Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 001 867
  • 22 835

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tool on saapunut Spotify nimiseen palveluun. Kuunnellaanpas sitten sitä useampi tunti tänään. Aloitin siitä levystä, jota kautta tutustuminen yhtyeeseen lähti. Elikkäs 10,000 Days.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
https://www.youtube.com/watch?v=d-6jMnrT0pc <--
Dissection - Son of the mourning (live in Koln 1997)

Miten onnistuu pistää youtube linkki niin, että näkyy esittäjä ja biisin nimi, eikä youtube.com
YouTubessa on semmoinen jaa nappi. Sitten se tarjoaa näppärämmän linkin hieman erilaisessa muodossa ja se näyttää artistin ja kappaleen.
Minä olen juuri tuon saman vinkin jollekin toiselle tällä palstalla vinkannut, ja sittemmin olen huomannut vielä vähän yksinkertaisemman tavan kopioida se youtu.be muotoinen linkki, joka näyttää suoraan videon otsikon Jatkoajassa. Klikkaa vain hiiren oikealla ja valitse "kopioi videon URL-osoite", kun hiiren osoitin on videoikkunan päällä.

Janne76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toimii, kiitoksia. Täällä kai on vanhempi Zenforo käytössä, kun uusimmissa on media juttu, mihin lisäämällä youtube linkin, niin se näyttää youtube kuvakkeen, mistä voi pistää suoraan videon pyörimään.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Leevi and the Leavings"-yhtyeen kappale "Elina, mitä mä teen?".

(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tämän ketjun ehdotukset pääsevät tänään testiin. Aika antaa 80-luvun levitä lopullisesti 17-vuotiaisiin verisuoniini ja antaa rytmin heittää mennessään kauas musikaalisiin ulottuvuuksiin. Jumpe mä rakastan kasaria!

Tässä sulle lisää kasaria, joita en löytänyt parhaiden ketjusta, mutta mielestäni ne kuuluvat ehdottomasti sinne.

Prince - Purple Rain
Ultravox - Vienna (Official Music Video)
The Style Council - Shout To The Top (Official Video)
Soft Cell - Tainted Love (Official Video)
China Crisis - "Wishful Thinking" (1983)
Spandau Ballet - Through the Barricades (Official Video)
Marillion - Kayleigh (Original Version)
Patti Smith - People Have The Power
The Adventures - Feel the Raindrops
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Joan Of Arc (HD)

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän ketjun ehdotukset pääsevät tänään testiin. Aika antaa 80-luvun levitä lopullisesti 17-vuotiaisiin verisuoniini ja antaa rytmin heittää mennessään kauas musikaalisiin ulottuvuuksiin. Jumpe mä rakastan kasaria!

Oikein hyvä vuosikymmen musan suhteen kyllä. Pistetääs tällainen sekalainen lista kasareilta tähän aamupäivän ratoksi:

Kim Wilde - Shoot To Disable
ABBA - Visitors
Savatage - Gutter Ballet
Martika - Toy Soldiers
Queensrÿche - Queen Of the Reich
Duran Duran - Reflex

Ja vaikka "viimeiseksi hitaaksi" lisää Kim Wildea
Stay Awhile

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilen kuuntelin Clara Schumannia. Sillähän tuli ukko hulluksi ja kuoli, siis ukko. Ai niin, sitten kokeilin päälle Mozartin pianosävellyksiä ja voi voi kun se taas oli niin mozartia... Siis se pimputtelu, kaveri ei voinut vastustaa halujaan ei sitten yhtään. Voi olla, että tänään kuuntelen Motörheadia, jossa halunvastustus on kantavana teemana.

@Punamusta olette löytänyt oikean vuosikymmenen!

npc

Jäsen
Kim Wilde: https://www.youtube.com/watch?v=27oYmG4nM4s

no tämäpä informatiivista, vittu. The Second Time on biisi.
Mahtavaa tämä.

Videossa nyt perus octagon-matsia, aika nöösejä kyllä näyttäis oleva. En lajista tiedä muuta kuin että se yks alan nero hyökkäsi bussin kimppuun ja suht tasasesti pystyi altavastaajana häröilee.

Peukutus tässä biisissä on myös huippua. Tää oli kumminkin näitä mun nuoruuden munaakohottavia juttuja kun Hitsimittarista näitä ääniteltiin.

npc

Jäsen
Auttakaa. Kuuntekussa piti nyt olla ja muille tuputettavana suomalainen legenda, mutta kun google ei tiedä siitä mitään.

En tosin osaa hakukenttään laittaa paljon muuta kuin suomi/proge/kuollut/hyvä/friikki/sidbarrett... ja en puhu Kingstonwallista vaan tästä toisesta, jossa oli hullunerorunoilijavokalisti. Vai oliko basisti. Ainakin hullu. Tappoi ittensä jostain syystä.

Ehkä jostain Joensuusta. Nään sen niitten logon suunnilleen edessäni mutten saa selvää kirjaimista.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Auttakaa. Kuuntekussa piti nyt olla ja muille tuputettavana suomalainen legenda, mutta kun google ei tiedä siitä mitään.

En tosin osaa hakukenttään laittaa paljon muuta kuin suomi/proge/kuollut/hyvä/friikki/sidbarrett... ja en puhu Kingstonwallista vaan tästä toisesta, jossa oli hullunerorunoilijavokalisti. Vai oliko basisti. Ainakin hullu. Tappoi ittensä jostain syystä.

Ehkä jostain Joensuusta. Nään sen niitten logon suunnilleen edessäni mutten saa selvää kirjaimista.
Mana Mana on Joensuusta ja heidän vokalisti Jouni Mömmö sopii kuvailuun.

Mana Mana - Maria Magdaleena

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Aika mahtava jos joku bändi on julkaissut yhden levyn ja ovat legendoja. Pelkkä laulajan kuolema ei sitä selitä, sillä on paljon epäonnistuneita bändejä jotka ovat vain tulleet kuolleeksi.

Mana mana ei tietenkään ole hittiturbotuote tänä päivänä, mutta hyvät bändit elää. En pyydä anteeksi että meni parikytminsaa saada se nimi taas päähän. Päinvastoin kunnioitan bändiä tuuttaamalla niitten videon kerran 45 vuodessa palstalle.

npc

Jäsen
Toi on jännää, että kuulin Mana manasta biisejä vasta joskus tässä 2010-luvulla.

Vaikka nimi oli toki tuttu jo nuoruudesta, ei tullut vain ikinä perehdyttyä kunnolla. Eikä elämänkokemus olisi varmaan antanut mitään oivalluksiakaan niihin aikoihin.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika mahtava jos joku bändi on julkaissut yhden levyn ja ovat legendoja. Pelkkä laulajan kuolema ei sitä selitä, sillä on paljon epäonnistuneita bändejä jotka ovat vain tulleet kuolleeksi.

Mana mana ei tietenkään ole hittiturbotuote tänä päivänä, mutta hyvät bändit elää. En pyydä anteeksi että meni parikytminsaa saada se nimi taas päähän. Päinvastoin kunnioitan bändiä tuuttaamalla niitten videon kerran 45 vuodessa palstalle.
Jos lukeminen (ja Mana Mana) kiinnostaa, niin suosittelen "Totuus palaa - Jouni Mömmön maailma" -nimistä kirjaa. Synkkää kamaa, kuten Jounin elämä ja musiikki sitä taisi ollakin.

npc

Jäsen
Jos lukeminen (ja Mana Mana) kiinnostaa, niin suosittelen "Totuus palaa - Jouni Mömmön maailma" -nimistä kirjaa. Synkkää kamaa, kuten Jounin elämä ja musiikki sitä taisi ollakin.
Kiitos tästä vinkistä. Katotaan. Jos tielle sattuu.

Jostain (no netistä varmaan) luin jotain tästä Mömmöstä, ties vaikka olisi ollut kirja-arvostelu tai ylipäätään joku muistelokatsaus ja siinä oli jotain sfäärejä, että tuo mariamagdaleena olisi vähän kuin hänen omakuvansa kuten vaikka leonardodavincin monalisassa kenties?

E: Untakin olen voinut unelmoida ja nähdä.

Viimeksi muokattu:

npc

Jäsen
@Punamusta Miten sulle uppoo tämmönen ehkä vähän gootahtava tyyliskene? Mana Mana - Suruni tie

Insrtumentaaliosiossa mennään ihan perus Motley Creu -meiningillä, mutta lauluosuudet taas vie sfäärit johonkin ismoalankomaisiin baritoneihin ja nickcaveihin. Tunnelma on hyvin synkkä.

npc

Jäsen
Alkoi tehdä mieli kuunnella Mötley Crüeta. Minulla on heiltä enemmän suosikkibiisejä kuin pelaajia Ässistä, mutta jokin on valittava. Ensimmäisenä tuli mieleen albumilta Girls, Girls, Girls tykitys "Sumthin' for Nuthin'". Ei muuta kuin kuunteluun ja koipi tamppaamaan tahdissa. Mä rakastan Vince Neilin lauluääntä.
Kuten joskus sanoin, kuuntelen mielelläni itselleni nostalgisia bändejä kasarilta eli niinsanottua sukkahousuheviä. Jännä on ollut havaita kuinka joskus kasarin jälkeen kiinnostuin 60-70-luvun musasta eli aikakaudesta kun en ollut hengissä tai olin liian lapsi tajuamaan asiaa.

Aina elän väärää aikakautta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy