Pullamössö
Jäsen
Ei mitään mahdollista lähteä ihmisten ilmoille koska pelottaa mutta toisaalta olis jotakin kiva nähdä niin tietäisi olenko olemassa vaiko mitä vittua.
Kunnon krapulassa ei pystyisi edes vilkaisemaan tietokoneeseen päin, saati sitten kirjoittamaan Jatkoaikaan.Joo ei täältä sängyn pohjalta pääse ylös. Tai no mitä nyt vessassa oon pari kertaa käynyt oksentamassa. Jotain vihreää mömmöä tulee, vaikka salaattia en ole syönyt kymmeneen vuoteen. Noh, seuraavan tunnin sisällä voisin kokeilla juoda vähän vettä.
Sitä mä olen aina ihmetellyt, kun jotkut puhuvat jostakin krapularuuasta.
Joo niinhän se on. Mulle tulee monesti aika pienistäkin määristä kauhea krapula. On se kyllä kumma juttu. Noh. Vähän tässä kuitenkin lohduttaa ajatus, että huomenna pääsee Tallinnaan. Ja tänä iltana taas Hertsikan Subwayn tytöt saa tehdä mulle patongin. Lidlistä käyn samalla ostamassa kivennäisvettä ja lisää kaljaa. Yksi tuolla jääkaapissa olisi.Kunnon krapulassa ei pystyisi edes vilkaisemaan tietokoneeseen päin, saati sitten kirjoittamaan Jatkoaikaan.
Töissä ja kankkunen on aivan karmea. Nyt pitää kyllä muutella hieman käytäntöjä viikonloppuisin. Tissuttelu sunnuntaisin ei sovi enää lainkaan kuvioihin. Pitää koittaa syödä jotakin, hyi vittu sentään.
Joskus "nuoruudessa" tällaisten reissujen jälkeen ei tuntunut juuri mitään jälkitiloja, mutta nykyään elimistö kapinoi vastaan ja palautuminen on inhottavan hidasta.
Isona plussana sitten vielä morkkis, kun menin panemaan hyvää fredniä/työkaveria... Kahdesti...
Fred Ni? Panit sitten jotain ulkomaalaista ritarivahvistusta kännissä? Morkkis tuosta tosiaan voi tulla. Knights who say "Ni!" are not to be fucked, kertoo vanha brittiläinen sananlasku.