Historialisä ei voi olla isompi, kuin itse rangaistuksesta saatava määrä.
Lähde?
Eikö Sergei kannattaisi nyt lopettaa tämä? Jos sinä et ymmärrä mikä ero on turhautuneen pelaajan kostolla, selvästi pelin päättymisen jälkeen ja pelin käydessä tapahtuneella kiekottoman pelaajan taklaamisella, niin kukaan ei voi sinua auttaa.
Joo, olen vähän itsekin jo väsynyt tähän debaatin tasoon. Olen vaihtanut focusta Pikkaraisen taklaukseen koska Ilkka Pikkarainen on henkilönä vähemmän ristiriitainen kuin Abid.
Olisin kyllä toivonut että joku olisi lähtenyt minun kanssani argumentoimaan tätä pykälien ja annettujen tuomioiden kautta. Mutta ilmeisesti kiekko pelinä vetoaa enemmän tunneihmisiin jotka eivät vaan pysty ajattelemaan sillä tasolla. Rangaistuksen määrä määräytyy oman sisäisen tunnetilan mukaan ("kyllä minua sen verran kiukuttaa että sanoisin viisi peliä. Ai mulla oli se hammaslääkäri tänään - laitetaan kuusi").
Puhetta on riittänyt voimahaleista, lakanoista, maalaisjärjestä, tarkoituksellisesta Abidin uran tuhoamisesta ja muusta täysin epäolennaisesta. Täällä vedetään herneitä nenään kun joku esittää ensin puolivillaisen perustelun ja kehtaan kysyä lisätietoja ("Miten se nyt noin ikävästi väittää että 1+1 olisi muka kaksi. Ikävä ihminen").
Puhkutaan sitten täällä toisillemme tunnetiloistamme ja omasta oikeamielisyydestämme ilman että koskaan päästään konkreatiaan. Kai se sitten on sitä lajikultuuria
Minä olen hyvin looginen ja mustavalkoinen ihminen. En ymmärrä tuollaista Vicky Pollard-henkistä "yes, but no but" ämpyilyä jossa asiat ovat melkein ja tavallaan, mutta ei kuitenkaan. Kurinpito noudattaa linjaa ja jokainen tuomio perusteluineen muovaa tätä linjaa.
Ilmeisesti olen yksin mielipiteeni kanssa että Abidin rangaistus ei ollut tämän kauden törkein ja että Ruudun saama rangaistus oli Pikkaraisen taklaukseen verrattuna pieni jos linjaa ollaan muka kiristetty.
"Ruudun tuomio oli ihan täysin oikea. Olisi voinut olla isompikin tosin." Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
Ishmaelille suosittelen ignore-toiminnon käyttöä.