Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 897 282
  • 21 697

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Celtic Frost - Monotheist

Raahaan selässäni loputonta monumenttia Jumalalle, jota ei ole olemassa. Silti hikoilen ja kärsin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
I See Stars - New Demons albumi kuuntelussa tällä hetkellä pitkästä aikaa Spotifysta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Slipknotin eilen julkaistu uusi albumi lähti nyt toista kertaa soittoon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Testissä ERRAn uusi single Eye of God. Taattua laatua tältä bändiltä jälleen kerran.
 
K

Kiekkokatsoja

@Punamusta
Ootkos tehnyt uusia musalöytöjä viimeaikoina?
Se on sikäli jänskä juttu, että jos löytää tuntemattomalta bändiltä yhdenkin hyvän biisin, niin niitä voi löytyä lisää, kun paneutuu tuotantoon. Ennen muinoin, kuuntelin kokonaisia levyjä. Mutta ajat muuttuu..
Nykyisin itse oon monesti tehnyt niin, että poimin eri bändeiltä ne parhaat biisit, ja soitan niitä. Mansikat kakun päältä siis.

Nyt kuuntelen hiljaisuuden musiikkia. En soita mitään. Sekin on nautinnollista.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
K

Kiekkokatsoja

Y&T kasaribändi, mutta livenä 2000 versioita, kuten forever, I believe you, midnight in tokio, Wings of Change hidas biisi (Hyvät sanat ja kitara..) https://www.youtube.com/watch?v=M5aDILfBzSM..Linkki vie biisiin..Nää jätkät vaan rokkaa, ei kuten scorpionsin samanniminen teollisen kaupallinen biisi, se oli vaan myyntiä. Ja tää voittaa ton scorppareiden biisin 100-0. ja lisäksi monia muita Y&T biisejä kuuntelen mutta .. livenä 2000 versioita juutuubista soitan. Tosin etin samalla näitä alkupään tuotantoa, mut uudistettuja live versioita. Toimii livenä mainiosti, nuo kasarivedot.
Harmi ku bändi on jäänyt livenä väliin, vaikka suomessakin ovat olleet.
Onko kenties muita jotka bändin tietää..?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kenties muita jotka bändin tietää..?
Toki. Tutustuin bändiin silloin Earthshaker levyn aikoihin, jossain vaiheessa yhtye unohtuikin, kunnes vuosikymmenen alussa ilmestyi asiallinen Facemelter albumi. Pari kertaa kävin bändin sitten livenäkin mainioksi toteamassa. Nyt ei ole taas muutamaan vuoteen kuulunut mitään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Onko kenties muita jotka bändin tietää..?

Toki. Kuuntelin paljon jo kasarilla ja oli mahtava nähdä bändi silloin kun olivat ekaa kertaa Suomessa, olikohan 2012.

"Midnight in Tokyo"n kuuleminen livenä oli pitkäaikaisen toiveen täyttymys.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Toki. Kuuntelin paljon jo kasarilla ja oli mahtava nähdä bändi silloin kun olivat ekaa kertaa Suomessa, olikohan 2012.

"Midnight in Tokyo"n kuuleminen livenä oli pitkäaikaisen toiveen täyttymys.

Olikin 2011. Tässä kyseinen biisi tuolta keikalta. Saattaa olla että joku mylvijöistä olen minä, sorry siitä.

Midnight in Tokyo
 
K

Kiekkokatsoja

Kaksikko Blackmoore -Dio hajosi aikoinaan, no ei Blackmooreen luonteeseen pelkästään, vaan musikillisiin erimielisyyksiin. Blacmooren juttu oli keskiaikaistyyli; Dion puolestaan vahva mysteerisyys, synkkyys tyyliin heaven and hell..
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toisessa ketjussa oli ote Timo Rautiaisen loistavasta kappaleesta. Joten laitoin kyseisen kappaleen soimaan. Itse asiassa kuuntelin tämän kappaleen ensimmäistä kertaa vasta tällä viikolla, myönnän sen. On muuten hyvä kappale. Jos joku ei nimeä tiedä, se on "Rekkamies".
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jälleen mennään Scorpionseilla. Tällä kertaa kappaleena "Send Me An Angel". On muuten todella kaunis kappale tämä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toisessa ketjussa oli ote Timo Rautiaisen loistavasta kappaleesta. Joten laitoin kyseisen kappaleen soimaan. Itse asiassa kuuntelin tämän kappaleen ensimmäistä kertaa vasta tällä viikolla, myönnän sen. On muuten hyvä kappale. Jos joku ei nimeä tiedä, se on "Rekkamies".

Tää on kova biisi ja kova levy myös tuo Lopunajan merkit, kuten myös Niskalaukauksen kakkoslevy Itku pitkästä ilosta. Lopunajan merkit on näemmä jo 20 vuotta vanha albumi. Varmaan olisi hitimpi tänä päivänä, sillä biisit kertovat tuon Rekkamiehen lisäksi muutenkin pääsääntöisesti ympäristöasioista. Koulukiusaamista käsittelevä päätöskappale Häpeän lävistämä on myös karuudessaan kaunis.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä se on kuuntelussa Hitmix-kanava ja tällä kertaa nettiradiosta kun radioaallot ei tänne kunnolla kuulu kännykkään. Nyt soi Nylon Beatin Rakastuin mä luuseriin.

Nylon Beat - Rakastuin mä looseriin (YouTube- video Nylon Beatin Rakastuin mä looseriin videoon)
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koulukiusaamista käsittelevä päätöskappale Häpeän lävistämä on myös karuudessaan kaunis.
On joo. Myönnän, että Rautiaisen tuotannosta suuri osa on ollut pimennossa, mutta nyt laitoin tuon Häpeän lävistämän soimaan. Todella kaunis kappale.

Oma suosikkini Rautiaiselta on Hiljaisen talven lapsi ja laitankin sen heti soimaan. Eli kuuntelussa juuri nyt Hiljaisen talven lapsi by Timo Rautiainen. Kappaleen on siis tehnyt Nightwishistä tuttu Tuomas Holopainen ja omaa (mahtavaa) lauluääntään kappaleeseen on lainannut Raskasta Joul... anteeksi, Sonata Arcticasta tuttu Tony Kakko. Itse asiassa kuulen jotain yhtäläisyyksiä tämän kappaleen ja sen lastensairaalakappaleen kesken. Lohtu vai mikä se oli. No, molemmat Holopaisen tekemiä hienoja kappaleita. On muuten mahtavava kitarasoolo tässä kappaleessa.

No perhana, ehti jo loppua, kun mietin liian kauan sanajärjestystä ja muuta turhaa. Nyt soi Tampereella parikin keikkaa männä päivinä vetäneen saksalaisen yhtyeen kappale, jonka nimi on "Du Hast". Ja siis yhtye Rammstein. Oma suosikkini kyseiseltä yhtyeeltä yhdessä kappaleen "Mein Herz brennt" kanssa.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulla lähti soittoon Procol Harumin koko tuotanto Spotify-palvelussa. Nyt juuri soi yksi mun lapsuuden ja nuoruuden lemppareista A Salty Dog.
 
K

Kiekkokatsoja

Mistä elämässä on kysymys. Se selviää Black Sabbath versiosta jonka laulaa James Ronnie Dio: heaven and hell..
Tapahtuipa heille kuulema aikoinaan poikkeuksellinen tilanne jossa kasariaikaan jokin ihminen kuunteli liikaa biisiä Die Young..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös