Se on 3 AM. Katsoin sen Yle Areenasta löytyvän dokumentin, kuten @Everton suositteli. Suosittelen muillekin.
Tämäkin bändi kuuluu niihin, joiden musiikkia pääsin kuuntelemaan hyvin varhaisesta iästä alkaen, sillä faijani oli tallentanut kymmenille kaseteille musiikkia omasta nuoruudestaan. Nykyään se olen minä, joka tykkää näistä 60- ja 70-lukujen bändeistä ja biiseistä, kun taas hän on tykästynyt enemmän Jenni Vartiaisen, Chisun sekä Anna Puun musiikkiin.
Sebastian Bach on hieno laulaja. Veljensä on entinen jääkiekkomaalivahti ja pelannut muistaakseni yhden pelin NHL:ssä:
Piti ihan tarkistaa: Zac Bierk pelasi NHL:ssä peräti 47 ottelua. Hän on nykyään Ottawa Senatorsin maalivahtivalmentaja. Ei mikään turha jätkä hänkään!
- Hienosti X-Filesista haettu Scully-sample itse introon. Toimii minulle."We live in a darkness of our own making... blind to a habitant world all but unseen by us. A world of beings traveling through time and space imaginable to us only as flights of fancy. Who are these beings we dare to imagine but fear to accept? What dark work goes on inside their impossible machines... cloaked from us by invisible forces? If they know our secrets, why can't we know theirs?"