YouTubessa on semmoinen jaa nappi. Sitten se tarjoaa näppärämmän linkin hieman erilaisessa muodossa ja se näyttää artistin ja kappaleen.https://www.youtube.com/watch?v=d-6jMnrT0pc <--
Dissection - Son of the mourning (live in Koln 1997)
Miten onnistuu pistää youtube linkki niin, että näkyy esittäjä ja biisin nimi, eikä youtube.com
https://www.youtube.com/watch?v=d-6jMnrT0pc <--
Dissection - Son of the mourning (live in Koln 1997)
Miten onnistuu pistää youtube linkki niin, että näkyy esittäjä ja biisin nimi, eikä youtube.com
Minä olen juuri tuon saman vinkin jollekin toiselle tällä palstalla vinkannut, ja sittemmin olen huomannut vielä vähän yksinkertaisemman tavan kopioida se youtu.be muotoinen linkki, joka näyttää suoraan videon otsikon Jatkoajassa. Klikkaa vain hiiren oikealla ja valitse "kopioi videon URL-osoite", kun hiiren osoitin on videoikkunan päällä.YouTubessa on semmoinen jaa nappi. Sitten se tarjoaa näppärämmän linkin hieman erilaisessa muodossa ja se näyttää artistin ja kappaleen.
Tämän ketjun ehdotukset pääsevät tänään testiin. Aika antaa 80-luvun levitä lopullisesti 17-vuotiaisiin verisuoniini ja antaa rytmin heittää mennessään kauas musikaalisiin ulottuvuuksiin. Jumpe mä rakastan kasaria!
Tämän ketjun ehdotukset pääsevät tänään testiin. Aika antaa 80-luvun levitä lopullisesti 17-vuotiaisiin verisuoniini ja antaa rytmin heittää mennessään kauas musikaalisiin ulottuvuuksiin. Jumpe mä rakastan kasaria!
Mahtavaa tämä.Kim Wilde: https://www.youtube.com/watch?v=27oYmG4nM4s
no tämäpä informatiivista, vittu. The Second Time on biisi.
Mana Mana on Joensuusta ja heidän vokalisti Jouni Mömmö sopii kuvailuun.Auttakaa. Kuuntekussa piti nyt olla ja muille tuputettavana suomalainen legenda, mutta kun google ei tiedä siitä mitään.
En tosin osaa hakukenttään laittaa paljon muuta kuin suomi/proge/kuollut/hyvä/friikki/sidbarrett... ja en puhu Kingstonwallista vaan tästä toisesta, jossa oli hullunerorunoilijavokalisti. Vai oliko basisti. Ainakin hullu. Tappoi ittensä jostain syystä.
Ehkä jostain Joensuusta. Nään sen niitten logon suunnilleen edessäni mutten saa selvää kirjaimista.
Joo se se oli.Mana Mana on Joensuusta ja heidän vokalisti Jouni Mömmö sopii kuvailuun.
Jos lukeminen (ja Mana Mana) kiinnostaa, niin suosittelen "Totuus palaa - Jouni Mömmön maailma" -nimistä kirjaa. Synkkää kamaa, kuten Jounin elämä ja musiikki sitä taisi ollakin.Aika mahtava jos joku bändi on julkaissut yhden levyn ja ovat legendoja. Pelkkä laulajan kuolema ei sitä selitä, sillä on paljon epäonnistuneita bändejä jotka ovat vain tulleet kuolleeksi.
Mana mana ei tietenkään ole hittiturbotuote tänä päivänä, mutta hyvät bändit elää. En pyydä anteeksi että meni parikytminsaa saada se nimi taas päähän. Päinvastoin kunnioitan bändiä tuuttaamalla niitten videon kerran 45 vuodessa palstalle.
Kiitos tästä vinkistä. Katotaan. Jos tielle sattuu.Jos lukeminen (ja Mana Mana) kiinnostaa, niin suosittelen "Totuus palaa - Jouni Mömmön maailma" -nimistä kirjaa. Synkkää kamaa, kuten Jounin elämä ja musiikki sitä taisi ollakin.
Kuten joskus sanoin, kuuntelen mielelläni itselleni nostalgisia bändejä kasarilta eli niinsanottua sukkahousuheviä. Jännä on ollut havaita kuinka joskus kasarin jälkeen kiinnostuin 60-70-luvun musasta eli aikakaudesta kun en ollut hengissä tai olin liian lapsi tajuamaan asiaa.Alkoi tehdä mieli kuunnella Mötley Crüeta. Minulla on heiltä enemmän suosikkibiisejä kuin pelaajia Ässistä, mutta jokin on valittava. Ensimmäisenä tuli mieleen albumilta Girls, Girls, Girls tykitys "Sumthin' for Nuthin'". Ei muuta kuin kuunteluun ja koipi tamppaamaan tahdissa. Mä rakastan Vince Neilin lauluääntä.