Oliko kukaan teistä pelissä? Tikkanen piti Kantolasta kiinni joten Kantola kaatui ja tilanne oli puhdas vahinko, ainakin omasta mielestäni. Korjatkaa toki joku jos näin väärin mutta näin se minun mielestäni meni.
En ollut pelissä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Molemmat joo on kiinni toisissaan. Videolla näkyy ja Liusjärvi vielä sanallisesti kertoo mikä tuossa aiheutti rangaistuksen. Kantola siirtää jalkansa Tikkasen taakse ja samalla työntää etupuolelta Tikkasen jäähän jalkaansa apuna käyttäen. Eihän tuota nyt tuon selvemmin voi kukaan kertoa, eikä nähdä. Törkeä temppu ja oikea tuomio. Sinä voit toki pitää mielipiteesi, mutta tällä kertaa se on väärä.Oliko kukaan teistä pelissä? Tikkanen piti Kantolasta kiinni joten Kantola kaatui ja tilanne oli puhdas vahinko, ainakin omasta mielestäni. Korjatkaa toki joku jos näin väärin mutta näin se minun mielestäni meni.
Tämä.Tuota tuomiota ei voi kritisoida, mikäli on pelannut lajia. Yksi raukkamaisimmista tempuista jolle ei uhri mahda mitään. Hieno tuomio.
Olet väärässä, Tikkanen piti Kantolasta kiinni, Kantola piti Tikkasesta kiinni. Kantolalla meni hermot, siirsi oikean jalkansa Tikkasen jalkojen taakse, liikutta jalkaansa eteenpäin ja samalla veti Tikkasta taaksepäin.Oliko kukaan teistä pelissä? Tikkanen piti Kantolasta kiinni joten Kantola kaatui ja tilanne oli puhdas vahinko, ainakin omasta mielestäni. Korjatkaa toki joku jos näin väärin mutta näin se minun mielestäni meni.
No ehkä sitten osa tilanteesta meni itseltäni ohi, joten en kunnolla nähnyt mitä siinä tapahtui, näin tosiaan vain tuon Tikkasen kiinnipitämisen.
Mitähän Liiga oikeasti tekee niiden kanssa. Marraskuussa noissa kuitenkin päästettiin pelaajia ilman jäähyjä tai pelkillä kakkosilla. Eikä mitään pelikieltoja jälkikäteen.
Ainakin Välimaa - Jormakka ja Kaijomaan jalkapyyhkäisy Pelicansia vastaan.
Tässä linkki ensin mainittuun: http://www.ruutu.fi/ohjelmat/sm-liiga/tampereella-kuohahti-tunteet
Ja Charlie Hebdon toimitukseen hyökänneet terroristit eivät oikeasti tehneet mitään pahaa ja syyttöminä joutuivat lopulta poliisin ampumiksi.Säälittävää puuhastelua Liigan taholta jälleen kerran. Vaikka itse tuon olen katsonut ties kuinka moneen kertaan niin en näe tilanteessa mitään väärää.
Tämä pyyhkäisyhän on siitä erikoinen rike, että sellainen voi mennä läpi pelissä niin, ettei kukaan siitä sen enempää urputa, ellei tätä kohdetta satu tms. Eli kärjistäen, ulosajo tai ei mitään. Tulkintaahan jääkiekon rangaistukset toki aina on, että ei siinä mitään uutta, mutta tästä saa helposti jupinaa aikaiseksi. Täytyy vaan hyväksyä se ihana tosiseikka, että pelit hoidetaan inhimilisesti tuomiten edelleen ja netissä voi sitten mielensäpahoittajat kelailla enemmän videoita ja jupista, mikä sekin on mukava juttu.
Tänään 15.27.Säälittävää puuhastelua Liigan taholta jälleen kerran. Vaikka itse tuon olen katsonut ties kuinka moneen kertaan niin en näe tilanteessa mitään väärää.
Säälittävää puuhastelua dissata Liigaa jos kommentointi on noin ristiriidassa.No en tietenkään ollut katsonut tuota aiemmin, nyt näin sen selvempänä :D Oli siinä tosiaan kontakti mutta pidin tilannetta tosiaan toisenlaisena ja ehkä hieman liian itsestäänselvänä.
En ole näitä tapauksia seurannut, mutta onkohan kertaakaan tapahtunut niin, että tuomittu pelaaja on itse myöntänyt teon silläkin uhalla, että kurinpitäjä määrää pelikieltoa.
No eihän se tässäkään tapauksessa myöntänyt tekoa, vaan väitti tilanteen olleen normaali kaksinkamppailutilanne, niin kuin täällä muutama sokea espoolainen väitti vielä eilen.
Ja olen vieläkin sitä mieltä!No eihän se tässäkään tapauksessa myöntänyt tekoa, vaan väitti tilanteen olleen normaali kaksinkamppailutilanne, niin kuin täällä muutama espoolainen väitti vielä eilen.
Kiekko pelataan laitaa pitkin keskialuetta kohti tilanteessa ja Kantola on alakynnessä taistelutilanteessa jalan ollessa Tikkasen etupuolella joten hän korjaa asentoaan lähtiessään taistelemaan kiekosta mutta Tikkasen roikkuessa kaksin käsin Kantolassa he kaatuvat ja Tikkanen vetää Kantolan päällensä. Kaiken voi nähdä monin eri mielipitein mutta tässä ei ole mistään koiruudesta kyse!Oli se sitten jalkakamppi taikka jalkapyyhkäisy niin härskihän tuo on, selvästi jalka menee Tikkasen jalkojen taakse ja sitten painoa ylhäältä, kaiken lisäksi rojahtaa Tikkasen päälle, taisi käydä tuuri ettei kolahtanut pää tuota kovempaa jäähän. Yhdyn edelliseen kommenttiin, tälläiset koiruudet pois jäältä.
_
Kankaanperä on sitten seuraava pelaaja, jolle tulee kakkua. Päähän kohdistuva taklaus höystettynä kuolleella kulmalla = 2 peliä. Saattaa selvitä yhdelläkin, riippuen siitä, loukkaantuiko Ilveksen pelaaja?
Juurikin näin eli mielenkiintoista katsoa, toimiiko kurinpitojärjestelmä. Jos verrataan tätä tapausta Staffordin temppuun, niin yhteneväisyyksiä on aika paljon ja myös seuraamusten pitäisi olla samaa tasoa.http://www.ruutu.fi/ohjelmat/sm-liiga/salcido-taklasi-assien-junioria-rajusti-selvisi-kakkosella
Kyllä kumma on jos ei tuosta peliä tai paria napsu, viimeaikaiset tuomiot huomioon ottaen.