Kuuntelussa juuri nyt

• 1 993 400
  • 22 707

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sielun Veljien koko tuotanto lähti kuunteluun illan keikkaa odotellessa.
Osaanhan mä nää biisit alusta loppuun ulkoa, mutta silti näitä on hienoa kuunnella.

Kerran aiemmin olen Siekkarit livenä nähnyt, kun tulivat yllätyskeikalle Ämyyn(1983 tai 1984). Silloin poliisit keskeyttivät keikan, kun huvilupa loppui. Silloin tuo keskeytys vitutti rankasti, koska keikalla oli uskomaton meno.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Bluesin tahdeissa täällä. Nyt Gregg Allmanin viime tammikuussa julkaisema Low Country Blues, joka sisältää lähinnä blues-klassikko covereita, mutta Gregg on mies paikallaan.

Seuraavaksi sitten John Mayallin Best Offin pariin, jossa kuuntelemista riittää. Brittibluesin grand old man!

Hienoja muusikoita ja upeaa musiikkia.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tänään on Moog Konttinen -ilta. Youtubesta löytyy herkullista Moog-materiaalia, myös suht tuoretta. Kun Moogin 61-vuotissynttärit tässä lähestyvät, niin laitetaan pari rainaa viime joulukuun tasavuosijuhlista:

Jambalaya
Sankarit Salapoliiseina

Kung Fu - Bundolo - Aijee!

M10

Jäsen
Jukka Tolonen - A Warm Trip With Taija

kyhyyllähän tuo ajassa 6:57 alkava pasuunariffi on yksi suomalaisen rock/proge-historian kohokohdista. jessusmalauta

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Viikate - Kuu kaakon yllä. Kylläpäs toimiikin taas pitkästä aikaa!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Laitoin Whitesnaken mainion kokoelman The Early Yearsin pyörimään ja loistavaa sekä monipuolista vanhaa rockia tämä on. Coverdale omaa yhden hienoimmista rock-äänistä mitä olen kuullut ja varsinkin bluesahtavissa biiseissä mies vasta vauhtiin pääseekin. Tähän aikaan Whitesnake teki vielä tunnistettavaa omanlaista rockiaan, missä urut olivat myös vahvasti mukana.

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Pitihän tämä uusin Nightwish - Imaginaerum -levy pistää testiin ja yllättävän hyvä oli. Ainakin seuraavat biisit jäi ekalla kuuntelulla mieleen: Storytime, I Want My Tears Back, Scaretale ja Ghost River. Levyllä oli ainakin pari kelttihenkistä biisiä jotka upposi hyvin. Voin suositella!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä olen viime päivinä Nightwishin ja Kate Bushin uutuuksien ohella luukuttanut The Doorsin kaikki Morrison-ajan albumit sisältävää boksia ja pitää ihmetellä, miten ne ovat saaneet muutoin timanttiseen albumikuusikkoon saaneet mahtumaan sellaisen jöötin kuin Soft Parade. Hissimusiikkia huumehörhöille?

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Uusin Animals as leaders.

Olen muuten enemmän ja enemmän sitä mieltä että "laulu" on erittäin turhaa. Pidän suuresti kaikenlaisesta progressiivisesta kamasta, jossain määrin jopa kikkailevasta fuusiojatsista, örinämetallista ja ylipäänsä instrumentaalimusiikista. Useimmiten ne vokalistit vaan kiukuttaa mua.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nuorna poikana tuli kuunneltua Eppu Normaalit niin loppuun asti, että jatkossa niiden biisien kuuleminen melkein oksetti.
Eppujen Mutala-levy kestää silti kuuntelua ja tarjoaa mukavia akustisia versioita biiseistä ja mikä parasta, levyllä on hyvin paljon muuta kuin niitä puhki soitetuimpia. Sitä siis kuuntelen.
Viime viikonlopun keikan innoittamana toinen tehokuuntelussa oleva on edelleen Sielun Veljien koko tuotanto.

Illalla on tuparit ja silloin pistetään Spotify siihen kuntoon, että jokainen saa soitella sieltä suunnilleen mitä haluaa, mutta uskoisin ettei kuitenkaan kovin paljoa paskaa musaa.

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Erehdyin kuuntelemaan Snow Patrol - Fallen Empires (2011) -levyn joka oli kyllä niin lälläri musaa ettei tartte toiste kuunnella. Called Out In the Dark -sinkku on ihan jees ja se on soinnut jo tovin radiossa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tässä olen viime päivinä Nightwishin ja Kate Bushin uutuuksien ohella luukuttanut The Doorsin kaikki Morrison-ajan albumit sisältävää boksia ja pitää ihmetellä, miten ne ovat saaneet muutoin timanttiseen albumikuusikkoon saaneet mahtumaan sellaisen jöötin kuin Soft Parade. Hissimusiikkia huumehörhöille?
Täydensin muutama viikko sitten epätäydelliseksi jääneen Doors-valikoimani Soft Paradella ja Strange Daysillä. Ihmettelin kovasti, miten tuollainen helmi oli jäänyt odottelemaan hankkimista. Enpäs tosin muista, osuiko ihmettely kumman levyn kohdalle. Toinen oli tasalaatuinen, välttääkseen sanaa tasapaksu. Toinen oli hyvä, todennäköisesti tuo ST. Pitääkin tarkistaa vielä, oliko SP jöötiä vai ei. Mun mielestä ei ollut. Mutta jos se oli se tasapaksu, niin ymmärrän kyllä kantasi. Jööti on ehkä hiukan vahva sana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy