Näkisin erittäin positiivisena linjana, että Seppälä saisi tästä itse pelikieltoa ja opettelisi ottamaan taklauksia vastaan.
En nyt lähtisi rankaisemaan näitä tilanteita, missä juniori ei vielä osaa ottaa taklausta vastaan. Ei noita jäähyillä kitketä pois. Muutaman kerran keräilee tavaroita kulmassa, niin opitaan seuraamaan peliä, eikä vain kiekkoa. Ikäviä tilanteita joita sattuu, mutta itse kyllä vähän ihmetyttää miten tuosta voin 2 peliä pannaa antaa Kantolalle. Ovat sentään älynneet, ettei tuo laitataklaus ole, mutta sitten lyödään estämisestä 2 peliä...
Itse antaisin isoja tuomiota näistä selänkäännöistä taklaustilanteissa, joilla pyritään hakemaan jäähyjä vastustajalle. Äärimmäisen vaarallisia kaikinpuolin, sillä joku kerta niihin tullaan sellaisella vauhdilla, että käy huonommin. Kaiken lisäksi tuomarit menevät melkein jokainen kerta vipuun. Näistä pitäisi antaa useita pelejä niin saataisiin kitkettyä pois. Olen nähnyt lähes jokaisen joukkueen pelaajan tälläistä harrastavan, ja onhan se suorastaan oksettavaa.
Taklattavan vastuuta voisi muutenkin nyt taas lisätä vähän. Joillekin tuntuu näiläkin sivuilla olevan epäselvää kuinka helvetin vaikeaa on noista vauhdeista vain jättää taklaamatta, kun kaveri menee huonoon asentaan juuri ennen törmäystä. Ei niillä luikkareilla keikkuminen ihan lastenleikkiä ole.