Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 598
  • 22 775

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuuntelin itse asiassa jo eilen, mutta voisihan sitä vielä tänäänkin kuunnella Jussi Hakulisen ekaa soololevyä Vaaleanpunainen majatalo. Esim. tästä biisistä oli punkkarinkin helppo tykätä:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Veskun lauluista en oikein ole välittänyt, mutta tässä se lausunta toimii erinomaisesti. Levätköön lapsuuden sankari rauhassa

Itsekään en isosti hänen levyttämästä musiikista ole tykännyt. Nocturne uppoaa paremmin Ville Tuomen vetona ja Lapin kesä taittui hyvin eräältä Idols-kisaajalta (Kristian Meurman?). Vain Elämää -vedot toimi, samoin joululaulut. Tuo Sydämeeni joulun teen korkealla suosikeissani. Mutta tämä Holopaisen biisi on hieno!

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaakko Tepon tuotantoa kuuntelussa. Mitähän miehelle mahtaa kuulua nykyään?

Edit. On tullut unohdettua kokonaan Sössölandian kultakurkut. Siitä seuraavaksi.

Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Alessi Brothers: Seabird

Jotain ihan järjettömän hienoa. Tämä 70-luvun soft rock on genre, jota olen viime aikoina diggaillut. Toki se oli ennestään tuttu esimerkiksi Todd Rundgrenin, American, Breadin ja Carpentersin kautta. Mutta jumalauta että on hieno genre. 70-luvulla tämä oli kaunista ja lämmintä musiikkia, 80-luvulla tämä sama oli sitten ihan eri juttu.

Joku sanoi, että 70-luvun loputtomat, lämpimät kesät kuuluvat tässä. Tästä voin sen tuntea.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Olen ollut aina niin kova jätkä, että olen uskaltanut tykätä soft rockista. Upea genre.

Tästä on muuten Type O Negative tehnyt aika kuuluisan version. Se on kyllä hyvä.

Mutta soft rock on se kovin juttu, se on kovempaa kuin metalli. Niin jännää kuin se onkin.

Ozzy Runne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki on kivoja
On taas pakko hehkuttaa, kun Knipi julkaisi toisen oman albuminsa. Heti eka sinkku iski, suoraan sydämeen.

Olin tekemässä ihan muuta kuin kuuntelemassa musiikkia, mutta jostain radiosta taustalta vaan tuli tää biisi ja se vaan otti mut syleilyyn.

Kävi samalla tavalla kuin Knipin ekan levyn katkoviivoja-biisin kanssa… se vaan tuli.

En muista oliko Jonna Tervomaa vai Anna Puu, joka sitä toivoi ja saman tien se vaan tuli ja vei mennessään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy