Kuunneltiin tämä joskus sunnuntaina aamuyöstä.
Ei oo se!
Osaako joku jeesata mikähän mahtaa olla kappale? Korvamato ärsyttää.
Tässähän se. Näin paljon mä oon perillä tämän kesän hiteistä. Ei ole kato Spotifyita eikä radiotakaan jaksa kuunnella.Tuli vielä mieleen, että ethän tarkoita tämän kesän kenties isointa kesähittiä/-renkutusta eli Trompetaa? Tuossahan on Infinitya lainattu.
G Livelabin tulevia keikkoja katsellessa ihmettelin hetken, että miksi PK Keränen on jonkun räppärin lämppärinä. mutta Ihana Leijona-nimen taakse kätkeytyykin kitarasankari Timo Kämäräinen. Eipä ollenkaan hullumpaa.
"Mä voin loistavasti"-albumi on ilmestynyt 2018, mutta meni minulta ohi. Mahtaisiko keikkailun aktivoituminen tarkoittaa, että uutta materiaalia on luvassa? (Em. Helsingin keikka on keskiviikkona 10.8.)
Viikate on jo aika pitkään kuulunut suosikkibändilistalleni. Soittavat tuollaista hyvin minuunkin uppoavaa musiikkia. Vielä en ole kuitenkaan bändiä itse livenä nähnyt, mutta tähän tulee nyt sitten muutos ensi viikon torstaina. Silloin Viikatteella on keikka Helsingissä Sea Altaalla ja minulla on jo lippu hankittuna keikalle.
Siistiä nähdä bändi livenä. Nyt kuuntelussa hieman esimakua bändin tuotannosta.
Olin joskus 2009 keväällä katsomassa Cannibal Corpsea ja Bodomia Nordiksella ja näin hieman ennen Corpsen settiä kun Mokoman tyypit kävelivät ohitse matkalla yleisöön. Olisin ehkä mennyt perään mutta jalka oli poikki silloin ja ei innostanut lähteä peräänkään.Porisperessä Death Angel soittaja Mokoman jätkät kuuntelee vauhdikkaasti mukana. Hyvä Mokoma!