Kerran nuorena kollina 90 luvun lopussa yritettiin kaverin kanssa löytää Pariisissa Jim Morrisonin haudalle. Metrolla vedettiin ristiin rastiin. Perille ei koskaan löydetty. Melkoisen mielenkiintoisiin paikkoihin päädyttiin kyllä. Ei ollut älypuhelimia, taikka Google mapseja apuna tuolloin. Ranskan kielikin kohtuu ontuvaa.The Doorsin kuuntelija saa aina peukun.
Tuo 60-luvun mystinen rock-yhtye, jota yleisesti on pidetty hippiliikkeen keulakuvana, mutta joka itse asiassa olikin varsin vallankumouksellinen ja jota jopa pidetään gootti- ja punkrockin varhaisena airueena.
Minulla heidän aikalaisenaan oli mahdollisuus nähdä tuonkin yhtyeen nousu ja tuho, joskin tietysti kaukaa ja hieman viiveellä. Silti, The Doors/Jim Morrison oli kova sana oululaisenkin nuorison keskuudessa.
Ai vitsi... Mulla on ollut sama joskus haaveena, mutta en oo päässyt edes Pariisiin asti koskaan... ja ehkei nyt enää tulisi käytyäkään, vaikka sinne vielä eksyisikin.Kerran nuorena kollina 90 luvun lopussa yritettiin kaverin kanssa löytää Pariisissa Jim Morrisonin haudalle. Metrolla vedettiin ristiin rastiin. Perille ei koskaan löydetty. Melkoisen mielenkiintoisiin paikkoihin päädyttiin kyllä. Ei ollut älypuhelimia, taikka Google mapseja apuna tuolloin. Ranskan kielikin kohtuu ontuvaa.
...
Nuorena kävin opettelemassa kokkaamista Ranskan Contrexevillessä sijaitsevassa sisäoppilaitoksessa pariin otteeseen. Oli mielenkiintoista, kun oma Ranskan kielen taito ei ollut kovin sujuvaa, eikä monikaan englantia puhunut. Mennen ja tullen tuli vietettyä Pariisissakin aikaa jonkin verran. Sellaista muistelua...Ai vitsi... Mulla on ollut sama joskus haaveena, mutta en oo päässyt edes Pariisiin asti koskaan... ja ehkei nyt enää tulisi käytyäkään, vaikka sinne vielä eksyisikin.
Btw - Juicen haudalla oon käynyt, vähän sattumoisin, kun hän lepää Kalevankankaan hautausmaalla mansessa, mihin myös vanhempani ja äitini sukua on haudattu.