Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 881 169
  • 21 519

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Alessi Brothers: Seabird

Jotain ihan järjettömän hienoa. Tämä 70-luvun soft rock on genre, jota olen viime aikoina diggaillut. Toki se oli ennestään tuttu esimerkiksi Todd Rundgrenin, American, Breadin ja Carpentersin kautta. Mutta jumalauta että on hieno genre. 70-luvulla tämä oli kaunista ja lämmintä musiikkia, 80-luvulla tämä sama oli sitten ihan eri juttu.

Joku sanoi, että 70-luvun loputtomat, lämpimät kesät kuuluvat tässä. Tästä voin sen tuntea.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Olen ollut aina niin kova jätkä, että olen uskaltanut tykätä soft rockista. Upea genre.

Tästä on muuten Type O Negative tehnyt aika kuuluisan version. Se on kyllä hyvä.

Mutta soft rock on se kovin juttu, se on kovempaa kuin metalli. Niin jännää kuin se onkin.
 

Ozzy Runne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki on kivoja
On taas pakko hehkuttaa, kun Knipi julkaisi toisen oman albuminsa. Heti eka sinkku iski, suoraan sydämeen.

Olin tekemässä ihan muuta kuin kuuntelemassa musiikkia, mutta jostain radiosta taustalta vaan tuli tää biisi ja se vaan otti mut syleilyyn.

Kävi samalla tavalla kuin Knipin ekan levyn katkoviivoja-biisin kanssa… se vaan tuli.

En muista oliko Jonna Tervomaa vai Anna Puu, joka sitä toivoi ja saman tien se vaan tuli ja vei mennessään.



 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille




Kaksi päivää yli kuusi vuotta tuosta keikasta Seattlessa. Päräyttävin keikka kokemus itselleni, toistaiseksi. Toki en usko, että mikään tuota ylittää. Tälläkin hetkellä keikka paita tuosta kyseisestä tapahtumasta yllä. Välillä olin niin tukevassa kunnossa, että ei mahtunut päälle. Nyt mahtuu taas.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hail of Bullets on kuuntelussa kun tuli mieleen kuunnella jotain death metallia toiseen maailmansotaan liittyen. Operaatio Barbarossa teemana ja pelkkää kuolemaa. @mikko600 osaatko muita kivoja bändejä suositella joilla on sama konflikti teemana?



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös