Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 899 139
  • 21 711

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Noh, tuossa meillä on iso ero mieltymyksissämme, vaikka bändi on sama.

PS. CSN&Y mainittu - "Chapeau", sanoisi ranskalainen...
Tsekkaa Death Hawks. Jos nyt yhtään musiikkimakuasi oikein muistan, niin saattaisit pitää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Dire Straits on sellainen bändi, jolta minun olisi helvetin helppo koota henkilökohtainen Best Of. Siihen tulisi eka levy kokonaan, toiselta Once Upon a Time in the West eikä mitään muuta.

Mulle ei olis helppoa. Telegraph Road ehdottomasti, sitten vaatii tarkempaa miettimistä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Brasialainen Ratos de Porão on tarttunut Terveiden Käsien materiaaliin, kuten esimerkiksi Ääretön Joulu-klassikkoon. Toimii!



Suomalaisilla ja brasialaisilla on joku kummallinen neljänkymmenen vuoden yhteys hc-punkin osalta. Enpä ole siihen niin tarkkaan tutustunut, mutta kai ainakin Max Cavalera on ollut vaikuttamassa siihen, kun fanittaa suomalaisia kasikakkos-bändejä.

Ja tehdäänhän Suomessakin hösseliä portugaliksi:



 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Salainen paheeni... hyveeni... rakkauteni...



Joo - haist' itte vaa...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Vanha kunnon NIN. Tämä oli kyllä sellainen biisi, joka räjäytti tajunnan. Fragile on loistava levy. Monille NIN on konebändi, mutta minulle se on rock- ja kitarabändi. Tässä sen kuulee. Tuo kitarasoolo on suunnilleen maailman paras.

Muistan Turun Fortessa portsarin, joka diggasi myös NIN:iä. Pääsin aina ilmaiseksi ja jonon ohi NIN-paidalla. Terveiset sinulle jossain siellä, olit loistava poke!
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS




Mokomalla on ollut tapana tehdä musaa ja sanoituksia jotka iskevät syvälle ja nämä lyriikat osuvat juuri viimeaikaisiin tunteisiin täydellisesti

Anna minun kaikki kestää
Kantaa minkä sielu sietää
Lupaan olla arvoisesi
Pitää sanani
Anna minun kaikki kestää
Kantaa minkä sielu sietää
Lupaan olla arvoisesi
Pidän sanani

Taivas auetkoon!
Sydän toisen tuntekoon
Korvat haljetkoon
Pensaat meille puhukoon
Vedet puhjetkoon
Valaat meitä kantakoon
Jospa viimeinkin
Saisin ihmeet takaisin

Olen ollut surullinen
En mahda mitään luonnolleni
Lupaan olla arvoisesi
Jos pyyhit suruni
Olen ollut surullinen

Taivas auetkoon
Sydän toisen tuntekoon
Korvat haljetkoon
Pensaat meille puhukoon
Vedet puhjetkoon
Valaat meitä kantakoon
Jospa viimeinkin
Saisin ihmeet takaisin

Anna minun kaikki kestää
Kantaa minkä sielu sietää
Lupaan olla arvoisesi

Auetkoon
Sydän toisen tuntekoon
Korvat haljetkoon
Pensaat meille puhukoon
Vedet puhjetkoon
Valaat meitä kantakoon
Jospa viimeinkin
Saisin ihmeet takaisin
Tahdon ihmeet takaisin
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuuntelussa ja katselussa SinäPutkesta loistava Killing Joke -dokkari ”The Death and Resurrection Show”. Kaksi ja puoli tuntia kestävä kuvaus noiden myyttisten möykkäpetterien, salatieteilijöiden, rytmitynnyrien ja happopäissään hilluvien, maailmasta huolestuneiden postpunkin ylidruidien viidennelle vuosikymmenelle pyörähtäneestä pitkästä, oudosta tripistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Robert Plant laulaa krapulapäissään Zeppelinin aika lähelle parhaan biisin. Tästä jää vain miettimään, millaista kaikki olisi ollut, jos Roope olisi ollut täysissä voimissaan. Darrassakin vetää näin loistavasti.

Tämä kertoo siitä, miten ylivoimainen Zeppelin oli aikoinaan. Ja on yhä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Blast from the blast. Tein tidaliin uutta soittolistaa teemalla chillit kotimaiset. On Iisaa, M, Villa Nah, Hearing jne. Ja vaikka juuri näin lumoavan kauniin Reeta Vestmanin musikaalissa niin Husky Rescue oli unohtua. Vastahan ne oli Ruississakin -09. Raukea sunnuntaiaamupäivä, eka setti rantalavalla ja mukavan väljää, sitten niemennokkaan olutbaarin sohville parille Grimbergen Ambreelle.

 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Bomber. Motörheadin paras levy. Dead Men Tell No Tales.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös