemani Ritchie Blackmoren elämäkerran (joka lässähti loppua kohden melko lailla) kunniaksi tänään on pyörinyt miehen tuotantoa. Book of Taliesyn, In Rock ja Down To Earth viimeksi, nyt Blackmore's Nightin debyytti Shadow of the Moon. Mukavaa fiilistelyä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Maynard James Keenan! Itse kunkkua säestävät tämän hetken parhaat polski- ja aussibändit, eli soittolistassa pyörivät randomilla seuraavat artistit ja albumit:

Tool: 10,000 Days - Lateralus - Salival - Aenima - Undertow - Opiate
A Perfect Circle: Thirteenth Step - Mer de Noms
Riverside: Anno Domini High Definition - Rapid Eye Movement - Second Life Syndrome - Out of Myself
Karnivool: Sound Awake - Themata - Persona
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Tiukkaa metallia Forgotten Horror-nimiseltä orkesterilta, kaksi uutta kappaletta tarjolla bändin kotisivuilla. Ei ilmeisesti ole lopullisia versioita vielä.

Tietämättömille tiedoksi, bändi koostuu Deathchainin jäsenistä (Corpse, Karhunen ja Kassara). Kovin erinäköistä kamaa, lähinnä Karhusen visioiden toteuttelua ilmeisesti. Toimii, ja hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Piiloistaan laulaa voi julistaa vuoden biisiksi jo nyt.

Vaikka kuluva levyvuosi on ainakin paperilla ollut yksi kaikkien aikojen kovimmista, niin ihmeitä saa tapahtua jollei kyseinen albumi ja nimenomaan tuo kyseinen kappale ole meikäläisen kärkisijalla Jatkoajan suuressa vuosiäänestyksessä.

Vaikkei Sydäntalvellakaan yhtään sen heikompi biisi ole.


edit: Niin ja nyt kuuntelussa Sami Hynnisen Opium Warlords - maistiaiset. Levyä odotellessa.
 

passenger

Jäsen
Vaikka kuluva levyvuosi on ainakin paperilla ollut yksi kaikkien aikojen kovimmista, niin ihmeitä saa tapahtua jollei kyseinen albumi ja nimenomaan tuo kyseinen kappale ole meikäläisen kärkisijalla Jatkoajan suuressa vuosiäänestyksessä.

Vaikkei se Sydäntalvellakaan sen heikompi biisi ole.


Loistavaa. Itse löysin tämän kyseisen bändin tämän ketjun kautta vasta hiljattain, mutta on todella hienoa musiikkia. Tulee ehkä hetkittäin mieleen jollain lailla nick cave.?!? No kuitenkin itsellä tällä hetkellä kuuntelussa counting crows

I guess the winter makes you laugh a little slower, talk a little lower..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aikoinaan viime talvena kun pari ensimmäistä näytettä myspace-sivuille Harmajalta tuli niin nimenomaan Nick Cave oli ensimmäinen artisti joka itsellenikin mieleen tuli.

Käsittääkseni Harmaja on juurikin lähtenyt liikkeelle siitä että kaverukset on soittaneet yhdessä Nick Cave -covereita ja siitä sitten alkoivat tehdä samantyylisiä biisejä suomen kielellä.
 

passenger

Jäsen
Käsittääkseni Harmaja on juurikin lähtenyt liikkeelle siitä että kaverukset on soittaneet yhdessä Nick Cave -covereita ja siitä sitten alkoivat tehdä samantyylisiä biisejä suomen kielellä.

No se kuuluu kyllä hyvällä tavalla tästä läpi. Tämmöstä olis joskus kiva itekin tehdä. No, anyways, mä lähden winstoniin parantamaan maailmaa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
The Haunted soi juuri nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös