Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Tämä se oli leka, kun biisin kyseisessä Ajankohtaisen kakkosen lähetyksessä näki, kuuli ja aisti. Kylmälle maalle-levy löytyy hyllystä, mutta bändi on vielä näkemättä.
Miten sen väärässä olon sitten ottaa. Biisi itsessään on kuitenkin Veijo Trad:in tekemä ja ensimmäiset levytykset ovat jostain 1930-luvulta.Paluu 1960-luvulle koittaa taas tämän biisin myötä. En liene kovin väärässä, jos väitän tämän biisin olevan yksi tuon vuosikymmenen parhaimmista kappaleista.
No sanotaan sitten niin, että kyseessä on yksi tuon kyseisen biisin parhaimmista cover-versioista. En jaksanut aamutuimaan tsekata biisin taustoja sen kummemmin, koska en ole hifistelijä, vaan "pelkkä" musiikin ystävä.Miten sen väärässä olon sitten ottaa. Biisi itsessään on kuitenkin Veijo Trad:in tekemä ja ensimmäiset levytykset ovat jostain 1930-luvulta.
Hieno nosto. Mukava kuulla näitä kappaleita jotka ovat vahvasti kuuluneet siihen oman nuoruuden aikaiseen soittolistaan.Yksi niistä 80-luvun kappaleista, joita Radio Nova ja myös Radio Suomi eniten soittavat taajuuksillaan. Vasta nyt tuli nähtyä tämä musiikkivideo, vaikka biisi ei todellakaan ole mikään uusi tuttavuus minulle tai muillekaan.
Tätä biisiä kuunnellessani ja Sandran historiikkia lukiessani minulle myös avautui, että hänhän esiintyy myös Enigman mukana, joten siksikin hänen äänensä on minulle niin tuttu.