Kappas. Kuuntelin noita muita kappaleita ja olen hyvin pitkälti samoilla linjoilla. Örinä ei putoa. Kummasti poikkeaa tämä yksi biisi muusta linjasta (ei, en ole tutustunut koko tuotantoon) .
Secrets Of The Earth saattaisi olla toinen sulle uppoava biisi, vaikka siitä örinälaulua löytyykin. Ehkä sen avulla tuo örinä saattaisi jopa perustella olemassaolonsa.
Örinälaulusta olen monasti joutunut keskustelemaan erinäisten hahmojen kanssa. Kaikki saa oman teoriani mukaan alkunsa nuoruuden herkistä vuosista. Joillekin meistä örinä-, korina-, ym. ekstriimi vokalisointi on esitelty herkimmässä teini-iässä, jolloin kivijalka musiikkimaulle luodaan. Aikuisiällä lienee turhaa enää yrittää päästä sisään tähän taiteenlajiin.
Esimerkiksi itselleni kuitenkin tuo örinälaulu toimii loistavasti. Joskus tuntuu jopa siltä, että puhtaassa tulkinnassa ei päästä samalle tunteen tasolle. Omat suosikkini teini-iän herkimmässä vaiheessa taisivat olla Paradise Lostin Shades Of God ja Entombedin Wolverine Blues.
Ghost Brigade on nuori yhtye, joka tekee kunnioitettavasti mitä tykkää. Isolation Songs on hieno kokonaisuus, jolta löytyy vaikutteita useista metallin eri alalajeista sekä myös hc-meiningeistä. Itse tykkään sekä death metallista että tunnelmametallista kovasti, joten tämä albumi iskee isosti.
Tällä hetkellä kuunnellaan The Twilight Saga: New Moon Original Soundtrackia. Jenkkilän listaykkönen ei tarjoa niin paljon kuin lupaa. Harvoja biisejä, jotka iskevät, on Editorsin No Sound but the Wind.