Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 897 341
  • 21 698

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK




Jos joku pop-rockbiisi voi olla mestariteos, niin tämä. Loistavaa stemmalaulua ja upeaa kitarakaahausta. Ja molemmat vain kiihtyvät loppua kohden. Etenkin nuo lopun stemmat ovat upeita. Ja nuo syntikat, 70-luvulla niillä vedettiin tyylikkäästi. Silloin ne olivat rytmisoittimia, mikä oli tosi tyylikästä. Tässäkin synat kuuluvat kyllä, pulputtavat upeasti. Jos minä tekisin musiikkia, tekisin tällaista. Toisaalta silloin olisin varmaan Robin Zander tai Rick Nielsen, mikä sopisi toki hyvin. Voisin toki olla myös Tom Petersson.

Täyden kympin biisi.

...mistä tulikin mieleeni, että tämän Teksti-TV 666:n ja Kissan yhteisesityksen olisin halunnut kuulla livenä. Ei ollut Kissa mukana House of Rockissa, perhana.




Omissa luureissa soikin juuri nyt Teksti-TV 666:n uusi albumi Vapauden tasavalta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Alkuperäisessä videossa vilahtelee ainakin:
Sitä juuri ajoin takaa kun muistan nännikohun. Mutta kun olen niin tyhmä etten oikeata videota osannut hakea. Kiva että jos joku osaa. Kiitti.
Siis #nänninäkyy #boys, boys, boys.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sitä juuri ajoin takaa kun muistan nännikohun. Mutta kun olen niin tyhmä etten oikeata videota osannut hakea. Kiva että jos joku osaa. Kiitti.
Siis #nänninäkyy #boys, boys, boys.
Mainitsiko joku nännit? Missä, missä?
 

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins


Kuuntelussa aivan liian vähälle huomiolle jääneen Beardfishin loistavan Sleeping in Traffic-levykaksikon ensimmäinen osa ja siltä kappale Roulette. Bändin mastermind Rikard Sjöblom taitaa nykyään soittaa Big Big Trainissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös