Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 892 995
  • 21 664

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos nyt yleensä hakee AIC:n helmiä, mun top3 on

1. Rain When I Die
2. Rooster
3. Man in the Box
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tool - Lateralus

Spiral out.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juustopäät. Tietysti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Bolt Thrower on kyllä näin vanhemmalla iällä osoittautunut ihan yhdeksi parhaista dödisbändeistä ikinä. Jonnena tuli kuunneltua Nileä, Cannibal Corpsea ja sen sellaista. Hyviä bändejä nekin, mutta Bolt Thrower oli jäänyt noiden varjoon. Yhtyehän on lopettanut syksyllä 2016 kun eivät halunneet jatkaa pitkäaikaisen rumpalinsa kuoleman jälkeen. Sitä ennen olivat edellisen levynkin julkaisseet 2005... Noh sittemmin on tuhkasta noussut Memoriam.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Swans on saanut tulevan levynsä miksattua ja levy pitäisi julkaista Lokakuussa. Sitä odotellessa ajattelin kuunnella vähän Swansin demolevyä What Is This? Tämähän on semmoinen levytys josta otettiin vain 2500 kappaleen painos. Siksipä kuuntelen tätä Youtubesta. Saa nähdä onko näillä biiseillä mitään yhteneväisyyksiä niiden vastineisiin levyillä. The Knot on muuttanut ainakin nimeään siitä mitä se oli livenä koettuna.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Siirryinpä Limitless-biisistä Tonight Aliven samannimiseen albumiin vuodelta 2016. Tää on mukavan rauhallista ja rauhoittavaa musaa yön tunneille.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Taas uneton yö niin pakko tykittää musaa kuulokkeista. Tällä hetkellä vuorossa Nickelbackin itselle nostalgisimmat biisit.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taas uneton yö niin pakko tykittää musaa kuulokkeista. Tällä hetkellä vuorossa Nickelbackin itselle nostalgisimmat biisit.
Oletko kuullut legendaa, että Kanadan poliisivoimien kovin kidutuskeino, ja varmin tapa saada tunnustus, on Nickelbackin soittaminen poliisiautossa?

Itsellä kuuntelussa koiran vinkuminen ja autojen vaimeat äänet ikkunan takana. Tai olisi vaimeat, jos ikkuna olisi kiinni.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itsellä kuuntelussa koiran vinkuminen ja autojen vaimeat äänet ikkunan takana. Tai olisi vaimeat, jos ikkuna olisi kiinni.
Kuulostaa siis myös Nickelbackilta.

Kuuntelussa on nostalgiasyistä näitä Levy-yhtiön bändejä ysäriltä. Nyt vuorossa Lehtivihreät.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuuntelen katutyötä.

Kuulostaa siis myös Nickelbackilta.

Itse kuuntelen juuri nyt yhtyettä nimeltä Blink 182. Se on paljon parempi kuin Nickelback, eikä yhtään niin nolo. Olen cool.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällä mökillä eräässä saaressa olen ja tunnin verran olen kuunnellut Teijo Joutselaa ja Humppaveikkoja.

Jazz-tyttö, jazz-tyttö...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toolin uusi kappale. Vielä ei ole analyysin aika.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Ei kaikki musa uppoa mutta kuulin Apulannan Lokin... toimii.

Vaikka en koskaan ole isommin välittänyt Apulannasta enkä nu-metalista, niin Lokin päällä lokki on kyllä huikean hyvä biisi! Jää usein korvamadoksi työpäivän ajaksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Pink Floyd toimii aina. Syvällisempää musaa. Sitten soitin hieman Deep Purplea, joka rokimpaa, mutta vanhoissa biiseissä on se sanoma, ja syvällisyyskin. Siitä siirryin Dion alkutaipaleelle. Ärhäkkää, ja sekä laulu että kitara erinomaista. Musatahti aavistuksen hidas nykypäiväiin, mutta kerran kuulin bilebändillä livenä nopean version Holy diveristä. Erinomainen oli se.
Tietääkö @Punamusta että juurikin tykkäämäsi Def Leppardin kitaristi (Vivian Campell), soitti ne parhaat 2 ekaa Dion levyä. Holy Diver, ja The last in line 80 luvun alussa.
Se sai mut kiinnostumaan lisää hevistä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kappas, se olikin Jon. Lähimuisti teki tepposet. Kiva kuulla että on siisti jätkä. Tervehdittekö lähinnä vain puhuitteko enemmänkin niitä näitä? Olen utelias.
Musiikista juteltiin yleisesti. Samanlainen musiikkimaku yhdisti.
 
K

Kiekkokatsoja

En tiennytkään tätä asiaa, joten kiitos tiedosta. Vai on Leppard-kitaristi tilutellut kitaran kieliä Holy Diverissa... siistiä.
Jep. Oli mukana James Ronnie Dion (RIP) kahdella eka levyllä kitaristina 80 luvun alkupuolella. Huippukepittäjä, oli jo silloin. Kuunteleppa ihmeessä noita 2 ekaa levyä (holy diver ja the last in line). Muut levyt olikin sitten paskaa. Dont talk to strangers on yksi biisi, mikä on sekä kitaristin että myös biisinä kova, vaikka jäänytkin hieman piiloon. On nousuja ja laskuja, ja kovaa kitaraa + Dion ääni vahvana.
Oli huippukitaristi silloin, ja tosi huippu myös def lepardin aikana. Livenä kun kuuntelin, niin oli selkeästi bändin ykkönen.
Hän sairastaa nykyisin syöpää..
Mulla toki listallani on monia muitakin kovia kitaristeja, ja hän lienee nippa nappa mun top 5 joukossa.

Lisäys.Kun oot noin innostunut vanhasta musasta, niin voin joskus laittaa listaa vanhoista bändeistä, ja hyvistä levyyistä. Vaikka yv:nä. Sikäli kun niitä vielä muistan.. On mulla kovalevyllä jotain muistona.
Just päätinkin niitä soitella.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös