Krapulaketju

  • 447 430
  • 1 745
Kauhean olotilan lisäksi minua riivaa takaraivossa jyskyttävä ajatus siitä, että sorruin TAAS nukkumaan ilman lakanoita. Oli kivaa siihen asti kunnes heräsin. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Taidankin siirtyä vitutusketjun kautta junttimaisinta mitä tiedät -ketjuun..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kauhean olotilan lisäksi minua riivaa takaraivossa jyskyttävä ajatus siitä, että sorruin TAAS nukkumaan ilman lakanoita. Oli kivaa siihen asti kunnes heräsin. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Juu. Olen minäkin joskus putkassa yöni viettänyt.
 
Juu. Olen minäkin joskus putkassa yöni viettänyt.

Minä olen yhden kerran. Tai siis pääsin sieltä jo joskus yhdeksän aikaan illalla lähtemään, kun olin aamupäivällä aloittanut juomaan. Varmaan yli viisi tuntia siellä vierähti aikaa. Viimeistään sen reissun jälkeen pystyi toteamaan, että en ole enää kiltin ihmisen maineessa.

Krapulaa ei nyt ole, kun kaljan juontikin on vähentynyt.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ai jumalauta

Onko nyt hyvä fiilis? Nyt on todella hyvä fiilis. Voi hevosen vittu. Heräsin sohvalta (ihan tarkoituksella siinä nukkumassa) kahdeksan maissa ja totesin olon olevan mitä mainioin. Ajattelin vielä jatkaa lepoa ja siirryin sänkyyn. Tästä ihanasta nussimislaitteesta nostin pääni sitten yhdeksän maissa.

Ajattelin keittää kupin kahvia, kun on ihan mainio olo. Ja kun on kerran mainio olo, niin mikäs sopisikaan paremmin kahvin kyytipojaksi kuin röpö. Tämä olikin sitten maailman luokan virhe. Puolikas röpö ja vatsassa tuntui, kun joku olisi repinyt sisuskaluja irti. Pikaisesti vessaan ja pää pönttöön. Kului räjähdys ja edellisillan karvakäsipizzat lennähti kaakelille sellaisella nopeudella, että pelkäsin emaloinnin hajoavan. Ei hajonnut, mutta laattaa lensi niin paljon, että loppupeleissä tuli sitten vielä vatsanesteetkin pihalle. Nyt ei muuta kun kiihkeästi suutelemaan vaimoa ja ehdottamaan, josko saisi krapulapimpettiä. Veikkaan, että menestykseni tällä saralla on taattu.

edit. Olen oraakkeli. Panoanomus tuli hylättynä takaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin arvaa mitä seuraa, kun lähtee jätkäporukan kanssa ottamaan muutaman. Nyt koko ajan sellainen pelko persiissä, että kohta iskee ja rajusti. Mitään en ole vielä suuhun uskaltanut edes laittaa,
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Helvetinmoinen olo ollut koko päivän, vaikka annosmäärät ei eilen isoja ollutkaan. Laskujeni mukaan 5 III-tuoppia, 2 IV-tuoppia, pari jekkua ja 1-2 kossuvichyä.

Päänsärkyä, mitä ei juuri koskaan ole. Oksensin kerran ennenkuin kävin lähikaupasta hakemassa ruokatarpeita ja pari siideriä. Ei pysty käsittämään.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huhhuh taas. Kuusi kertaa saanut käydä juttelemassa porsliinille, ekalla kerralla tuli sentään makkaraperunat mutta loput kerrat on ollut pelkästään sellaista kelta-vihreän liman kyökkimistä. Hyi vittu. Ja kurkku on kipeä ku perkele.

Ja miksi vitussa mulla on morkkis, vaikka en muista tehneeni mitään sellaista että pitäisi morkkista potea. Mä en tapellut, pettänyt, nolannut itseäni tanssilattialla, raiskannut kuolematonta karaoke-klassikkoa, loukannut itseäni (fyysisesti) tai loukannut ketään muuta (henkisesti). On tää ihmeellistä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Eilen oli firman kekkerit ja nyt on morkkista melko lailla. Olihan siellä muutkin enempi vähempi seipäässä mutta silti hävettää olla olemassa. Muutoin olotila on saavuttamassa asteen kuolemanpelko.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Aamupäivä meni oksentaessa, mitä ei ole koskaan tapahtunut krapulassa....Sain iskender kebabin vetästyä alas ja nyt odotellaan kuolemaa ja täristään. VITTU!
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Sitähän se on: "Aamulla pelkää että kuolee, Illalla pelkää ettei kuolekaan..."
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Tulee paljon muistoja mieleen, kun tätä ketjua lukee. Onneksi tuli melko lailla vuosi sitten lopetettua juominen lähes kokonaan ja vain kerran on tullut krapuloissa kärvisteltyä sen päätöksen jälkeen(jotka olikin sitten sitäkin hirveämmät, kuten arvata saattaa).

Dokaaminen on ihan hauskaa, mutta se ei kannata. Ainakin omalla kohdallani näin, koska kammottava darra ja muistinmenetys tulevat/tulivat vieläpä verrattain pienistä annoksista. Viikonloppuaamut ilman pahaa oloa ovat myös sellaisia mitä en pois kyllä vaihtaisi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ei saatana. Joo. Kahden päivän saldo on 2 litraa kirkasta, kaksi laatikkoa olutta, muutama lonkero ja kaksi Gambinaa. Vitunmoinen tärinä ja närästys päällä, ja Gavisconia menee kuin karkkia. Pahinta on silti ribulimia. Vessassa käydessä ei tiedä että miten päin olisi. Ja sekin, että ajattelin ottaa pari olutta, ja ne nousivat päähän.

Huomenna uskoon.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei saatana. Joo. Kahden päivän saldo on 2 litraa kirkasta, kaksi laatikkoa olutta, muutama lonkero ja kaksi Gambinaa. Vitunmoinen tärinä ja närästys päällä, ja Gavisconia menee kuin karkkia. Pahinta on silti ribulimia. Vessassa käydessä ei tiedä että miten päin olisi. Ja sekin, että ajattelin ottaa pari olutta, ja ne nousivat päähän.

Huomenna uskoon.
Miten on edes mahdollista juoda kahdessa päivässä noin paljon alkoholia? Tuosta määrästä tulee kenties noin 115 annosta alkoholia. Se on aika kova määrä kahteen päivään. Alkanee lähennellä tappavia määriä.

Minä olen juonut kuluneen viikon aikana 55 annosta alkoholia, joista 23 viime tiistaina. Sekin on ihan tarpeeksi. Yritän hillitä juomistani 5.12. suunnitteilla olevaan Tallinnaan matkaan asti.

Tsemppiä kaikille!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Miten on edes mahdollista juoda kahdessa päivässä noin paljon alkoholia? Tuosta määrästä tulee kenties noin 115 annosta alkoholia. Se on aika kova määrä kahteen päivään. Alkanee lähennellä tappavia määriä.
Kaatamalla sitä suuhun ja nielaisemalla. Olut ei ole yleensäkään minuun vaikuttanut oikeastaan mitenkään. Esim. laatikko menee hyvinkin pohjiksi ennen baari-iltaa. Mukavahko hiprakka siitä tulee, mutta ei missään tapauksessa voi sanoa olevansa kännissä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Esim. laatikko menee hyvinkin pohjiksi ennen baari-iltaa. Mukavahko hiprakka siitä tulee, mutta ei missään tapauksessa voi sanoa olevansa kännissä.
Laatikko sisältää 24 tölkkiä, oletan? Huh, taidat olla varsin iso mies tai sitten teikäläisellä on todella kova viinapää. Täytyy myöntää, että joisit minut pöydän alle varsin varhaisessa vaiheessa.

Niin, itse ketjun aiheesta; Itsehän vetäisin eilen jotakuinkin yhden senttilitran viinaa, joten luonnollisestikaan krapula ei ole kovin paha.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuntuu kun pään sisällä olisi, joku suurempikin orkesteri soittamassa. Sen verran jyskyttää. Ei tiedä miten päin olisi ja mitä joisi vai juoko ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Laatikko sisältää 24 tölkkiä, oletan? Huh, taidat olla varsin iso mies tai sitten teikäläisellä on todella kova viinapää. Täytyy myöntää, että joisit minut pöydän alle varsin varhaisessa vaiheessa.

Niin, itse ketjun aiheesta; Itsehän vetäisin eilen jotakuinkin yhden senttilitran viinaa, joten luonnollisestikaan krapula ei ole kovin paha.
Kyllä, 24 on laatikossa. Erityisen iso mies en ole, normaalipituinen ja suht normaalipainoinenkin. Mutta viinapää on minulla aina ollut liiankin hyvä. Se on mielestäni enemmänkin kirous kuin siunaus. Monesti viikonloppuna tekisi mieli vetäistä pikakännit ja mennä nukkumaan, mutta humaltumiseen menee monta tuntia. Tosin kirkkailla humallun kyllä helposti.
 

Päärynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä on taas suut makeina. Viikonloppu tuli ryypättyä kuin joku älyvapaa apina. Vieläkin vapisee vaikka joskus la-su yönä lopetin. Ahdistaa, hävettää, vituttaa ja pelottaa. Annoksia meni varmaan viikonlopun aikana n.50. En juo taas toistaseksi enää ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös