Niin siinä ekaksi lukikin. Ennakoiva tekstinsyöttö on perseestä, ainakin yhdistettynä lievään humalaan.Luin ensin että Sori tuolista. Oisin ehkä senkin tajunnut.
Niin siinä ekaksi lukikin. Ennakoiva tekstinsyöttö on perseestä, ainakin yhdistettynä lievään humalaan.Luin ensin että Sori tuolista. Oisin ehkä senkin tajunnut.
Itse myös aina välillä jossittelen yhtä exää. Rakastan häntä edelleen ja olihan hän se ainoa ja oikea johon jokaista myöhempää naista on tullut verrattua. Itse taas valitsin oikein kun erosin hänestä. Vaikka itsellenikin alkoholi maistuu niin hänelle se oli kaikki kaikessa. Olisin ehkä itsekkin mullan alla jos olisimme jatkaneet yhteiseloa. RIP Nina, I will always love you.Voe voe sentään, kun siihen yhteen mimmiin olisi ollut mahdollisuudet. Latu oli auki taivasta myöden. Hölmöyttäni piti sekin pilata. Valintojen maailmahan tämä on, ja minä valitsin huonosti.
Jos ei keksi mitä kuunnella, voi aina kuunnella tämän levyn läpi. Kestoa vain 27 tuntia.
Nuorempana olisit ehkä muistanut levyn nimen oikein. Hieno levy jokatapauksessa ja olihan Iggy viime kesän keikalla Kulttuuritalolla huikeassa vedossa.Just nyt en viitsi kuunnella muuta kuin hiljaisuutta, en kehtaa herättää perhettä enkä naapureita. Eilen kuitenkin viimeksi kuuntelin Iggy Popin uutta Beautiful Loser -älppärilongaria, ja hitto että olikin verevää musiikkia 75-kesäiseltä kehäraakilta. Ihan tuli nuoruus mieleen.
Every Loser, sori. Iggy varmasti antaa anteeksi, antakaa tekin.Nuorempana olisit ehkä muistanut levyn nimen oikein. Hieno levy jokatapauksessa ja olihan Iggy viime kesän keikalla Kulttuuritalolla huikeassa vedossa.