Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 001 819
  • 22 835

npc

Jäsen
Woohuu vaan @Punamusta

Tykkään itsekin popin kuninkaasta

Michael Jackson

Ikävää kaikki ikävä ja paha tässä sen ympärillä. Itse keskityn kumminkin MJ:n musiikkiin. En halua nyt haastella niistä peterpanjutuista. Sairaat on sairaita.

No niin, takaisin asiaan:

Kun ollaan kuuntelussa-ketjussa, en malta olla laittamatta tätä mielestäni parasta fingerstyle verioo Billy Jeanista uudestaan jonkun venäläisen tapailemana: Michael Jackson - Billie Jean (Alexandr Misko) (Fingerstyle Guitar)

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
@Mikke73 mikä tämä Tyketto on? Kuuntelin sitä kolme sekuntia, ja olin jo täysin myyty. Soittajista tulee vähän mieleen Skid Row ja Bon Jovi. Siisti biisi, tätä on kuunneltava jatkossakin. Ja sitten tämä Helloweenin kappale... tuttu tujakka aloitus, josta edetään Kisken lauluun. Tämä biisi soimaan kuulokkeista ensi kauden kannattajamatkoilla.
Tyketto on yksi näitä bändejä, jotka olivat läpimurron kynnyksellä kunnes tuli se vitun grunge ja Nirvana. Tuo Forever Young on kyllä aika isolla erolla selkeästi kovin biisi jonka olen noilta kuullut, muuten ei ihan hirveästi iske.
Moni on varmaan tuon bändin täysin unohtanut, mutta minulle tuonkin biisin julkaiseminen sattui siihen aikaan kun olin juuri saanut ajokortin. Kaikki mitä tuolloin tuli enemmän kuunneltua Porissa ränniä kiertäessä herättää hienoja muistoja, harmi vaan ettei noihin vuosiin pysty palaamaan..

npc

Jäsen
Paha Jacksonista on olla tykkäämättä, laatua kympin arvosanalla. Kuka tuota pedofiliapaskaa edes uskoo? (Toivon että) ei kukaan varmaan.
Joo. Paha vähätellä mahdollisia uhreja sanomalla että kaikki on paskaa. Vaikeita keissejä. Aina on myös toki hyödyntavoittelijoita, mutta toisaalta voisi kysyä, uskooko kukaan että MJ tykkäisi kypsistä naisista? Ja itse sanoisin tähän että ei niistä tarvitse tykätä jos siltä tuntuu. Tästäkin on vielä pitkä matka rikollisiin toimintoihin. Mä tykkään kypsistä naisista.

Surullinen tapaus, mutta hänen musansa on parasta.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Peukutus tässä biisissä on myös huippua. Tää oli kumminkin näitä mun nuoruuden munaakohottavia juttuja kun Hitsimittarista näitä ääniteltiin.

Oh... muistot... katson kättäni... oh....

OT:n välttämiseksi kerron: Jatkan Mozartin pianosonaateilla. On tää kyllä varsinainen veijari, ihan tarkotuksellahan se laittaa noi nuottinsa mahdollisimman hankalasti.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, grunge taisi pistää aiemman rokkivillityksen melko haalealle liekille ja valtasi musiikkimarkkinat. Tykkään parista Nirvanan kappaleesta, mutta muuten en ole koskaan edes tutustunut tuohon tyylilajiin, eikä niin kovasti kyllä kiinnostakaan.

Noin omasta mielestäni koko grunge oli ahdas musiikin lokerointi, johon ängettiin kaikki mahdolliset Seattlen alueen rockbändit tyylistä viis. Jossain Mother Love Bonessa on vielä havaittavissa jopa Gunnarimaisia elementtejä ja sittenhän on tietysti Alice In Chains, joka omasta mielestäni pesee Nirvanan mennen tullen:

We Die Young
Love Hate Love

Eikä ole vikaa bändin lähiaikojen tuotannossakaan. Laulaja Layne Staley kuoli huumeisiin aikanaan, mutta kyllähän bändin sielu Jerry Cantrell tekee edelleen toimivaa matskua. Ja uusi laulaja William DuVall paikkaa Staleyn jättämää aukkoa varsin hyvin hänkin.

All I Am

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos nyt yleensä hakee AIC:n helmiä, mun top3 on

1. Rain When I Die
2. Rooster
3. Man in the Box

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tool - Lateralus

Spiral out.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juustopäät. Tietysti.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Bolt Thrower on kyllä näin vanhemmalla iällä osoittautunut ihan yhdeksi parhaista dödisbändeistä ikinä. Jonnena tuli kuunneltua Nileä, Cannibal Corpsea ja sen sellaista. Hyviä bändejä nekin, mutta Bolt Thrower oli jäänyt noiden varjoon. Yhtyehän on lopettanut syksyllä 2016 kun eivät halunneet jatkaa pitkäaikaisen rumpalinsa kuoleman jälkeen. Sitä ennen olivat edellisen levynkin julkaisseet 2005... Noh sittemmin on tuhkasta noussut Memoriam.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Swans on saanut tulevan levynsä miksattua ja levy pitäisi julkaista Lokakuussa. Sitä odotellessa ajattelin kuunnella vähän Swansin demolevyä What Is This? Tämähän on semmoinen levytys josta otettiin vain 2500 kappaleen painos. Siksipä kuuntelen tätä Youtubesta. Saa nähdä onko näillä biiseillä mitään yhteneväisyyksiä niiden vastineisiin levyillä. The Knot on muuttanut ainakin nimeään siitä mitä se oli livenä koettuna.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Siirryinpä Limitless-biisistä Tonight Aliven samannimiseen albumiin vuodelta 2016. Tää on mukavan rauhallista ja rauhoittavaa musaa yön tunneille.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taas uneton yö niin pakko tykittää musaa kuulokkeista. Tällä hetkellä vuorossa Nickelbackin itselle nostalgisimmat biisit.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taas uneton yö niin pakko tykittää musaa kuulokkeista. Tällä hetkellä vuorossa Nickelbackin itselle nostalgisimmat biisit.
Oletko kuullut legendaa, että Kanadan poliisivoimien kovin kidutuskeino, ja varmin tapa saada tunnustus, on Nickelbackin soittaminen poliisiautossa?

Itsellä kuuntelussa koiran vinkuminen ja autojen vaimeat äänet ikkunan takana. Tai olisi vaimeat, jos ikkuna olisi kiinni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy