Kantolan idiotismia ajasta 1:25 lähtien ottelukooste Blues-Lukko, jos otteluvalvoja ei ole tässä asiassa hereille, niin mitä vittua. Selvä slew footing, josta pelikieltoa pitäisi antaa, Tikkanen myös loukkaantui tilanteessa (vaikka pystyi jatkamaan myöhemmin).
Livenä tuo näytti normaalilta kamppailutilanteelta, videolta ehkä hieman pahemmalta mutta tuo että molemmat kaatuvat kertovat mun mielestä siitä että siinä on kamppailutilanne menossa. Se mikä ihmetyttää on se miksi tämä on paskamaisempaa kuin esim. päällä puskeminen tai päähän taklaaminen? Kyllä nyt mun mielestä tuo Staffordin taklaus Karjalaiseen on pahempi kuin tämä mutta mistäs minä mitään tiedän.Otto Honkaheimo twiittasi samaa. Sanoi, että paskamaisinta mitä vastustajalle voi tehdä, vetää takajalalla nurin.
Otto Honkaheimo twiittasi samaa. Sanoi, että paskamaisinta mitä vastustajalle voi tehdä, vetää takajalalla nurin. Katsotaan onko kurinpitäjä hereillä. Kyllähän Blues fanitkin samaa mieltä ovat, koska otteluketjussa tuomareita haukkuvat.
Liiga twittertilillään: "Kai Kantolan slew-footing (38.24) on asetettu kurinpitokäsittelyyn"
Eiköhän tuosta kolme peliä pamahda. Kaksi tilanteesta ja yksi koska on rikoksen uusija.
Livenä tuo näytti normaalilta kamppailutilanteelta, videolta ehkä hieman pahemmalta mutta tuo että molemmat kaatuvat kertovat mun mielestä siitä että siinä on kamppailutilanne menossa. Se mikä ihmetyttää on se miksi tämä on paskamaisempaa kuin esim. päällä puskeminen tai päähän taklaaminen?
Mun mielestä tässä on kyseessä selkeä kamppailutilanne kahden pelaajan välillä eikä tilanne jossa toinen tulee ja yllättäen pyyhkäisee takaapäin jalat alta vaan tuo tapahtuu tuossa kamppailutilanteessa ja mukana on huonoa tuuria, siksi itse en näe syytä pelikieltoon. En millään saa tästä yhtä sikamaista kuin esim tuo Staffordin taklaus Karjalaiseen. Siksipä Liigan tuntien tuosta varmaan pamahtaa ne samat kaksi peliä Liusjärven liirumlaarumien kera + vielä yksi peli "rikoksen uusijalle". Hyvä ettei Tikkanen loukkaantunut, valitettavaa sen sijaan on että tällä hetkellä Kantolan poissaolo ei edes ole Bluesille mikään merkityksellinen juttu, sen verran kohmeessa mies on ollut tuon loukkaantumisensa jälkeen.Niin, voit kysyä itseltäsi, kuin varaudut siihen, jos joku tulee ja pyyhkäisee takaapäin jalat alta? Saattaapi tulla meinaan hiukan yllättäen.
Kantolalle kolme (3) peliä kakkua. Linkki kurinpitopäätösvideoon.
http://liiga.fi/videot/2015/01/13/kai-kantolalle-kolmen-ottelun-pelikielto
Säälittävää puuhastelua Liigan taholta jälleen kerran. Vaikka itse tuon olen katsonut ties kuinka moneen kertaan niin en näe tilanteessa mitään väärää.Kantolalle kolme (3) peliä kakkua. Linkki kurinpitopäätösvideoon.
http://liiga.fi/videot/2015/01/13/kai-kantolalle-kolmen-ottelun-pelikielto
Odotettu tuomio. Ensimmäistä kertaa näin videon ja täytyy todeta että Liiga on ottanut ihan hyvä askeleen kohti seuraajiaan tuomalla eetteriin tälläiset selkeät videot missä näytetään liikkuvaa kuvaa ja kerrotaan selkeästi mistä tuomio annetaan.
_
Säälittävää puuhastelua Liigan taholta jälleen kerran. Vaikka itse tuon olen katsonut ties kuinka moneen kertaan niin en näe tilanteessa mitään väärää.
Kyllä mä hidastuskuvan katsottuani tuon rangaistuksen hyväksyn.
Varmaan johtuu säännön uutuudesta. Itsekin katsoin ensin, ettei mitään. Mutta meneehän se pykälän 160 mukaan kiistatta. Toivottavasti pelikielto tekee hyvää Kantolalle. Koiruudet pois ja peliä.Säälittävää puuhastelua Liigan taholta jälleen kerran. Vaikka itse tuon olen katsonut ties kuinka moneen kertaan niin en näe tilanteessa mitään väärää.
Säälittävää puuhastelua Liigan taholta jälleen kerran. Vaikka itse tuon olen katsonut ties kuinka moneen kertaan niin en näe tilanteessa mitään väärää.